Nα συναντηθούμε κάποια στιγμη να τα πούμε και από κοντά...![]()
Ο χειρότερος άντρας η καλύτερη γυναίκα...
Lambros46 (07-02-12)
παιδια αν πρωτα ο θεος βολεψει κ κατεβω φετος το καλοκαιρι
θα σας στειλω πμ το κινητο μου να βρεθουμε!
Lambros46 (07-02-12)
παιδια φιλικα παντα και χωρις παρεξηγηση για μην χαλαμε το θεμα
οτι θελεται στειλτε το μου με pm!
σας ευχαριστω πολυ!
mormon (07-02-12)
πολυ ωραια ιδεα αλλα θελει πολυ χρημα για να ειναι σωστο και απροβληματιστο!!
μιλαμε για 15000ευκολα!!
αν θες την γνωμη μου μην βαλεις αεμ!!
εχουν διαφορα θεματακια!!
ποιος θα στο ρυθμισει??
ξανα σκεψου το!!!
ο βελτιωτης σου πρεπει να ειναι γατα για να φτιαξει κατι τετοιο!!
βαλε ενα κομπρεσερ να τελειωνεις!!
δοκιμασμενες λυσεις!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billarasm3 : 07-02-12 στις 01:00
Μεγειές και καλά αποτελέσματα φίλε μου!
Αν και έκανες λίγο λάθος που διάλεξες τουρμπίνα σε πρώτη φάση. Πρώτα έπρεπε και πρέπει να δεις πόσα άλογα θέλεις να βγάλεις. Θα σε συμβούλευα να πας σε κάποιον που να ξέρει τι ακριβώς πρέπει να σου βάλει στο αυτοκίνητο και εσύ να δεις πόσα άλογα θέλεις.
Δεν ξέρω για το μοτερ σου, αλλά βλέπω ότι έχει 10.2 λόγο συμπίεσης. αυτό σημαίνει οτι μπορείς να δουλέψεις με 95αρα βενζίνη 0.5bar και λίγο παραπάνω με 100αρα. Για αυτή την πίεση δεν χρειάζεσαι να ανοίξεις το μοτερ σου και μπορείς να πας γύρω στα 350 με ασφάλεια. Για αυτά τα άλογα με 85%dutycycle θέλεις 390cc beck και είσαι κύριος.
Αν θέλεις να πας παραπάνω, θα ξεφύγεις πολύ σε χρήματα, αλλά και σε άλογα φυσικά καθώς θα πρέπει να αλλάξεις παρα πολλά πράγματα! Δεν ξέρω τι ανοχές έχει το μοτερ σου, αλλά αν είναι να αλλάξεις κάτι σε αυτή την πίεση άλλαξε βίδες και φλαντζα το πολύ. Τότε μπορείς να πας και λίγο παραπάνω ίσως
Αν μπορείς να κρατήσεις τον εργοστασιακό εγκέφαλο θα γλυτώσεις από πολυ φασαρία! Το να σου ρυθμίσει κάποιος τα μείγματα στο τέρμα γκάζι είναι πολύ εύκολο. Το "δύσκολο" της υπόθεσης στους αγράφους είναι να δουλεύει πολυτισμένα το μοτερ σου σε όλες τις άλλες φάσεις.
Αν τα 350 άλογα και η έξτρα ροπή σου είναι αρκετά απέφυγε τις πολλές φασαρίες γιατί το προντζεκτ θα σου βγει ξυνό, θα χαλάσεις πάρα πολλά χρήματα, θα σε κουράσει και σίγουρα το αμάξι δεν θα χάσει απλά τον χαρακτήρα του. Αν θέλεις να βάλεις πιστόνια, μπιέλες, αγράφους κτλ είσαι εύκολα +5Κ επάνω αλλά θα έχεις και καμια 500αρα άλογα. Μη μπερδέψεις τις επιλογές του light turbo και του turbo των επόμενων σταδίων. Να ξέρεις ωστόσο οτι και 350 να πας μπορείς με ένα κιτ μεθανόλης να πάρεις και κάποια extra άλογα. Αν το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα και μπορείς να δώσεις καμια 8αρα χιλιάρικα, πας αρκετά πάνω.
Δες τι θέλεις και πήγαινε σε κάποιον ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ να σου το φτιάξει. Και μια τελευταία συμβουλή.... το bugget καθώς προχωράς πάει μόνο προς τα πάνω.
Φιλικα Κωνσταντίνος
BILL007 (07-02-12), bill_m3 (08-02-12), m-power_01 (07-02-12), mormon (07-02-12), Panos 316T (07-02-12), Thomelef (07-02-12), zaharias (07-02-12)
τα πραγματα εχουν αλαξει λιγο!
η τουρμπινα εχει πουληθει ηταν αρκετα μεγαλη
κ υπηρχε προβλημα χωροταξικο!
η ιδεα του αγραφου εχει εγκαταληφθει και
στο θεμα του προγραμματισμου παιζουν δυο σεναρια
η προγραμματιζουμε το μαμα εγκεφαλο
η θα τοποθετηθει ενα παραλληλος (aem η greddy)
το ολο εγχειρημα θα ξεκινησει απο τον μηχανικο
αφου εξαντληθουν ολες οι παραμετροι!
αν και στην ολη υποθεση ολοι με αποτρεπουν απο το τουρμπο
και επιλεγουν τον κομπρεσορα μια σιγουρη και αρκετα δοκιμασμενη λυση!
Azurius (07-02-12)