Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Nεοι κινητηρες για την νεα Χ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακόμα και τα σύγχρονα ντίζελ έχουν τους γνωστούς κραδασμούς και απαίσιο ήχο, πράγμα που με ξενερώνει απίστευτα. Δε νομίζω να μπορέσω να δικαιολογήσω ποτέ την αγορά ενός ντίζελ, άσχετα με το πόσο οικονομικά / δυνατά είναι.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    ghost-rider (16-02-12), PANOS-E60 (15-02-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακόμα και τα σύγχρονα ντίζελ έχουν τους γνωστούς κραδασμούς και απαίσιο ήχο, πράγμα που με ξενερώνει απίστευτα. Δε νομίζω να μπορέσω να δικαιολογήσω ποτέ την αγορά ενός ντίζελ, άσχετα με το πόσο οικονομικά / δυνατά είναι.
    Κώστα άκουσα πως λειτουργεί (ως συνοδηγός) το 2-lt diesel στην νέα 5-άρα (F10) και δεν πίστευα στ΄αυτιά μου. Βέβαια έχουν προσέξει και την ηχομόνωση ιδιαίτερα αλλά και πάλι εντυπωσιάστηκα.
    Τώρα αν σκεφτείς ότι στο ανωτέρω post μου μιλάμε για εξακύλινδρο τελευταίας-τελευταίας γενιάς, φαντάσου τί θα γίνεται.
    Άσε που η ροπή του θα σε κάνει να μην ακούς... Σέρνει καράβι το νέο μοτέρ αυτό.

    Και να φανταστείς ότι μερικά χρόνια πριν, ούτε κι εγώ ήθελα με τίποτα ν΄ακούω για diesel, κυρίως για τους λόγους που παρέθεσες.

  4. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βαγγέλη, προχτές πέσασε δίπλα μου ένα F10 ντιζελ (με διπλωματικές πινακίδες) ενώ ήμουνα πεζός στα στενά του Ν. Κόσμου. Πρώτα το άκουσα γιατί ερχόταν από πίσω μου και μετά το είδα. Πριν το δω ήμουνα βέβαιος ότι ήταν ταξί Octavia. Αφού το είδα ότι ήταν F10, έφαγα το ξενέρωμα της χρονιάς από τη χροιά του ήχου του.

    Ασφαλώς έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στην ηχομόνωση και μέσα δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Απέξω όμως ...

  5. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Monsta (16-02-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα άκουσα πως λειτουργεί (ως συνοδηγός) το 2-lt diesel στην νέα 5-άρα (F10) και δεν πίστευα στ΄αυτιά μου.

    Βαγγέλη μου, δε ξέρω για το Φ10. αλλά πριν λίγες μέρες μπήκα σε 123d για τις γνωστές μανούβρες μπρος-πίσω στο μαγαζί. Ο λεβιές έτρεμε ολόκληρος λες και ανέβαζε 40 πυρετό και ο ήχος μέσα - αν και όχι όπως τα ταξί που θυμόμαστε παλιά - δεν τον μπέρδευες για κάτι άλλο παρά πετρέλαιο. Για να μη πω για το μέγα ξενέρωμα όταν κοιτάς στροφόμετρο.

    Όμως to each his own, προσωπική γνώμη εκφέρω, γι άλλους μπορεί να είναι η ιδανική λύση αν το κοιτάξεις από άλλη σκοπιά (25Κ + χλμ χρόνο).

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαγγέλη μου, δε ξέρω για το Φ10. αλλά πριν λίγες μέρες μπήκα σε 123d για τις γνωστές μανούβρες μπρος-πίσω στο μαγαζί. Ο λεβιές έτρεμε ολόκληρος λες και ανέβαζε 40 πυρετό και ο ήχος μέσα - αν και όχι όπως τα ταξί που θυμόμαστε παλιά - δεν τον μπέρδευες για κάτι άλλο παρά πετρέλαιο. Για να μη πω για το μέγα ξενέρωμα όταν κοιτάς στροφόμετρο.

    Όμως to each his own, προσωπική γνώμη εκφέρω, γι άλλους μπορεί να είναι η ιδανική λύση αν το κοιτάξεις από άλλη σκοπιά (25Κ + χλμ χρόνο).

    Κώστα, θεωρητικά μιλάμε (τώρα) αλλά για το συγκεκριμένο στο οποίο αναφέρομαι και επισήμως ακόμα δεν υπάρχει, όυτε το στροφόμετρο θα ξενερώνει (θα τελειώνει στις 7000 RPM) αλλά ούτε το κιβώτιο (8άρι DCT).
    Mε 380+ ίππους, 70+ κιλά ροπή απο τις 2000 RPM, τετρακίνηση, σχετικά compact διαστάσεις, χώρους για οικογένεια, κατανάλωση μικρότερη απο 2λιτρο ατμοσφαιρικό, επιδόσεις... 0-100 κάτω απο 5", στον θόρυβο που θα ακούνε οι απ΄εξω θα μείνουμε ;
    Προσωπικά, αν τα καταφέρω να "αναβαθμίσω" απο το GLK στο συγκεκριμένο Χ3, θα κάνω την καρδιά (ή τα αυτιά μου πιο σωστά) πέτρα και απόλαυσω όλα τα υπόλοιπα. Για μένα θα είναι το αμάξι "ΌΛΑ ΣΕ ΕΝΑ" !
    Δες λίγο για τί κινητήρα μιλάμε:
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12026

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP