
Αρχικό μήνυμα απο
aristent
Καποια στιγμη το 2009 πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης αρχικα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ισως ενα απο τα πιο ομορφο που εχω δει. Φουντωσαν τα μυαλα μου οποτε ξεκινησα τα ονειρα.
Εκανα το research για τα πραγματα που ηθελα. Ο φακελος που εχω φτιαξει για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Αλλαξα email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το ηθελα το αυτοκινητο. Ειχα βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, ειχα βρει το μοτερ & το σασμαν το οποια θα μου τα εφτιαχνε ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που ηθελα χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα ειχα βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. (Το 2009 ειχα εναν "γαμπρο" στα 9000 χιλιαρικα για το cabrio). Το καροτσι που θα γινοταν δοτης επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΗΤΑΝ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ηταν λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).
Εαν ξεκινουσα τετοιο project το αυτοκινητο θα το εφτανα max τα 400bhp αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα θα εβαζα θα ηταν Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Δεν ηθελα να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Ηθελα να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. Τελικα μετα απο 2 εβδομαδες ραντεβου και ρεστα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να εφτιαχνα το αυτοκινητο ετσι οπως το ηθελα εγω ακουμπαγε τα 27 με 30000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο την αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.
WRC is for boys
GROUP B was for men