Αναρωτιέμαι πάντως ποια φορολογική πολιτική ακολουθείται από τις χώρες της βόρειας Ευρώπης απέναντι στα παλιά αυτοκίνητα. Δηλαδή αν συμφέρει οικονομικά/φορολογικά να κυκλοφορεί κανείς με αυτοκίνητο δεκαπενταετίας ή εικοσαετίας, άσχετα με τις όποιες πιθανές βλάβες βγάζει.

Δηλαδή, ο φόρος σε ένα αυτοκίνητο 20 ετών είναι μεγαλύτερος από ένα αντίστοιχου κυβισμού 5 ετών?

Επίσης, δοκίμασα να υπολογίσω το φόρο για το Clio. Λόγω παλαιότητας το σάιτ αυτό δεν ζήτησε εκπομπές διοξειδίου, αλλά κυβισμό και ιπποδύναμη. Έβγαλε φόρο 2000¤. Από την άλλη το αυτοκίνητο δεν πιάνει πάνω από 500¤ εδώ που να χτυπάω τον κώλο μου κάτω...