Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 45

Θέμα: Group B: Quattro Sport vs RS200

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων


    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!
    Καποια στιγμη το 2009 πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης αρχικα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ισως ενα απο τα πιο ομορφο που εχω δει. Φουντωσαν τα μυαλα μου οποτε ξεκινησα τα ονειρα.
    Εκανα το research για τα πραγματα που ηθελα. Ο φακελος που εχω φτιαξει για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Αλλαξα email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το ηθελα το αυτοκινητο. Ειχα βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, ειχα βρει το μοτερ & το σασμαν το οποια θα μου τα εφτιαχνε ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που ηθελα χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα ειχα βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. (Το 2009 ειχα εναν "γαμπρο" στα 9000 χιλιαρικα για το cabrio). Το καροτσι που θα γινοταν δοτης επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΗΤΑΝ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ηταν λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

    Εαν ξεκινουσα τετοιο project το αυτοκινητο θα το εφτανα max τα 400bhp αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα θα εβαζα θα ηταν Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Δεν ηθελα να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Ηθελα να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. Τελικα μετα απο 2 εβδομαδες ραντεβου και ρεστα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να εφτιαχνα το αυτοκινητο ετσι οπως το ηθελα εγω ακουμπαγε τα 27 με 30000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο την αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. The Following 7 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    aristent (03-02-12), Monsta (03-02-12), Nikos (03-02-12), nikos1400 (03-02-12), PANOS-E60 (03-02-12), S8N (03-02-12), Vassilis ///M (03-02-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    cosworth2litros.jpg

    Στο ακουσμα και μονο των λεξεων Ford - Cosworth απλα υποκλινεσαι .
    Ειναι συνωνυμα της απολυτης δυναμης και αξιοπιστιας σε αγωνες.
    Καποτε οι μισες ομαδες Φ1 φοραγαν Cosworth κινητηρες.
    Θυμαμαι τα RS 500 που πρωτοκυκλοφορησαν στην Αθηνα αρχες δεκαετιας '90 τα οποια ηταν και τα πρωτα με χρωματιστα (μπλε) κολαρα σιλικονης και νικελ σωληνωσεις......ανοιγε το καπω και σπρωχναμε τα σαγονια μας να κλεισουν απ το θεαμα που βλεπαμε.
    Ειδικα στα ασπρα Sierra το μηχανοστασιο προκαλουσε διαφορα ψυχολογικα προβληματα .
    (και ποσες οδηγαρες περασαν απ το τιμονι του στα Group A....)

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    aristent (03-02-12), halkida116mpack (03-02-12), Monsta (04-02-12), PANOS-E60 (03-02-12), TSAF (03-02-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    cosworth2litros.jpg

    Στο ακουσμα και μονο των λεξεων Ford - Cosworth απλα υποκλινεσαι .
    Ειναι συνωνυμα της απολυτης δυναμης και αξιοπιστιας σε αγωνες.
    Καποτε οι μισες ομαδες Φ1 φοραγαν Cosworth κινητηρες.
    Θυμαμαι τα RS 500 που πρωτοκυκλοφορησαν στην Αθηνα αρχες δεκαετιας '90 τα οποια ηταν και τα πρωτα με χρωματιστα (μπλε) κολαρα σιλικονης και νικελ σωληνωσεις......ανοιγε το καπω και σπρωχναμε τα σαγονια μας να κλεισουν απ το θεαμα που βλεπαμε.
    Ειδικα στα ασπρα Sierra το μηχανοστασιο προκαλουσε διαφορα ψυχολογικα προβληματα .
    (και ποσες οδηγαρες περασαν απ το τιμονι του στα Group A....)

  6. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    halkida116mpack (03-02-12), TSAF (03-02-12)

  7. #34
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καποια στιγμη το 2009 πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης αρχικα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ισως ενα απο τα πιο ομορφο που εχω δει. Φουντωσαν τα μυαλα μου οποτε ξεκινησα τα ονειρα.
    Εκανα το research για τα πραγματα που ηθελα. Ο φακελος που εχω φτιαξει για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Αλλαξα email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το ηθελα το αυτοκινητο. Ειχα βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, ειχα βρει το μοτερ & το σασμαν το οποια θα μου τα εφτιαχνε ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που ηθελα χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα ειχα βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. (Το 2009 ειχα εναν "γαμπρο" στα 9000 χιλιαρικα για το cabrio). Το καροτσι που θα γινοταν δοτης επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΗΤΑΝ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ηταν λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

    Εαν ξεκινουσα τετοιο project το αυτοκινητο θα το εφτανα max τα 400bhp αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα θα εβαζα θα ηταν Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Δεν ηθελα να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Ηθελα να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. Τελικα μετα απο 2 εβδομαδες ραντεβου και ρεστα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να εφτιαχνα το αυτοκινητο ετσι οπως το ηθελα εγω ακουμπαγε τα 27 με 30000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο την αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.
    νομιζω οτι κοκκινο δεν εβγαζε μαμα rs500 μονο ασπρο μαυρο και ανθρακι
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  8. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    black, white & moonstone, το κοκκινο ειναι customia
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 03-02-12 στις 17:36
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  9. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Attached Images Attached Images
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  10. The Following 2 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    halkida116mpack (03-02-12), Vassilis ///M (04-02-12)

  11. #37
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    tsaf ας ειναι σιερρα κοσγουορθ και εισαι και σκατουλι χρωμα
    μην βαζετε αλλες φωτο γιατι θα σκασω νυχτιατικα....
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  12. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Για ολους εσας τους αρρωστους με τα RS 500

    Article from 4T 257, 2/1992: στους ελληνικούς αγώνες πίστας

    ΦΟΡΝΤ ΣΙΕΡΑ ΚΟΣΓΟΥΕΡΘ. Συνδυασμός μαγικός για πραγματικούς οδηγούς και απόλυτος για όσους κάνουν Πρωταθλητισμό, σε όλο τον κόσμο σε ασφάλτινους αγώνες.
    Η ιστορία ξεκίνησε το 1986 με τα 3θυρα Σιέρα με την κίνηση μόνο πίσω, αυτοκίνητα που δεν έλαμψαν στις ειδικές διαδρομές το 1987. Τότε στη Φορντ δεν μπορούσαν να καταλάβουν πώς είναι δυνατόν να χάνει στους αγώνες το Σιέρα από αυτοκίνητα με μικρότερες δυνατότητες σε έκδοση παραγωγής. Μέχρι να καταλάβουν ότι στο χώμα και στον πάγο τους λείπει ένα δεύτερο διαφορικό, τα Σιέρα με το δυνατότερο, τότε, κινητήρα της αγοράς, έχαναν και στην άσφαλτο από αυτοκίνητα με κίνηση 4x4, συντηρημένα και εξελιγμένα από ομάδες που ξέρουν τί θέλουν. Την ίδια ώρα, τα βρετανο-γερμανικά αυτοκίνητα δεν έχαναν στους αγώνες ταχύτητας, όπου σειρά καλών ιδιωτών εξέλισσε τα αυτοκίνητα και ανάγκαζε το συναγωνισμό να ψάχνει τρόπους να αλλάξει τους …κανονισμούς. Έγιναν τα πάντα ώστε να περιοριστούν οι δυνατότητες των Φορντ Σιέρα RS 500, της έκδοσης που κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό (500 αυτοκίνητα) και πήρε δελτίο αναγνώρισης μόνο γι' αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων. Τα περιοριστικά στόμια εισαγωγής στο στροβιλοσυμπιεστή και το πρόσθετο βάρος, σε συνδυασμό με την υποβάθμιση των Πρωταθλημάτων Τουρισμού τόσο σε Ευρωπαϊκό, όσο και σε εθνικό επίπεδο, ανάγκασαν τη Φορντ, και κατ' επέκταση τους καλούς ιδιώτες που είχαν την ευθύνη της παρουσίας, να εγκαταλείψουν την προσπάθεια.
    Στη χώρα μας, όπως και σε άλλες με αγώνες σε συνθήκες «υπό ανάπτυξη», επιτρέπεται, ακόμη, η συμμετοχή των Σιέρα RS 500 σε στάδιο εξέλιξης, χωρίς περιορισμούς, όπως ορίζει το δελτίο αναγνώρισης της FISA. Οι παραδοσιακοί της Φορντ, που πάντα ζούσαν με το όραμα της επιστροφής στα Ράλλυ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, κατάφεραν να επιβάλλουν την κατασκευή, επιτέλους, του Σιέρα 4x4, με κινητήρα Κόσγουερθ, δανεισμένο μάλιστα από την έκδοση RS 500 (220 ίπποι, αντί 204, στην έκδοση παραγωγής του RS).

    Σχήμα 1: Υπερστρέφει ακόμη και όταν ο στροβιλοσυμπιεστής δεν έχει μπει σε λειτουργία το Σιέρα RS 500 με τον κινητήρα των 500 ίππων και την κίνηση μόνο πίσω.

    Σχήμα 2: Η πίεση στο τούρμπο, στην έκδοση RS 500, ρυθμίζεται εσωτερικά, από τον οδηγό. Το όργανο με ανώτατη ένδειξη 2,5 μπαρ προδίδει την πίεση στο τούρμπο.

    Πιο απλά, οδηγήσαμε για σας το Κάμελ Φορντ Σιέρα του Άλφα Σέρβις, με το οποίο ο Λεωνίδας Κύρκος κέρδισε όλα τα ασφάλτινα Ράλλυ (έξι), όλες τις αναβάσεις (έξι) και τρεις από τους 5 αγώνες ταχύτητας που συμμετείχε! Όμως το ζητούμενο στο συγκεκριμένο σημείωμα δεν είναι ο άνθρωπος, αλλά οι μηχανές του.

    Σχήμα 3: Οδηγήσαμε μόνο για σας το Κάμελ- Σιέρα του Άλφα σέρβις που ο Λεωνίδας Κύρκος κέρδισε τον περασμένο χρόνο τους 15 από τους 17 αγώνες που συμμετείχε. Τον κινητήρα των 500 ίππων στο 3θυρο αυτοκίνητο με την κίνηση μόνο πίσω, προδίδει η μεγάλη διπλή αεροτομή. Στο αυτοκίνητο της γνωριμίας μας χρησιμοποιήθηκαν τροχοί 17 ιντσών του οίκου Grecogomme.

    Το Σιέρα RS 500 είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο που γνωρίσαμε μαζί το Μάρτιο του 1987 σε έκδοση παραγωγής και τον Ιανουάριο του 1988 σε έκδοση γκρουπ Α. Από τότε το αυτοκίνητο «μας» άλλαξε χρώματα (το έντονο κίτρινο, που συνδυάζεται με τα λευκά-μπλε αυτοκόλλητα της Βάλβολιν, προδίδει την παρουσία της Κάμελ που στηρίζει τον οδηγό από το 1990) και την αγωνιστική του ταυτότητα. Το κλασικό Σιέρα Κόσγουερθ RS, αυτοκίνητο ικανό να συμμετέχει και σε ασφάλτινα Ράλλυ, μετατράπηκε από τον οδηγό, τα αδέλφια του και τους συνεργάτες τους σε RS 500. Η νέα τάξη πραγμάτων στους Ελληνικούς αγώνες (καθιέρωση αγώνων ταχύτητας με ελεύθερη συμμετοχή «εξελιγμένων» γκρουπ Α), ανάγκασε την οικογενειακή αυτή ομάδα που χρόνια κρατάει τα σκήπτρα στους ασφάλτινους αγώνες της χώρας μας να προσαρμοστεί άμεσα, προετοιμάζοντας το 3θυρο αμάξωμα μόνο για σιρκουί και αναβάσεις. Το αυτοκίνητο λύθηκε, αφαιρέθηκαν τα περιττά και τοποθετήθηκε ένας κινητήρας κατασκευής Τέρι Χόιλ (ο Βρετανός που φρόντιζε τους κινητήρες των Βάλντεγκαρντ, Μίκολα, Βάτανεν κ.λπ.). Με μεγαλύτερη τουρμπίνα στο στροβιλμπιεστή, μεγαλύτερο εναλλάκτη, διαφορετικούς εκκεντροφόρους, άλλη πολλαπλή εισαγωγής και σειρά αλλαγών στο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, η ισχύς φτάνει τους 500 ίππους στις 7000 σ.α.λ., αν και όποτε χρειαστεί να φτάσει η πίεση, στις 2 ατμόσφαιρες. Αυτή η πληθώρα ίππων φτάνει στους πίσω μόνο τροχούς των 17 ιντσών μέσω του κλασικού κιβωτίου της Γκετράκ, με τη μακριά σχέση της 1ης (2,3:1) και την 5η, (1:1).

    Σχήμα 4: Ο κινητήρας του RS 500,διαθέτει μεγαλύτερη τουρμπίνα, μεγαλύτερο εναλλάκτη και διαφορετικούς εκκεντροφόρους αποδίδει 500 ίππους στις 7500 σ.α.λ.

    Σχήμα 5: Λείπουν σχεδόν τα πάντα από το εσωτερικό του Σιέρα RS500, ώστε να επιτευχθεί το οριακό βάρος των 1150 κιλών.

    Σχήμα 6: Στο χώρο αποσκευών, έχουν τοποθετηθεί τα ρεζερβουάρ ασφαλείας των 70 λίτρων και οι εφεδρικοί τροχοί στην έκδοση RS 500 των 17 ιντσών.

    Τόσο το λιπαντικό του κιβωτίου ταχυτήτων όσο και εκείνο του ελεγχόμενου διαφορικού (με σχέση 4,67) ψύχονται με αντίστοιχα ψυγεία.
    Στην ανάρτηση έχουν τοποθετηθεί αμορτισέρ της Σπαξ με πολύ σκλη¬ρά ελατήρια μπροστά (800 λίβρες) και πιο μαλακά πίσω (400 λίβρες). Όλα αυτά συνδυάζονται με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά-πίσω. Ο οδηγός μας, προτιμάει τη σκληρότερη επιλογή μπροστά και τη μαλακότερη πίσω τουλάχιστον για την Τρίπολη. Για την ίδια «πίστα», δεν έχει κριθεί απαραίτητη η επιλογή των μεγάλων φρένων που επιτρέπει η «ομολογκασιόν» και χρησιμοποιούνται φρένα της ΑΡ με τέσσερα κυλινδράκια, 315 χιλ. μπροστά και 300 χιλ. πίσω.
    Αντίστοιχα, δεν έχει τοποθετηθεί η γρήγορη αγωνιστική κρεμαγιέρα των δύο στροφών, αλλά έχει διατηρηθεί η κρεμαγιέρα των 2,5 στροφών από άκρη σε άκρη, που διαθέτει και υδραυλική υποβοήθηση, στοιχείο απαραίτητο για να αλλάζουν γωνίες χωρίς κόπο οι τροχοί των 8,5x17 ιντσών με τα φαρδιά Μισλέν. Το σύνολο ζυγίζει 1150 κιλά, 120 λιγότερα από την τετρακίνητη 4θυρη έκδοση που δείχνει το δρόμο στα βουνά.

    Στο δρόμο

    «Κατέβασε …μπαρ» φωνάξαμε απ' το Σπάρκο του RS 500 αφού, κάθε φορά που η βελόνα στο τεράστιο στροφόμετρο της Σμιθ άγγιζε τις 5000-5500 σ.α.λ., χάναμε την ουρά και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
    Όμως με τη σειρά, με ψυχραιμία και με υπομονή όπως αρμόζει όταν «γνωρίζεις», κάτω από αντίξοες συνθήκες, ένα αυτοκίνητο φτιαγμένα με …αίμα.

    Τόσο το κόκπιτ του αυτοκινήτου πίστας όσο και της έκδοσης Ραλλύ, έχουν δεχτεί τα καλούδια της Σπάρκο για τη διευκόλυνση και την ασφάλεια του οδηγού στη μία περίπτωση, και του πληρώματος στην άλλη. Του ίδιου οίκου είναι και τα μπάκετ του Λεωνίδα Κύρκου και το αντίστοιχο κάθισμα του συνοδηγού Γιάννη Σταυρόπουλου. Και στις δύο περιπτώσεις, επικρατεί τάξη στον εσωτερικό χώρο, ενώ οι ειδικά διαμορφωμένοι πίνακες των οργάνων, φιλοξενούν όλα τα απαραίτητα.

    Δεν ασχολούμαστε με το ρυθμιστή πέδησης των φρένων, δεν τολμάμε να κοιτάξουμε το ρυθμιστή που αυξομειώνει τα μπαρ στον κινητήρα των …500 ίππων, αλλά οδηγούμε το οπισθοκίνητο αυτοκίνητο βλέποντας μόνο μπροστά. Δεν έχουμε απάντηση για τις κινήσεις της βελόνας του στροφόμετρου και της αντίστοιχης του οργάνου που προδίδει την πίεση στο τούρμπο και προσπαθούμε να μείνουμε στο δρόμο αλλάζοντας ταχύτητες μόλις νιώθουμε την ουρά να μετακινείται στην ευθεία και αισθανόμαστε τους τροχούς να γυρνούν στον αέρα ακόμη και με τέταρτη ταχύτητα.
    Ακόμα, δεν διανοούμεθα να περάσουμε τον επιλογέα στη θέση κάτω δεξιά (βλέπε 5η) και αγγίζουμε το πεντάλ των φρένων για να επιβραδύνουμε από τα μηδέν στα …μείον χιλιόμετρα εν όψει της κλειστής δεξιάς στροφής όπου έχει τοποθετηθεί ο φωτογράφος μας. Μας χαμογελούν με …κατανόηση, η 1η κάτω αριστερά ευτυχώς περνάει εύκολα, χαϊδεύουμε το πεντάλ του γκαζιού, ο δείκτης στο όργανο προδίδει την ανυπαρξία του τούρμπο, αλλά ευτυχώς, η ουρά μετακινείται και η φωτογραφία που απαθανατίζει το …τέλειο ντριφτ με τα 15 μ.α.ω. δικαιώνει τον …ράλλυ έντιτορ. Η ευθεία που ακολουθεί μας γεμίζει αισιοδοξία και ανεβάζουμε ρυθμό, χωρίς ποτέ να καταφέρουμε να αγγίξουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου λόγω συνθηκών και όχι μόνο.
    Ας είμαστε ρεαλιστές και ειλικρινείς. Έχουμε οδηγήσει το ίδιο αυτο¬κίνητο και κάτω από καλύτερες συνθήκες, με την ευκαιρία της τηλεοπτικής του παρουσίασης και ανεβάσαμε στροφές χωρίς φόβο, αλλά και χωρίς πάθος, αφού το ζητούμενο κάθε αγωνιστικής γνωριμίας δεν είναι το κυνήγι της ευθείας αλλά η αναφορά στην οδική συμπεριφορά και στις δυνατότητες της κατασκευής.

    Το Κάμελ RS 500 έχει τεράστιες δυνατότητες που ξεπερνούν όμως τις δικές μας αγωνιστικές εμπειρίες. Σε ανοικτό γλιστερό δρόμο αν πατάς στο έδαφος το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να υποκλιθείς σε όσους καταφέρνουν και οδηγούν τα RS 500 σε αγωνιστικούς ρυθμούς με επιτυχία ή απλώς με αξιοπρέπεια. Το Σιέρα RS500, είναι δύσκολο αυτοκίνητο, με απόλυτη συμπεριφορά που δεν αφήνει περιθώρια αντίδρασης στον απροετοίμαστο.
    Το σύστημα διεύθυνσης και ο εύχρηστος επιλογέας σε ξεγελούν αι νομίζεις ότι μπορείς να επιχειρήσεις τα πάντα. Η δύναμη όμως περισσεύει και περνάει δύσκολα την ελληνική άσφαλτο. Ο κινητήρας έχει μεγάλη ωφέλιμη περιοχή τροφών στη θεωρία. Στην πράξη όμως θα ήθελες περισσότερη δύναμη χαμηλά και προοδευτική αύξηση σο ανεβαίνουν οι στροφές, δεν μπορείς όμως να τα έχεις όλα, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο για πίστες αι αγώνες ταχύτητας, όπου ο οδηγός ξέρει τέλεια το δρόμο και αν το οδόστρωμα το επιτρέπει μπορεί να εκμεταλλευτεί τα τέλεια φρένα, τη σκληρή ανάρτηση, το ακριβές τιμόνι και τη δύναμη του κινητήρα- μπούμεραγκ».
    Αν βέβαια ο οδηγός υπό πίεση ή από υπερβολική αισιοδοξία κάνει το λάθος, δύσκολα επαναφέρει στην τάξη το μεγάλων διαστάσεων αυτοκίνητο των 1150 κιλών.

    Επίλογος

    Το Σιέρα RS 500 μας …τρόμαξε. Αυτό το «τέρας», που η χαρακτηριστική ένδειξη προδίδει και την ισχύ του κινητήρα, είναι πολεμική μηχανή που τα όριά της μπορεί να βρει μόνο ο επαγγελματίας οδηγός κάτω από ιδανικές συνθήκες. Με την ευκαιρία της παραπάνω αγωνιστικής γνωριμίας διαπιστώσαμε ακόμη μία φορά τις δυνατότητες και την ποιότητα της εργασίας του Έλληνα μηχανικού, τουλάχιστον όπως την εκφράζουν οι «Κυρκαίοι».
    Οι άνθρωποι

    Οδηγός: Λεωνίδας Κύρκος Συνοδηγός: Γ ιάννης Σταυρόπουλος
    Συντονιστής: Βασίλης Κύρκος Αρχιμηχανικός: Λάμπρος Κύρκος
    Συνεργάτες: Αδελφοί Πάλλα, Νταουντάκης
    Οι χορηγοί (της περασμένης χρονιάς): Κάμελ, Βάλβολιν, Μονρόε, Μισλέν, Σπάξ, Grecogomme
    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας
    4κύλινδρος σε σειρά, 16βάλβιδος με 2ΕΕΚ, χωρητικότητας 1993 κ.εκ. τοποθετημένος μπροστά κατά το διαμήκη άξονα. Με στροβιλοσυμπιεστή της Γκάρετ Τ3, με εναλλάκτη αέρα/αέρα και σύστημα τροφοδοσίας ηλεκτρονικού ψεκασμού, αποδίδει 500 ίππους/7500 σ.α.λ.
    Μετάδοση
    Στους πίσω τροχούς, με ελεγχόμενο διαφορικό (τελική σχέση 4,67) και κιβώτιο 5 σχέσεων της Γκέτρακ.
    Ανάρτηση
    Μπροστά: Ανεξάρτητη, με γόνατα τύπου Μακφέρσον, με βραχίονες στήριξης βάσης, αμορτισέρ της Σπαξ, ελικοειδή ελατήρια και ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκό.
    Πίσω: Ανεξάρτητη, με υστερούντες βραχίονες με στήριξη στο υποπλαίσιο, ελικοειδή ελατήρια αμορτισέρ της Σπαξ και ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκό.
    Σύστημα διεύθυνσης
    Υδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα με 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη.
    Φρένα
    Αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά -πίσω της ΑΡ με διπλά κυλινδράκια.
    Μπροστά 315 χιλ., πίσω 300 χιλ.

    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 10-02-12 στις 14:47
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  13. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    aristent (10-02-12)

  14. #39
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    500 ιπποι - 1150 κιλα βαρος.....ανεκδοτο απο αλλο πλανητη.

  15. #40
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Α Π Λ Α Φ Ο Β Ε Ρ Ο & Τ Ρ Ο Μ Ε Ρ Ο
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP