Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 45

Θέμα: Group B: Quattro Sport vs RS200

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    @ the Museum - Ingolstadt


    198000 μάρκα την εποχή που ενα 911 turbo ειχε 74000...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    BILL007 (02-02-12), Nikos (02-02-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ma nigga dude

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    198000 μάρκα την εποχή που ενα 911 turbo ειχε 74000...
    we ve discussed this before...

    1. Το 911Τ την εποχή εκείνη μπορούσε να πάει μόνο ...ευθεία.
    2. Το sport Q was limited edition only.
    3. Δε νομίζω οι ιδιοκτήτες Quattro να βγήκαν χαμένοι in any way κοιτώντας τις σημερινές τους τιμές.

  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή sierra cosworth rs 500



    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!

  5. The Following 3 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    halkida116mpack (03-02-12), Nikos (03-02-12), Vassilis ///M (03-02-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων


    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!
    ONEIΡΟ................
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων


    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!
    Καποια στιγμη το 2009 πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης αρχικα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ισως ενα απο τα πιο ομορφο που εχω δει. Φουντωσαν τα μυαλα μου οποτε ξεκινησα τα ονειρα.
    Εκανα το research για τα πραγματα που ηθελα. Ο φακελος που εχω φτιαξει για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Αλλαξα email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το ηθελα το αυτοκινητο. Ειχα βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, ειχα βρει το μοτερ & το σασμαν το οποια θα μου τα εφτιαχνε ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που ηθελα χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα ειχα βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. (Το 2009 ειχα εναν "γαμπρο" στα 9000 χιλιαρικα για το cabrio). Το καροτσι που θα γινοταν δοτης επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΗΤΑΝ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ηταν λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

    Εαν ξεκινουσα τετοιο project το αυτοκινητο θα το εφτανα max τα 400bhp αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα θα εβαζα θα ηταν Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Δεν ηθελα να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Ηθελα να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. Τελικα μετα απο 2 εβδομαδες ραντεβου και ρεστα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να εφτιαχνα το αυτοκινητο ετσι οπως το ηθελα εγω ακουμπαγε τα 27 με 30000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο την αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  8. The Following 7 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    aristent (03-02-12), Monsta (03-02-12), Nikos (03-02-12), nikos1400 (03-02-12), PANOS-E60 (03-02-12), S8N (03-02-12), Vassilis ///M (03-02-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    cosworth2litros.jpg

    Στο ακουσμα και μονο των λεξεων Ford - Cosworth απλα υποκλινεσαι .
    Ειναι συνωνυμα της απολυτης δυναμης και αξιοπιστιας σε αγωνες.
    Καποτε οι μισες ομαδες Φ1 φοραγαν Cosworth κινητηρες.
    Θυμαμαι τα RS 500 που πρωτοκυκλοφορησαν στην Αθηνα αρχες δεκαετιας '90 τα οποια ηταν και τα πρωτα με χρωματιστα (μπλε) κολαρα σιλικονης και νικελ σωληνωσεις......ανοιγε το καπω και σπρωχναμε τα σαγονια μας να κλεισουν απ το θεαμα που βλεπαμε.
    Ειδικα στα ασπρα Sierra το μηχανοστασιο προκαλουσε διαφορα ψυχολογικα προβληματα .
    (και ποσες οδηγαρες περασαν απ το τιμονι του στα Group A....)

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    aristent (03-02-12), halkida116mpack (03-02-12), Monsta (04-02-12), PANOS-E60 (03-02-12), TSAF (03-02-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    cosworth2litros.jpg

    Στο ακουσμα και μονο των λεξεων Ford - Cosworth απλα υποκλινεσαι .
    Ειναι συνωνυμα της απολυτης δυναμης και αξιοπιστιας σε αγωνες.
    Καποτε οι μισες ομαδες Φ1 φοραγαν Cosworth κινητηρες.
    Θυμαμαι τα RS 500 που πρωτοκυκλοφορησαν στην Αθηνα αρχες δεκαετιας '90 τα οποια ηταν και τα πρωτα με χρωματιστα (μπλε) κολαρα σιλικονης και νικελ σωληνωσεις......ανοιγε το καπω και σπρωχναμε τα σαγονια μας να κλεισουν απ το θεαμα που βλεπαμε.
    Ειδικα στα ασπρα Sierra το μηχανοστασιο προκαλουσε διαφορα ψυχολογικα προβληματα .
    (και ποσες οδηγαρες περασαν απ το τιμονι του στα Group A....)

  12. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    halkida116mpack (03-02-12), TSAF (03-02-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καποια στιγμη το 2009 πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης αρχικα λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ισως ενα απο τα πιο ομορφο που εχω δει. Φουντωσαν τα μυαλα μου οποτε ξεκινησα τα ονειρα.
    Εκανα το research για τα πραγματα που ηθελα. Ο φακελος που εχω φτιαξει για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Αλλαξα email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το ηθελα το αυτοκινητο. Ειχα βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, ειχα βρει το μοτερ & το σασμαν το οποια θα μου τα εφτιαχνε ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που ηθελα χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα ειχα βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. (Το 2009 ειχα εναν "γαμπρο" στα 9000 χιλιαρικα για το cabrio). Το καροτσι που θα γινοταν δοτης επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΗΤΑΝ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ηταν λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

    Εαν ξεκινουσα τετοιο project το αυτοκινητο θα το εφτανα max τα 400bhp αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα θα εβαζα θα ηταν Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Δεν ηθελα να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Ηθελα να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. Τελικα μετα απο 2 εβδομαδες ραντεβου και ρεστα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να εφτιαχνα το αυτοκινητο ετσι οπως το ηθελα εγω ακουμπαγε τα 27 με 30000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο την αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.
    νομιζω οτι κοκκινο δεν εβγαζε μαμα rs500 μονο ασπρο μαυρο και ανθρακι
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  14. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    black, white & moonstone, το κοκκινο ειναι customia
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 03-02-12 στις 17:36
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  15. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Attached Images Attached Images
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  16. The Following 2 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    halkida116mpack (03-02-12), Vassilis ///M (04-02-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP