Φίλε πόσο δίνεις το καπάκι απο το κοτέ? Ξεβιδώνει αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα?
Περιμένω μήνυμα με pm...
Φίλε πόσο δίνεις το καπάκι απο το κοτέ? Ξεβιδώνει αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα?
Περιμένω μήνυμα με pm...
ναι αλλα να τα παρουμε απο την αρχη παιδια.
-Γιατι, κατ'αρχην, να σκεφτουμε οτι θελουμε καποιο καθαριστικο κινητηρα,
αφου αν εχουμε σημαδια περιεργα (καιει λαδι πχ) συνηθως εχουμε αλλα προβληματα πιο σημαντικα που να λυθουν με "καθαρισιτκο" μοτερ...
-Σταματη, αναλυση λαδιου εκανες γιατι, που, ποσο (¤), καθε πότε, και που αποσκοπει ??
-Για το seafoam ειχα διαβασει καποτε κατι ψιλα και το χρησιμοποιησαν σε παλια μεγαλα αεροψυκτα και ελαιοψυκτα μηχανακια, και τους αρεσε (για "ξεπλυμα" παλιου μοτερ).
Ισως και σε παλια αμερικανικα muscle cars που δεν εχω παρακολουθησει.
-Εχουμε διαβασει αρθρα για τις επικαθισεις σε σημεια σε κινητηρες απο Μ40 μεχρι τους κινητηρες SXX, και το πως προλαμβανονται με συχνες αλλαγες καλου λαδιου.
Σε περιπτωση αγορας μετχ. ομως ??? Τι κανουμε, καθαρισμο ?
Επιπλεον, ποσο ευκολο ειναι να βγει η τρομπα λαδιου ??
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Νικο, δες κατ αρχήν εδώ.
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1520
καθαρισμό του κινητήρα έκανα στο smart, όπου και είχα επικαθήσεις και "μούργα" επειδή το αυτοκινητάκι δουλεύει μόνο μέσα στην πολη αναψε σβήσε και δεν προλαβαίνει να ζεστάνει τα καθαριστικά στα λάδια του και να τραβήξουν την βρώμα και ότι κάθεται στα μέταλα. (δεν το λέω απο το κεφάλι μου, αυτό μου έχουν πεί απο την blackstone).
Επίσης ποτέ δεν έχω αρκεστεί το "έβαλα το λάδι ΧΧΧ και είδα οτι είναι καλό".
Ούτε έχουμε την όραση του σούπερμαν ούτε την αφή του σπάιντερμαν για να κρίνουμε οπτικά και με το χέρι αν ένα λάδι κάνει καλά τη δουλειά του η όχι.
Κάθε 20.000 χλμ στέλνω το λάδι μου για ανάλυση και αποφασίζω ανάλογα τι θα κάνω μετά.
Το λάδι που έστειλα απ το smart στην blackstone γύρισε πίσω σαν "dead oil", δηλαδή ότι πρέπει να αλλαχτεί αμέσως, τόσα στοιχεία είχε μέσα που τους τρόμαξε.
Οι συχνές αλλαγές καλού λαδιού δεν κάνουν τίποτα απολύτως αν ο κινητήρας δεν πιάνει στροφές και θερμοκρασίες που να βοηθάνε το λάδι να κάνει τη δουλειά του.
Ενας κινητήρας που του βάζεις φουλ συνθετικό 0-40 με καθαριστικά, αν δουλέψει κάθε μέρα για 10.000 χλμ, ξεκίνα, σταμάτα, σβήσε (10/15 χλμ διαδρομές τη φορά, χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία και χωρίς να ανεβάσει στροφές, απλά ΔΕΝ καθαρίζει με αποτέλεσμα να μαζεύει μέσα ένα σωρό σκτα που δημιουργούν αυτό που οι αμερικάνοι λένε black death.
(πάλι αυτά όλα τεκμηριωμένα απο την εταιρεία που κάνει τις αναλύσεις).
Ενα μοτέρ που έχει 200.000 χλμ όπως λέω, είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ να πάρει μέσα καθαριστικό, γιατί όλα αυτά που θα βγάλει, θα βουλώσουν κάτι οπωσδήποτε με μεγαλύτερο κόστος απο μια απλή επισκευή.
Για πιό πολλά δες εδώ https://www.blackstone-labs.com/tests-price-list.php σχετικά με το τι μπορείς να δεις απο την ανάλυση.
Οτι άλλο μπορώ να βοηθήσω στη διάθεσή σου.
(μην νομίσεις το παίζω ειδικός, ότι μου λένε μεταφέρω και εγώ)
Ευχαριστω!
Πολυ διαφωτιστικα!
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM