Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβως γι'αυτο του λεω να παρει 4κυλινδρο τουρμπατο ετοιμο!! 318is power Νικολά!
    Και με σαφως μικροτερο κοστος.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως γι'αυτο του λεω να παρει 4κυλινδρο τουρμπατο ετοιμο!! 318is power Νικολά!
    Και με σαφως μικροτερο κοστος.....
    Καλά το λέω οτι είσαι κρυφωτετρακύλινδορς.....

  3. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    nik200 (21-02-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά το λέω οτι είσαι κρυφωτετρακύλινδορς.....
    Αφου και το project μου 4κυλινδρο θα δουλευει,με 2 απενεργοποιημενους κυλινδρους,που θα μπαινουν σε λειτουργια οταν θα υπαρχουν αυθαδεις αντιπαλοι στην πιστα!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (21-02-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως γι'αυτο του λεω να παρει 4κυλινδρο τουρμπατο ετοιμο!! 318is power Νικολά!
    Και με σαφως μικροτερο κοστος.....
    το turbo ειναι μια λυση..αλλα θελει πολλα λεφτα συνεχεια για να ειναι σωστο και αξιοπιστο..στο κατω κατω με 300 αλογα στο 30αρι δεν χρειαζομαι κατι παραπανω...με το αναλογο στησιμο το αμαξι θα σκοτωνει...ακομα και σε αγωνες αν χρειαστει..αρα ποιος ο λογος?

  7. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το turbo ειναι μια λυση..αλλα θελει πολλα λεφτα συνεχεια για να ειναι σωστο και αξιοπιστο..στο κατω κατω με 300 αλογα στο 30αρι δεν χρειαζομαι κατι παραπανω...με το αναλογο στησιμο το αμαξι θα σκοτωνει...ακομα και σε αγωνες αν χρειαστει..αρα ποιος ο λογος?
    Γιατι στην συγκεκριμενη τουρμπατη λυση,με τα ιδια χρηματα θα'χεις ενα μοτερ με 0χλμ,φτιαγμενο οπως το θες εσυ και με την ιδια δυναμη και ροπη περισσοτερη.Με σωστη συντηρηση δεν θα ξανασχοληθεις για τα επομενα 3-4 χρονια με θεματα μηχανικα....Στη λυση του Μ3 ομως θα δωσεις τα ιδια χρηματα για ενα μοτερ στην παλετα,18+ ετων,με αγνωστη χρηση-συντηρηση και με ακριβα προβληματα...Στο ιδιο διλημμα ειχα μπει κι εγω πριν μερικους μηνες αν θυμασαι και τοτε....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (20-02-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι στην συγκεκριμενη τουρμπατη λυση,με τα ιδια χρηματα θα'χεις ενα μοτερ με 0χλμ,φτιαγμενο οπως το θες εσυ και με την ιδια δυναμη και ροπη περισσοτερη.Με σωστη συντηρηση δεν θα ξανασχοληθεις για τα επομενα 3-4 χρονια με θεματα μηχανικα....Στη λυση του Μ3 ομως θα δωσεις τα ιδια χρηματα για ενα μοτερ στην παλετα,18+ ετων,με αγνωστη χρηση-συντηρηση και με ακριβα προβληματα...Στο ιδιο διλημμα ειχα μπει κι εγω πριν μερικους μηνες αν θυμασαι και τοτε....
    αμαξι turbo που μπαινει πιστα για drift που θα δουλευει κοκκινα ολη μερα..δεν θα ξανα-ασχοληθεις..τι λες βρε mike?μακαρι να σου βγει εσενα ετσι σου ευχομαι απο καρδιας..(και αμα δεν σου βγει τα φιλαρακια εκει θα ειναι να βοηθησουν!)

    το μ3 θα ανοιχτει οπωςδηποτε..και ας δωσω ενα καρο λεφτα..θα χω το κεφαλι μου ησυχο ετσι..λεφτα υπαρχουν....

  10. #7
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αμαξι turbo που μπαινει πιστα για drift που θα δουλευει κοκκινα ολη μερα..δεν θα ξανα-ασχοληθεις..τι λες βρε mike?μακαρι να σου βγει εσενα ετσι σου ευχομαι απο καρδιας..(και αμα δεν σου βγει τα φιλαρακια εκει θα ειναι να βοηθησουν!)

    το μ3 θα ανοιχτει οπωςδηποτε..και ας δωσω ενα καρο λεφτα..θα χω το κεφαλι μου ησυχο ετσι..λεφτα υπαρχουν....
    Τι λες μωρέ και εσυ? Λες και δεν έχεις Μ και δεν ξέρεις. Τα Μ ανταλλακτικά εκτός απο ακριβά είναι και σπάνια να πεις οτι θα βρεις εύκολα μεταχειρισμένο. Μια αντλία νερού να αλλάξεις δεν το γλυτώνεις το 300. Ένα Μ42 να σπάσεις σε κομμάτια με 600Ε την άλλη μέρα παίζεις. Να ανοίξεις και να το κάνεις τι? Αν το ανοίξεις να αλλάξεις πράγματα απο μέσα μιλάμε για ένα σέρβις εύκολα 1500Ε+ αγορά μοτερ. Και όπως έλεγες εσυ...ΑΝ πάθει κάτι? Εγγύηση δύσκολα θα πάρεις και δύσκολα θα την τηρήσουν σε αμάξι που μπαίνει πίστα.

    Φυσικά το Μ θα μαμάει στο 30αρι, αλλά θα ξεφύγεις πολύ σε κόστος ότι και να λέμε. Ασε που αν το θέλεις και για καθημερινή χρήση το Μ θα καίει και θα έχει έξοδα συντήρησης ενος Μ... Δεν λέω να βάλεις Μ42 ντε και καλά, αλλά ξανασκέψου το

  11. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι λες μωρέ και εσυ? Λες και δεν έχεις Μ και δεν ξέρεις. Τα Μ ανταλλακτικά εκτός απο ακριβά είναι και σπάνια να πεις οτι θα βρεις εύκολα μεταχειρισμένο. Μια αντλία νερού να αλλάξεις δεν το γλυτώνεις το 300. Ένα Μ42 να σπάσεις σε κομμάτια με 600Ε την άλλη μέρα παίζεις. Να ανοίξεις και να το κάνεις τι? Αν το ανοίξεις να αλλάξεις πράγματα απο μέσα μιλάμε για ένα σέρβις εύκολα 1500Ε+ αγορά μοτερ. Και όπως έλεγες εσυ...ΑΝ πάθει κάτι? Εγγύηση δύσκολα θα πάρεις και δύσκολα θα την τηρήσουν σε αμάξι που μπαίνει πίστα.

    Φυσικά το Μ θα μαμάει στο 30αρι, αλλά θα ξεφύγεις πολύ σε κόστος ότι και να λέμε. Ασε που αν το θέλεις και για καθημερινή χρήση το Μ θα καίει και θα έχει έξοδα συντήρησης ενος Μ... Δεν λέω να βάλεις Μ42 ντε και καλά, αλλά ξανασκέψου το
    ακομα και με ανοιγμα του μοτερ και αγορα..και παλι ειμαι σε πολυ λιγοτερα χρηματα απο οσα ειναι να κανω τουρμπο ενα 6κυλινδρο πχ..και εχω ενα μαμα μοτερ χωρις να εχει βαλει χερι μεσα κανεις..και εννοω απο πειραγμα..

    ειμαι κατα των τουρμπο καθως δεν εχω τον χρονο να ασχολουμαι ολη την μερα..ποιο κολλαρο τρυπησε, η τουρμπινα αν καιει λαδι, αν ζεσταθηκε το μοτερ, αν τρυπησε η πολλαπλη και πολλα πολλα αλλα..προτιμω να ευχαριστιεμαι το αυτοκινητο στην πιστα παρα να ασχολουμαι με τα μικροπροβληματακια που θα βγαζει...καθως δεν ειμαι μηχανικος να τα ξερω ολα..προτιμω το αμαξι να αποδιδει λιγο λιγοτερο και να το εχω συνεχεια παρα να ταλαιπωρουμαι...

  12. The Following 6 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (21-02-12), dark knight (15-06-12), Dr. Yamastura (24-02-12), nikos1400 (22-02-12), stefm5 (24-02-12), TSAF (21-02-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP