Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό παίζει να ισχύει ή είναι παπαρολογίες?????

Γιατί όπως τα λές αν σηκώνεται απο τον πίσω αριστερό τροχό 0.5 ή και 1 πόντο τότε είναι απολύτως δικαιολογημένο το στήσημο αυτό ότι αμορτισέρ-ελατήρια κι αν επιλέξεις...
γιατί το λέω αυτό θα μου πείς...γιατί αν κάτσεις στη θέση του οδηγού τότε θα έρθει στα ίσα του...λόγο κατανομής βάρους...
Πάντα τα αυτοκίνητα έχουν μία ελαφρώς κλίση προς το συνοδηγό...(απ'ότι ξέρω)....
Βασιλη το αυτοκινητο ειναι απολυτα ισιο σε μερια οδηγου και συνοδηγου.
Αλλιως θα ειχαν αλλους κωδικους για αριστεροτιμονα-δεξιοτιμονα στα αμορτισερ-ελατηρια.
Δεν ξερω τι κανουν οι αντιπροσωπεις αλλα η eibach κ η bilstein εχουν ιδιους κωδικους. Αλλαζουν μονο για τετρακυλινδρα και εξακυλινδρα απ οσο ξερω.

Αυτο που αλλαζει στη μερια του οδηγου και του συνοδηγου ειναι οι ρυθμισεις της καμπερ ουτως ωστε το αυτοκινητο να ερχεται στα ισια του οταν καθισει ο οδηγος μεσα.
Αυτο βεβαια αν θες. Και για να το πετυχεις πρεπει να εισαι μεσα στην ευθυγραμμιση.