Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: F10 M5 vs GTR 2012

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εδώ δε μπορούν να τα βάλουν με τον Godzilla οι δικοί του ανταγωνιστές, θα τα βάλει η μαούνα ?

    Πιστεύω το μοναδικό νόημα του βίντεο είναι να δείξει πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να έχουν δύο αυτοκίνητα 500+ ίππων που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και τπτ περισσότερο.

  2. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    μια και μιλαμε ομως για το gtr..θα ηθελα μια κοντρα με το νεο στοχοπροσηλωμενο παιδι της παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανιας..την mclaren mp4-12c...να δουμε εκει τι ψαρια πιανει το gtr..

  3. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικα σε αυτες τις συγκρισεις εχω μια παγια θεση .... μπουρδες πρωην πιτσιρικαδων δημοσιογραφων εγχωριων και ξενων , που απλα αντρωθηκαν και εξακολουθουν να κανουν τις ιδιες σαχλαμαρες.
    Οποιος διαβαζει περιοδοκα απο παλια θα καταλαβει τι εννοω.Και εξηγουμαι.
    Ακομα και ο Χατζηπαναγιωτου καιτοι οδηγος αγωνων οταν τεσταρε το Μ5 Ε34 η αλλες δυνατες μπερλινες περασμενων δεκαετιων δε διανοηθηκε να τα βαλει σε πιστα (οχι οτι ειχαμε και καμια αλλα θα μπορουσε να το παει Τριπολη φερ ειπειν).
    Κανενα αγγλικο περιοδικο που θυμαμαι δεν εκανε τετοια ατυχη τεστ και συγκρισεις και πολυ περισσοτερο δε υπεβαλλε αυτοκινητα οπως το Μ5 σε τετοιες δοκιμασιες με αυτοκινητα τελειως διαφορετικου προσανατολισμου.
    Σιγουρα θα τριζουν τα κοκκαλα του L.J.K Seatright με αυτα που συμβαινουν στις μερες μας. Αυτος ο ποιητης της αυτοκινησης θα βουταγε το Μ5 θα εβαζε μεσα και 3 φιλους του με φουλ αποσκευες και θα "πεταγοταν" εως τη Βουργουνδια να πιουν τα κρασια τους και να δοκιμασουν γαλλικη κουζινα σε καποια απ τα καταπληκτικα auberge της διαδρομης και μετα θα εγραφε τις εντυπωσεις του για το τελειο αυτο ΣΕΝΤΑΝ.
    Οι εποχες αλλαξαν και η βλακεια παει συννεφο προκειμενου να πουλησουμε τευχη η να αυξησουμε τα κλικς στο σαιτ μας......ετσι φτασαμε στο σημειο οι καγκουρες του ελληνικου Evo να βαλουν στα Μεγαρα το Μ5 Ε60 και να κρινουν την συμπεριφορα του μεσα σε μια τοσο στενη διαδρομη που ουδεμια σχεση εχει με το χαραχτηρα αυτου του αυτοκινητου.
    Βλεποντας αυτα τα ξυρισμενα ζωιφια με το γυαλι μυγα να κανουν τετοιες δοκιμες αναρωτιομουν πως ειναι δυνατον να φερουν τον τιτλο "συντακτης" σε εγκυρα περιοδικα οταν ειναι καλοι μονο για κανενα καρτ το πολυ.....
    Τα ιδια βεβαια γινονται πλεον και στο εξωτερικο με αμφισβιτουμενο οφελος και μηδενικη αουσια ...τρανταχτο παραδειγμα το τεστ σε αυτο το θρεντ. Το GTR το οποιο απ την παρουσιαση του συγκρινοταν με 911Τ ξαφνικα απεκτησε αντιπαλο το Μ5. Ασχετο και εντελως εκτος πραγματικοτητας με μοναδικο γνωμονα την παραπλησια ιπποδυναμη. .... Φανταζομαι οτι καπου εκει κοντα πρεπει να ειναι και η ιπποδυναμη ενος Scania F16 οποτε γιατι οχι να μη δουμε και μια τετοια συγκριση στο αμεσο μελλον....... GTR vs Scania F16 ....... και η ηλιθιοτητα εχει τα ορια της.....

  4. The Following 14 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (03-02-12), aristent (03-02-12), Bassakos (03-02-12), Bitz (03-02-12), EVERGET (03-02-12), gant (03-02-12), GM6 (03-02-12), imolarot (03-02-12), Karizma Z4 (03-02-12), pilot (03-02-12), Stathis (03-02-12), Thomelef (03-02-12), tzanis320si (03-02-12), Κωνσταντίνος (03-02-12)

  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17919
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικα σε αυτες τις συγκρισεις εχω μια παγια θεση .... μπουρδες πρωην πιτσιρικαδων δημοσιογραφων εγχωριων και ξενων , που απλα αντρωθηκαν και εξακολουθουν να κανουν τις ιδιες σαχλαμαρες.
    Οποιος διαβαζει περιοδοκα απο παλια θα καταλαβει τι εννοω.Και εξηγουμαι.
    Ακομα και ο Χατζηπαναγιωτου καιτοι οδηγος αγωνων οταν τεσταρε το Μ5 Ε34 η αλλες δυνατες μπερλινες περασμενων δεκαετιων δε διανοηθηκε να τα βαλει σε πιστα (οχι οτι ειχαμε και καμια αλλα θα μπορουσε να το παει Τριπολη φερ ειπειν).
    Κανενα αγγλικο περιοδικο που θυμαμαι δεν εκανε τετοια ατυχη τεστ και συγκρισεις και πολυ περισσοτερο δε υπεβαλλε αυτοκινητα οπως το Μ5 σε τετοιες δοκιμασιες με αυτοκινητα τελειως διαφορετικου προσανατολισμου.
    Σιγουρα θα τριζουν τα κοκκαλα του L.J.K Seatright με αυτα που συμβαινουν στις μερες μας. Αυτος ο ποιητης της αυτοκινησης θα βουταγε το Μ5 θα εβαζε μεσα και 3 φιλους του με φουλ αποσκευες και θα "πεταγοταν" εως τη Βουργουνδια να πιουν τα κρασια τους και να δοκιμασουν γαλλικη κουζινα σε καποια απ τα καταπληκτικα auberge της διαδρομης και μετα θα εγραφε τις εντυπωσεις του για το τελειο αυτο ΣΕΝΤΑΝ.
    Οι εποχες αλλαξαν και η βλακεια παει συννεφο προκειμενου να πουλησουμε τευχη η να αυξησουμε τα κλικς στο σαιτ μας......ετσι φτασαμε στο σημειο οι καγκουρες του ελληνικου Evo να βαλουν στα Μεγαρα το Μ5 Ε60 και να κρινουν την συμπεριφορα του μεσα σε μια τοσο στενη διαδρομη που ουδεμια σχεση εχει με το χαραχτηρα αυτου του αυτοκινητου.
    Βλεποντας αυτα τα ξυρισμενα ζωιφια με το γυαλι μυγα να κανουν τετοιες δοκιμες αναρωτιομουν πως ειναι δυνατον να φερουν τον τιτλο "συντακτης" σε εγκυρα περιοδικα οταν ειναι καλοι μονο για κανενα καρτ το πολυ.....
    Τα ιδια βεβαια γινονται πλεον και στο εξωτερικο με αμφισβιτουμενο οφελος και μηδενικη αουσια ...τρανταχτο παραδειγμα το τεστ σε αυτο το θρεντ. Το GTR το οποιο απ την παρουσιαση του συγκρινοταν με 911Τ ξαφνικα απεκτησε αντιπαλο το Μ5. Ασχετο και εντελως εκτος πραγματικοτητας με μοναδικο γνωμονα την παραπλησια ιπποδυναμη. .... Φανταζομαι οτι καπου εκει κοντα πρεπει να ειναι και η ιπποδυναμη ενος Scania F16 οποτε γιατι οχι να μη δουμε και μια τετοια συγκριση στο αμεσο μελλον....... GTR vs Scania F16 ....... και η ηλιθιοτητα εχει τα ορια της.....
    Συμφωνώ απόλυτα κ. Νίκο.. ειδικά στο κομμάτι για τον Seatright..

    αλλά..F16 ήταν η παλιά σειρά της Volvo!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ απόλυτα κ. Νίκο.. ειδικά στο κομμάτι για τον Seatright..

    αλλά..F16 ήταν η παλιά σειρά της Volvo!!
    Ενθουσιάστηκα και παρασύρθηκα και στο τέλος μπερδεύτηκα. Τουλάχιστον εγώ μπέρδεψα το Volvo με το scania . Όχι σα το βλαχαρο Άγγλο που μπέρδεψε τις φούστες με τις μπλούζες...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 03-02-12 στις 20:20

  7. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    pilot (04-02-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικα σε αυτες τις συγκρισεις εχω μια παγια θεση .... μπουρδες πρωην πιτσιρικαδων δημοσιογραφων εγχωριων και ξενων , που απλα αντρωθηκαν και εξακολουθουν να κανουν τις ιδιες σαχλαμαρες.
    Οποιος διαβαζει περιοδοκα απο παλια θα καταλαβει τι εννοω.Και εξηγουμαι.
    Ακομα και ο Χατζηπαναγιωτου καιτοι οδηγος αγωνων οταν τεσταρε το Μ5 Ε34 η αλλες δυνατες μπερλινες περασμενων δεκαετιων δε διανοηθηκε να τα βαλει σε πιστα (οχι οτι ειχαμε και καμια αλλα θα μπορουσε να το παει Τριπολη φερ ειπειν).
    Κανενα αγγλικο περιοδικο που θυμαμαι δεν εκανε τετοια ατυχη τεστ και συγκρισεις και πολυ περισσοτερο δε υπεβαλλε αυτοκινητα οπως το Μ5 σε τετοιες δοκιμασιες με αυτοκινητα τελειως διαφορετικου προσανατολισμου.
    Σιγουρα θα τριζουν τα κοκκαλα του L.J.K Seatright με αυτα που συμβαινουν στις μερες μας. Αυτος ο ποιητης της αυτοκινησης θα βουταγε το Μ5 θα εβαζε μεσα και 3 φιλους του με φουλ αποσκευες και θα "πεταγοταν" εως τη Βουργουνδια να πιουν τα κρασια τους και να δοκιμασουν γαλλικη κουζινα σε καποια απ τα καταπληκτικα auberge της διαδρομης και μετα θα εγραφε τις εντυπωσεις του για το τελειο αυτο ΣΕΝΤΑΝ.
    Οι εποχες αλλαξαν και η βλακεια παει συννεφο προκειμενου να πουλησουμε τευχη η να αυξησουμε τα κλικς στο σαιτ μας......ετσι φτασαμε στο σημειο οι καγκουρες του ελληνικου Evo να βαλουν στα Μεγαρα το Μ5 Ε60 και να κρινουν την συμπεριφορα του μεσα σε μια τοσο στενη διαδρομη που ουδεμια σχεση εχει με το χαραχτηρα αυτου του αυτοκινητου.
    Βλεποντας αυτα τα ξυρισμενα ζωιφια με το γυαλι μυγα να κανουν τετοιες δοκιμες αναρωτιομουν πως ειναι δυνατον να φερουν τον τιτλο "συντακτης" σε εγκυρα περιοδικα οταν ειναι καλοι μονο για κανενα καρτ το πολυ.....
    Τα ιδια βεβαια γινονται πλεον και στο εξωτερικο με αμφισβιτουμενο οφελος και μηδενικη αουσια ...τρανταχτο παραδειγμα το τεστ σε αυτο το θρεντ. Το GTR το οποιο απ την παρουσιαση του συγκρινοταν με 911Τ ξαφνικα απεκτησε αντιπαλο το Μ5. Ασχετο και εντελως εκτος πραγματικοτητας με μοναδικο γνωμονα την παραπλησια ιπποδυναμη. .... Φανταζομαι οτι καπου εκει κοντα πρεπει να ειναι και η ιπποδυναμη ενος Scania F16 οποτε γιατι οχι να μη δουμε και μια τετοια συγκριση στο αμεσο μελλον....... GTR vs Scania F16 ....... και η ηλιθιοτητα εχει τα ορια της.....
    Νίκο συμφωνούμε πάντα το ξέρεις.
    Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι τραγικά πράγματα.
    Θέλω να προσθέσω ότι γι'αυτό το Sport Auto είναι το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου !

    Τέλος, για τον Άγγλο που του ήρθε η ιδέα να κάνει αυτή την ΛΟΓΙΚΗ σύγκριση, του αφιερώνω το
    Παρέ το Σκάνια και πάνε στο καλό, αλλό μην μου ζαλίζεις το μυαλό...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Nikos (03-02-12), Stathis (03-02-12), Thomelef (04-02-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP