ναι αλλα να τα παρουμε απο την αρχη παιδια.
-
Γιατι, κατ'αρχην, να σκεφτουμε οτι θελουμε καποιο καθαριστικο κινητηρα,
αφου αν εχουμε σημαδια περιεργα (καιει λαδι πχ) συνηθως εχουμε αλλα προβληματα πιο σημαντικα που να λυθουν με "καθαρισιτκο" μοτερ...
-Σταματη,
αναλυση λαδιου εκανες γιατι, που, ποσο (¤), καθε πότε, και που αποσκοπει ??
-
Για το seafoam ειχα διαβασει καποτε κατι ψιλα και το χρησιμοποιησαν σε παλια μεγαλα αεροψυκτα και ελαιοψυκτα μηχανακια, και τους αρεσε (για "ξεπλυμα" παλιου μοτερ).
Ισως και σε παλια αμερικανικα muscle cars που δεν εχω παρακολουθησει.
-Εχουμε διαβασει αρθρα για τις επικαθισεις σε σημεια σε κινητηρες απο Μ40 μεχρι τους κινητηρες SXX, και το πως προλαμβανονται με συχνες αλλαγες καλου λαδιου.
Σε περιπτωση αγορας μετχ. ομως ??? Τι κανουμε, καθαρισμο ?
Επιπλεον, ποσο ευκολο ειναι να βγει η τρομπα λαδιου ??
