Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδια!

αν προγραμματισετε το αμαξι σωστα δεν το χρειαζεστε αυτο.
το σωστο προγραμμα επεμβαινει και στο ποντεσιομετρο της πεταλουδας.
Επειδη τοχω ψαξει το θεμα αρκετα πριν φτιαξω το δικο μου, οι γερμανοι βελτιωτες δεν επεμβαινουν παραπανω απο 50% στο σημα της πεταλουδας, για τι σε λιγο καιρο μπορει να τα παιξει το ποντεσιομετρο της.
Ο αγαπητος μας φιλος Γιαννης που το εφηυρε και το κατασκευαζει νομιζω ξεκινησε απο τα παρα πολυ αργα opel, και γκρουπ vw, που ειναι και η ειδικοτητα του.
Στο καινουριο που εχει 3 ''βηματα'', (τον συναντησα προ ημερων στο essen motor-show), δινει 100% ενεργοποιηση!

Τα bmw ομως ειναι αλλο ''φρουτο'' με τα ηλεκτρονικα....και θελει προσοχη.
Βεβαια αν δεν εχεις να πληρωσεις καλο προγραμμα, και παρεις αυτο το κερατακι, ξεγελαει, και δινει χαρα....!
Φανταστειτε Χ3-2.0, η, Ε360-520 2.0! με ελληνικες βενζινες λασπες...
Συμφωνω απολυτα αν καποιος μπορει να διαθεσει κατι παραπανω απο 230 πχ 550-800 για καποιο προγραμμα τοτε θα ειναι πολυ καλυτερα γιατι το προγραμμα και την αποκριση του γκαζιου βελτιωνει αλλα και 5 αλογακια παραπανω μπορεις να δεις σε σχεση με το Sbooster που αλογα δε βλεπεις βελτιωνει ομως απιστευτα την αποκριση του γκαζιου !!
Στο ερωτημα αν αξιζει με διακοπτη με 3 σκαλες η γνωμη μου ειναι πως ναι αξιζει γιατι με τον ON - OFF μονο διακοπτη κουραζει!!!
Γιατι να μην υπαρχει και μια ενδιαμεση λυση !!!