Το CC δεν έμπαινε μόνο του αλλά με ένα πακέτο εξοπλισμού που το ανέβαζε ακόμα 4.000.
είχαμε εταιρικά Α4 και Α6 την καλή εποχή και είχαν τα πιό κουλά πακέτα που φαντάζεσαι, αλλά ότι είχε το ένα έλειπε απο το άλλο.
Το CC δεν έμπαινε μόνο του αλλά με ένα πακέτο εξοπλισμού που το ανέβαζε ακόμα 4.000.
είχαμε εταιρικά Α4 και Α6 την καλή εποχή και είχαν τα πιό κουλά πακέτα που φαντάζεσαι, αλλά ότι είχε το ένα έλειπε απο το άλλο.
BILL007 (12-02-12)
Ρε Πρόεδρε το δικό μας είχε απο extra, τον πατέρα του και τη μάνα του, μόνο η sauce του έλειπε γιατί είναι quattro και δεν γλυστράει (ούτε με sauce).
Μόνο η ανάρτηση, το BOSE, τα LED κι η οροφή πρέπει να κόστισαν (σαν παραγγελία) πάνω απο 10Κ. Αισθητήρες βροχής, παρκαρίσματος, κουρτινάκια, βάσεις στήριξης στο πορτ-μπαγκάζ, ζαντολάστιχα, τιμόνι sport, χρώμα άλλα τόσα, το CC βρήκε να λείπει ?!
επειδή τότε ήμουν διευθυντής λειτουργικής στήριξης (δηλαδή περνάγανε απο τα χέρια μου και αυτά) θυμάμαι ότι είχαμε κουφαθεί με τα Α6.
Ενα είχε δερμα ξένον κτλ αλλά όχι οροφή και το άλλο είχε οροφη στέρεο κτλ.
Είχαμε ρωτήσει και μας είχαν πεί οτι δεν πρέπει να ξεπερνάει (τότε) μια συγκεκριμένη εργοστασιακή αξία (δεν θυμάμαι πόσο) και έτσι τα έφερναν με πακέτα-πακέτα.
Το Α4 που είχα εγώ, (μετά απο μια BMW και πριν ξεπέσω σε μια κορόλα και μετά στο τίποτα), είχε δέρμα, στέρεο, οροφή και παρόλο που εκλπιπαρούσα σχεδόν για αυτόματο δεν γινόταν.
Αν ήθελα αυτόματο δεν έπρεπε να έχω οροφή.
Ετσι έμπαιναν τότε οι παραγγελίες στο εργοστάσιο.
Αν ήθελες να βάλεις personal παραγγελία πήγαινε 5 μήνες η παράδοση και κανένας δεν το έκανε.