Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 75

Θέμα: Εξωτερικες ....μυρωδιες εντος καμπινας?

  1. #51
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ειναι το pollution???...ειναι καμμια ηλεκτρονικη "μυτη"?...και πως καταλαβαινει την βρωμα???....αυτο μηπως μπουκωνει???...και αντι να φυσαω τα φιλτρα να πρεπει να φυσηξω αυτο?


    ξεχναω.....γερναω....
    pollution = μόλυνση, ηλεκτρονική μύτη, όπως το λες. Είναι αισθητήρας στο κουτί του φίλτρου. Με μιά μικρή χρονική καθυστέρηση λειτουργεί ικανοποιητικά. Αν η μπόχα είναι πολύ έντονη, επί τόπου το γυρίζεις χειροκίνητα στην ανακύκλωση, οπότε κόβει τελείως τον εξωτερικό αέρα.

    Αν έχεις τόσο ευαίσθητη μύτη μήπως να αρχίσεις το τσιγάρο ?

  2. The Following 3 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    aristent (07-02-12), Kostas_1 (07-02-12), ΜΙΧΑΛΗΣ (16-01-14)

  3. #52
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε Αρη, ρε Αρη, πιωμενος ησουν δεν μπορει...

    Σου ειπα το ιδιο που σου πε και ο Πανος. αστο στο Α συνεχεια. Τοτε δουλευουν ολα σωστα και οι μυρωδιες περιοριζονται στο ελαχιστο. Μην το σκαλιζεις

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    aristent (07-02-12), PANOS-E60 (07-02-12)

  5. #53
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    12 χρονια δεν εχει μπει μεσα ουτε η παραμικρη βρωμα.
    Εκτος απο μια φορα στο Πηλιο οπου ειχα παρκαρει διπλα σε ενα μαντρι και "ποτισε".
    Ελευσινα, Ασπροπυργος, οπου θες.
    Το μυστικο ειναι ο αερας στο ταμπλω.
    Οταν εχεις βαλει 22 βαθμους μεσα αλλα ταυτοχρονα εχεις το ρυθμιστη του ταμπλω στο κρυο (μπλε ενδειξεις) τοτε η ανακυκλωση παει περιπατο γιατι βαζει αερα απεξω.
    Αυτα.
    Αν εχεις ζεστο.
    Αν εχεις αιρκοντισιον, η αυτοματη ανακυκλωση ειναι παντα ΟΝ (Α και εντελως κλειστο ειναι το ιδιο) οταν ξεκιναει και γυριζει στο μισο-μισο οταν πιασει θερμοκρασια.
    Οποτε στη ζεστη το Α ακυρωνεται απο τον κρυο αερα ενω στην ψυξη η απολυτη ανακυκλωση ειναι αυτο που κλεινει εντελως το κυκλωμα.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    aristent (07-02-12), Kostas_1 (07-02-12)

  7. #54
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το να εχεις το Α και να περιμενεις να ΜΗΝ βαλει βρωμα οταν μπροστα σου αγκομαχαει νταλικα ειναι απλα ουτοπια.

  8. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το να εχεις το Α και να περιμενεις να ΜΗΝ βαλει βρωμα οταν μπροστα σου αγκομαχαει νταλικα ειναι απλα ουτοπια.
    Ε, ναι σωστα. Αλλα μιλαμε για φυσιολογικες περιπτωσεις οχι ακραιες


  9. #56
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το να εχεις το Α και να περιμενεις να ΜΗΝ βαλει βρωμα οταν μπροστα σου αγκομαχαει νταλικα ειναι απλα ουτοπια.
    Αμ μπράβο !

    Και το 60αρι έχει 2 φίλτρα, ενώ το 46 ένα.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    aristent (07-02-12), Kostas_1 (07-02-12)

  11. #57
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο Ε91 LCI μου, μόνο στην πλήρη (όχι στην αυτόματη) ανακύκλωση περιορίζονται κάπως οι μυρωδιές. Στο Α(uto) είναι λες και απλά δεν υπάρχει καν φίλτρο καμπίνας.
    Επίσης, η μυρωδιά μούχλας είναι έντονη τόσο στο άναμμα του καλοριφέρ όσο και στο άναμμα του Α/C με ζεστό αέρα, παρότι λειτουργώ τακτικά σκέτο το καλοριφέρ λίγο πριν σταματήσω το αυτοκίνητο.
    Σημειωτέον ότι μόλις αγόρασα το αυτοκίνητο μτχ με 40.000 km α)άλλαξα αμέσως το φίλτρο καμπίνας με γνήσιο της BMW (το είχε αλλάξει και ο προηγούμενος μία φορά), β)χρησιμοποίησα ειδικό καθαριστικό σπρέι για το κύκλωμα του A/C, με τον ενδεδειγμένο τρόπο γ) ζήτησα και μου καθάρισαν με χρέωση με ειδικό καθαριστικό το κύκλωμα του A/C στην αντιπροσωπεία.
    Παρόλα αυτά, ενώ στην αρχή για λίγες ημέρες η μυρωδιά ελαττώθηκε, στη συνέχεια έκανε και πάλι αισθητή την παρουσία της.
    Επειδή το έψαξα αρκετά στο net, υπάρχουν διεθνώς πολλά παράπονα για το σύστημα κλιματισμού της BMW (τόσο για το φιλτράρισμα των ρύπων, όσο και για τη μυρωδιά μούχλας).
    Δυστυχώς, τουλάχιστον για μένα, η BMW είναι μεγάλη απογοήτευση στο συγκεκριμένο ζήτημα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ε91 : 07-02-12 στις 21:49

  12. #58
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο Ε91 LCI μου, μόνο στην πλήρη (όχι στην αυτόματη) ανακύκλωση περιορίζονται κάπως οι μυρωδιές. Στο Α(uto) είναι λες και απλά δεν υπάρχει καν φίλτρο καμπίνας.
    Επίσης, η μυρωδιά μούχλας είναι έντονη τόσο στο άναμμα του καλοριφέρ όσο και στο άναμμα του Α/C με ζεστό αέρα, παρότι λειτουργώ τακτικά σκέτο το καλοριφέρ λίγο πριν σταματήσω το αυτοκίνητο.
    Σημειωτέον ότι μόλις αγόρασα το αυτοκίνητο μτχ με 40.000 km α)άλλαξα αμέσως το φίλτρο καμπίνας με γνήσιο της BMW (το είχε αλλάξει και ο προηγούμενος μία φορά), β)χρησιμοποίησα ειδικό καθαριστικό σπρέι για το κύκλωμα του A/C, με τον ενδεδειγμένο τρόπο γ) ζήτησα και μου καθάρισαν με χρέωση με ειδικό καθαριστικό το κύκλωμα του A/C στην αντιπροσωπεία.
    Παρόλα αυτά, ενώ στην αρχή για λίγες ημέρες η μυρωδιά ελαττώθηκε, στη συνέχεια έκανε και πάλι αισθητή την παρουσία της.
    Επειδή το έψαξα αρκετά στο net, υπάρχουν διεθνώς πολλά παράπονα για το σύστημα κλιματισμού της BMW (τόσο για το φιλτράρισμα των ρύπων, όσο και για τη μυρωδιά μούχλας).
    Δυστυχώς, τουλάχιστον για μένα, η BMW είναι μεγάλη απογοήτευση στο συγκεκριμένο ζήτημα
    Dettol εριξες στο κύκλωμα?

  13. #59
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο Ελληνικό manual του 46 την αυτοματή λειτουργία την εξηγεί κάπως έτσι:
    Υπάρχει αισθητήρας σωματιδίων(όχι οσμών) που αν 'αναγνωρίσει' σωματίδια
    μεγαλύτερου όγκου από τα όρια του βλαβερού κλείνει τον εισερχόμενο αέρα.
    Στην ουσία για μένα μόνο από την αιθάλη σε καλύπτει.Εγώ πάντως θα περίμενα
    να ελέγχει και την ποσότητα αέρα ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου
    και να βάζει το κλαπέ του σε ενδιάμεσες θέσεις,όπως τα παλιά συστήματα δηλαδή
    με τα συρόμενα χειριστήρια ανακύκλωσης.Και εγώ στο Α το έχω πάντα αλλά
    γενικά είναι λίγο ψιλομούφα το όλο σύστημα της BMW.Είναι από τα ελάχιστα
    πράγματα που το HONDA που είχα ήταν (πολύ)καλύτερο!

  14. #60
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Αρη, ρε Αρη, πιωμενος ησουν δεν μπορει...

    Σου ειπα το ιδιο που σου πε και ο Πανος. αστο στο Α συνεχεια. Τοτε δουλευουν ολα σωστα και οι μυρωδιες περιοριζονται στο ελαχιστο. Μην το σκαλιζεις
    Κωστα ξερεις τι φαλακου...που ειναι ο Λαρσαιος!!!!
    Ψαχνει να βρει τροπο να μπαξει πιο γρηγορο μοτερ,κλανει μες το αυτοκινητο ο φ@υστης.... και της λεει της Ρουλας οτι το συστημα εξαερισμου που θελει αλλαγη ειναι σετ με το μοτερ
    Το κακο της υποθεσης ειναι οτι το εχει πιστεψει και ιδιος οποτε μην ασχολεισαι,οπως λεει και το ρητο, φωνη βοωντος εν τη ερημω.....

  15. The Following 7 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (08-02-12), bill_m3 (08-02-12), dafidack (26-05-12), katsaraios (07-02-12), Kostas_1 (08-02-12), PANOS-E60 (08-02-12), S8N (08-02-12)

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP