-
Update..
Λοιπον, εβαλα τις μπροστινες μονο, γιατι "μ'επιασε" αργα ο μηχανικος και θα ξημερωναμε.. Τις εχω ρυθμισει γυρω στους 2 ποντους πιο χαμηλα απ'οτι ηταν πριν το αμαξι και η διαφορα στην εμφανιση ειναι ορατη, αλλα το αμαξι παραμενει "ψηλο", δηλαδη δεν ειναι σαυρα και να βρισκει παντου..
Τα ελατηρια ηταν τερμα κατω οταν τις βγαλαμε απο το κουτι.. Τις ψηλωνουμε λιγο και βαζουμε πανω τις ζαντες για να δουμε που βρισκομαστε.. Κατεβαζουμε το αμαξι και οι πισω τροχοι ειχαν πατησει κατω, ενω οι μπροστα, ακομα ΟΧΙ!!
Παταει λιγο και η μουρη και αρχισε να μπαινει το λαστιχο μεσα στο θολο!! Τρελο χαμηλωμα λεμε!! (Παει μεχρι 7 ποντους κατω!!
) Αλλα οχι για τα μερη μας.. Του λεω, σηκωσε το να το ψηλωσουμε, δε θα μπορω να βγω απο το συνεργειο!!
Σε πρωτη φαση, δειχνουν οτι ειναι σφιχτες (αλλα μη ξεχνατε οτι τα δικα μου γουστα ειναι λιγο περιεργα..
)..
Δηλαδη πιεζοντας το αμαξι μπροστα στο καπο και πισω αντιστοιχα (που φοραω sachs αμορτισερ με schnitzer ελατηρια) καταλαβαινεις οτι μπροστα ειναι σφιχτο και δεν πολυπιεζεται, ενω πισω ειναι πιο μαλακο..
Στις λακκουβες χτυπανε καλα, δηλαδη, δεν λες, ωχ θα ξεκολλησει ο θολος.. αλλα εχουν διαφορά σε σχεση με πριν.. Οπως και να το κανουμε οι ρυθμιζομενες αναρτησεις με τα στενα ελατηρια ειναι σκληρες (σφιχτες).. Χοροπηδας λιγο στο καθισμα..
Σε μετριο-κακο οδοστρωμα, ισως ειναι λιγο κουραστικες, αλλα σε καλο δρομο και ειδικα με στροφες, ειναι απολαυση (αν και δεν το πιεσα πουθενα, αλλα η διαφορά ηταν αισθητη)...
Εκατσα λιγο συνοδηγος στου Χρηστου330 το 318 που φοραει Μ πακ με ελατηρια H&R και μπορω να πω οτι ειναι περιπου τα ιδια απο αποψη χτυπηματος, αντε να ειναι ενα κλικ πιο σκληρες οι raceland.. (και τα 2 με 17αρες)
ΧΙΟΣ-CHIOS
-
The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:
-
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP