Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 172

Θέμα: Reflash ESS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν σεταρεις το προγραμμα πανω σε αφτερμαρκετ εξατμιση(π.χ ακραποβιτς),μονο πλεονεκτηματα δεν θα εχεις?
    Ο εργοστασιακος εγκεφαλος κανει adaptation στα δεδομενα που διαβαζει ανα πασα στιγημη σε οποιαδηποτε αλλαγη καταλαβαινει οτι γινεται στο αυτοκινητο!
    Και εξατμιση να βαλεις και εισαγωγη να βαλεις,θα προσπαθησει να διατηρησει τις τιμες που του εχεις προκαθορισει,τοσο σε πιεση,οσο και σε αβανς!
    Αλλα φυσικα η σωστη ρυθμιση παντα ειναι και θα ειναι,να σεταρεται το προγραμμα με το εκαστωτε εξαρτημα τοποθετημενο!
    Εγω πχ εχω αλλαξει εξατμιση και εισαγωγη πλεον και απο τοτε δεν το εχω ρυθμισει ξανα!Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μου εμφανιζεται αραια και που στις χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο(6η ή 7η)η λυχνια "Check Engine" για τον λογο του οτι δεν εχουν αλλαχτει καποιες τιμες στα limiters(περιοριστες)του εγκεφαλου!
    Γι αυτο το προγραμμα πρεπει να ελεγχεται για να αποφευγονται κατι τετοια φαινομενα και φυσικα για να πετυχαινεις τα μεγιστα δυνατα ωφελη απο τις αλλαγες που κανεις!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    john (02-02-12), Z4 DCT (01-02-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-02-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    144
    Thanked
    100
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο εργοστασιακος εγκεφαλος κανει adaptation στα δεδομενα που διαβαζει ανα πασα στιγημη σε οποιαδηποτε αλλαγη καταλαβαινει οτι γινεται στο αυτοκινητο!
    Και εξατμιση να βαλεις και εισαγωγη να βαλεις,θα προσπαθησει να διατηρησει τις τιμες που του εχεις προκαθορισει,τοσο σε πιεση,οσο και σε αβανς!
    Αλλα φυσικα η σωστη ρυθμιση παντα ειναι και θα ειναι,να σεταρεται το προγραμμα με το εκαστωτε εξαρτημα τοποθετημενο!
    Εγω πχ εχω αλλαξει εξατμιση και εισαγωγη πλεον και απο τοτε δεν το εχω ρυθμισει ξανα!Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μου εμφανιζεται αραια και που στις χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο(6η ή 7η)η λυχνια "Check Engine" για τον λογο του οτι δεν εχουν αλλαχτει καποιες τιμες στα limiters(περιοριστες)του εγκεφαλου!
    Γι αυτο το προγραμμα πρεπει να ελεγχεται για να αποφευγονται κατι τετοια φαινομενα και φυσικα για να πετυχαινεις τα μεγιστα δυνατα ωφελη απο τις αλλαγες που κανεις!
    Δηλαδη αμα βαλω για παραδειγμα μια akrapovic θα πρεπει να ρυθμισω τον εγκεφαλο για να ειμαι οκ?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP