Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Μ poll

Ψήφισαν
85. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Z3 M coupe

    12 14,12%
  • Z4 M coupe

    31 36,47%
  • 1 M coupe

    42 49,41%
Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 54

Θέμα: poll για Μ

  1. #31
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Όπως είπα, θα οδηγήσω σύντομα 1 Μ (το έχω δει περιεργαστεί από κοντά, έχω κάτσει μέσα αρκετή ώρα αλλά δεν μου το δίνανε γιατί έχει χιόνια και φοβούνται μην γλυστρίσω )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε αλεξ οδηγα πρώτα κ το 1Μ κ μετά...

    τον s54 τον έχεις σε καρότσι που δεν περιγράφεται..

    Δεν θές να δείς κ την "νέα γενιά"...να πάρεις κ μια ιδέα του τι έρχεται???
    Για "καθημέρινό" νομίζω οτι θα σε βολέψει καλύτερα....

    δεν έβαλα ψήφο.....
    Δεν μου αρέσει το μοτέρ Νίκο. Έχω οδηγήσει και 135 και 335 και 535 και πως να σου πω, μου είναι αδιάφορο πόσα άλογα μπορεί να βγάλει και ότι είναι τούρμπο.
    Το εσωτερικό του 1 Μ επίσης δεν μου αρέσει, και αυτά με κάνουν να είμαι κατά (προς το παρών).

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επανέρχομαι.

    Λοιπόν, το πιό σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι τί ΑΛΛΟ εχεις.

    Εχεις Ζ3 κουπέ : Εχεις την αίσθηση του διθέσιου, με τη χαμηλή θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου παρέχει το Ε36/8 συνολικά.

    Έχεις CSL : Εχεις το στήσιμο, το S54 κλπ να μη κουράζω.

    Οπότε, υπό την προυπόθεση ότι αυτά τα κρατάς, η επιλογή γίνεται πιό εύκολη.

    Το Ζ4Μ, σε αίσθηση, είναι ένα αμάλγαμα των 2. Είναι αντίστοιχης αμεσότητας με το CSL (έχει ακόμη πιό γρήγορη κρεμαγιέρα), δεν εχει όμως το ρεπερτόριο του e46 γιατί λόγω κυρίως κοντύτερο μεταξονίου, δεν έχει τις εναλλακτικές επιλογές του CSL. Αυτό με μαμα ανάρτηση και καμπερ, το κάνει πιό δύσκολο να στρίψεις όπως πρέπει και λιγότερο διασκεδαστικό (το λέω επειδή λές για track days κλπ). Εάν βεβαια το καμπερώσεις πχ -2.2 μπροστά, -2 πίσω το αυτοκίνητο αλλάζει πολύ. Γινεται πιό μπελαλίδικο όμως στο δρόμο.

    Δεν εχω οδηγήσει 1Μ, αλλά επειδή έχω ένα Ε88, το οποίο εχει την ίδια καρότσα [(σχετικά μικρή), κεφαλαιώδους σημασίας για τα δικά μου γούστα] πολλές φορές σκέφτομαι πόσο καλό πρέπει να είναι στο δρόμο, πιό προοδευτικό και πιό διασκεδαστικό το 1Μ.

    Ε, και νομίζω ότι αυτά έχουν επιβεβαιωθεί και σαν συμπεράσματα από τα διάφορα εξιδεικευμένα έντυπα ανά τον κόσμο.
    Έχω όπως είπες το CSL και ένα Χ5 Ε70.
    Το Ζ3 θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί από το νέο, μιας και είναι δύσκολα με παρκινγκ (έχει μηνιαίο κόστος το πάρκινγκ δηλαδή, υψηλό μάλιστα).

    Το 1 Μ είναι σημαντικά βαρύτερο από το Ζ4 Μ (100 κιλά επάνω) και στα 1570 κιλά είναι μωρό ελέφαντα. Σκέψου είναι ίδιο βάρος με Μ3 Ε46.
    Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει που έχει κινητήρα ίδιο με το 135 και μάλιστα τούρμπο, μιας και τα τούρμπο μοτέρ δεν μου αρέσουν σε σπορ αυτοκίνητο.
    Προτιμώ ατμοσφαιρικό και μάλιστα πολυπετάλουδο.
    Επίσης θέλει καθίσματα και χαμήλωμα (γιατί είναι ψηλό σαν κατσίκι).
    Μου κάνει εντύπωση δε ότι ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μετ/να εδώ με 8-12χιλ χλμ, πράγμα μη φυσιολογικό. Σαν να τα πήραν και να θέλαν να τα ξεφορτωθούν.
    Σε δύο από αυτά που ρώτησα γιατί υπάρχουν σαν μετ/να, η απάντηση ήταν ότι τα ανταλλάξανε με Μ3 Ε92 (σε λιγότερο από χρόνο)

    Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα το έξτρα κάμπερ στο Ζ4 Μ, και φυσικά spacers για να μεγαλώσει το μετατρόχιο.
    Γιατί λες ότι δεν είναι διασκεδαστικό το Ζ4 Μ ?
    Το trackday εργαλείο είναι το CSL αλλά μερικές φορές για αλλαγή πηγαίνω με το Ζ3, οπότε κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τον διάδοχο.

    ΥΓ : θυμάμαι πολλοί είχαν θυμώσει που η Μ φτιάχνει τούρμπο και τώρα όλοι γουστάρουν τα τούρμπο

  2. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Thomelef (20-02-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    15-05-11
    Περιοχή
    Garden State
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    3.616
    Thanked
    11510
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φυσικα, Ζ4 Μ coupe - απολαυση η οδηγηση !!!!!
    Become the person you would want to have as a friend yourself!!!!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Eleni For This Useful Post:

    535xi (27-02-12), alexk (20-02-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή ......

    Aλεξη νομιζω απο τις προυποθεσεις οπως το εθεσες εχεις ηδη αποφασισει.......Ζ4Μ coupe και καλοταξιδο!!!!!

    1Μ coupe ευχαριστω αλλα δεν θα παρω δυστυχως για ακομη μια φορα....

    Βασικα ρε Αλεξη μετα το CSL-με κεφαλαια αν το προσεξατε-το χαος ρε φιλε τι να λεμε τωρα........
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 20-02-12 στις 19:44
    insane in the ///Midbrain

  6. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (20-02-12), Panos 316T (20-02-12)

  7. #34
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Bασικά το καλύτερο για "καθημερινό σπορ" αυτοκίνητο είναι το 1Μ ως πιο καινούργιο, με ανέσεις, στιβαρό, και με ένα μοτέρ που έχει πιο εύκολα αξιοποιήσιμη δύναμη.

    Αφού όμως δεν σου αρέσει δεν τίθεται θέμα συζήτησης...Βέβαια δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν τρελαίνονται κιόλας για το καθημερινό τους αυτοκίνητο, απλά κάνουν τη δουλειά τους με αυτό αξιόπιστα και άνετα. Θα μπορούσες δηλαδή να δεις το 1Μ σαν ένα ακριβό - πισωκίνητο Golf-άκι που φέρει τα σήματα του M Division που τόσο πολύ αγαπάμε και τιμάμε...

    Προσωπικά ψήφισα Ζ3 Μ Coupe, παρότι σαν αμάξι είναι υποδεέστρο του Ζ4, πολύ απλά γιατί δεν μπορώ με τίποτα να αντισταθώ στην ιδέα να βρίσκεται στο γκαράζ μου ένα τόσο αμφιλεγόμενο, cult, σκληροπυρηρινικό batmobile...και πιο συγκεκριμένα σε Laguna Seca με τον S54 (μοντέλο 2001 δηλαδή) για να ολοκληρωθεί η φαντασίωση!

    Μιας και είσαι ήδη ιδιοκτήτης Ζ3 coupe και θες να το αντικαταστήσεις ίσως κάποια στιγμή να το νοσταλγήσεις, είναι από τα σχήματα που δημιουργούν κολλήματα. Τι καλύτερο από το να το αντικαταστήσεις με το κορυφαίο της σειράς...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (20-02-12), m_power_lunatic (20-02-12), Nickolas_s2k (20-02-12)

  9. #35
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Z4 και απο εμενα . . . Ωραια καροτσα !!!

  10. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    alexk (20-02-12)

  11. #36
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για τι τιμές μιλάμε Αλεξη ;

  12. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης θέλει καθίσματα και χαμήλωμα (γιατί είναι ψηλό σαν κατσίκι).
    Μου κάνει εντύπωση δε ότι ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μετ/να εδώ με 8-12χιλ χλμ, πράγμα μη φυσιολογικό. Σαν να τα πήραν και να θέλαν να τα ξεφορτωθούν.
    Σε δύο από αυτά που ρώτησα γιατί υπάρχουν σαν μετ/να, η απάντηση ήταν ότι τα ανταλλάξανε με Μ3 Ε92 (σε λιγότερο από χρόνο)
    θα τους πέρασε κάνα βίσνου απο πάνω και ξενέρωσαν...χαχαχαχαχα!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #38
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τι τιμές μιλάμε Αλεξη ;
    Z3 M -> 25-30k CHF (εξαρτάται χιλιομέτρων)
    Ζ4 Μ -> 32-35k CHF
    1 M -> 65k CHF (καινούργιο, με την ειδική έκπτωση που έχω εγώ)

    Το Ζ3 Μ είναι πολύ ακριβό όπως βλέπεις (σκέψου καλό Μ3 Ε46 έχει 25k CHF).
    Το Ζ4 Μ έχει εκπληκτική τιμή, μισά χρήμματα από 1 Μ (και με εγγύηση από BMW).

  14. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Eleni (20-02-12)

  15. #39
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα 1M που έχουν βγει με 8-10 χιλ χιλιόμετρα πόσο τα ζητάνε ;

  16. #40
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    z4m θα ψηφιζα αν δεν υπηρχε z3m με s54
    απο τη στιγμη που εβγαιναν και ετσι δεν υπαρχει δευτερη επιλογη γιατι εχει και χαρακτηρα οπως ειπατε παραπανω με ιδιο μοτερ με z4m.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP