Καλησπερα σας
Με εκπληξη και λυπη ειδα ενα θρεντ με τιτλο "προσοχη στις αγορες σας" απο τον user Thanos E46 Coupe το οποιο με φωτογραφιζει. Δεν εχει καποιο λογω ουτε αφορμη για αυτη την επιθεση.
Το θρεντ περιεχει λεξεις απο αγγελιες μου που βρισκονται στο car.gr
Πριν 5 μηνες ο εν λογω user, Thanos E46 Coupe μου εστειλε ΠΜ μεσω φορουμ ,δεν ξερω πως με βρηκε, και αγορασε απο εμενα πισω φαναρια λεντ για Ε46, του τα απεστειλα στην Καλαματα αν θυμαμε καλα.
Ο δε διαλογος που παραθετει οτι καναμε ειναι αναληθης διοτι εγω δεν εχω προιοντα απο Κινα η Ταιβαν κλπ.
Συμφωνησαμε στον τροπο πληρωμης και στην ποιοτητα και μαρκα των φαναριων.
Του εξηγησα οτι εχουν εγγυηση δικη μου 2 ετων. 
Η μαρκα των φαναριων ειναι eagle eyes και τα προμηθευομαι εδω και 4 χρονια απο γνωστη Αποθηκη της Γερμανιας τιμολογια της οποιας ειναι αμεσα διαθεσιμα σε εσας.
Ολα τα φαναρια κατα την παραλαβη τους ανοιγονται απο εμενα, το οποιο ειναι ορος του συμβολαιου που εχω υπογραψει, αλλιως δεν ισχυει η εγγυση ενος ετους αν επιστρεψω ελλατωματικο καινουριο προιον μετα την παροδο 2 μηνων.
Μεταχειρισμενα προιοντα μπορω να επιστρεφω μεχρι και την παροδο ενος ετους εφοσον η ζημια προελθει μετα την τοποθετηση τους και δεν προελθει απο βραχυκυκλωμα η κακη χρηση κλπ. Δεν επεκτεινομαι περι αυτου παραπανω διοτι αυτα ειναι θεματα που απτονται της συγκεκριμενης επιστολης μου σε εσας....
Μετα την παραλαβη και ελεγχο τα φαναρια αποστελονται στον παραληπτη, ακολουθω την ιδια διαδικασια για χρονια χωρις προβληματα και παραπονα απο κανενα πελατη. Στην περιοδο αυτη μου εχει επιστραφει μονο μια φορα ενα φαναρι για κακη λειτουργια.
Η καθε παραλαβη εμπορευματων ελεγχεται προσωπικα απο μενα για την ασφαλεια την δικη μου και των πελατων μου.
Ο κυριος Thanos E46 Coupe παρελαβε τα φαναρια με τον ιδιο τροπο και συμφωνησε στην τιμη και ολα τα διαδικαστικα.
Εγγυηση δυο ετων στην Ελλαδα δινω προσωπικα εγω στους πελατες μου.
Ο πελατης με πηρε τηλεφωνο και μου ζητησε εκ των υστερων εγγυηση, του εξηγησα οτι δεν εχω γραπτη εγγυηση του εργοστασιου των φαναριων, μου ζητησε προχτες να του στειλω μια δικη μου και συμφωνησα να του την στειλω.
Ειδα οτι με συκοφαντησε ανευ λογου και αιτιας, και εκτος οτι τα φαναρια του δεν εχουν παρουσιασει το παραμικρο προβλημα, δεν μπορω να φανταστω αν υπηρχε καποιο προβλημα τι αλλο θα γινοταν.??
Οσο για την προελευση των φαναριων, δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια, ο πελατης εχει το κουτι στα χερια του και μπορει να το ελεγξει.
Πολλα μελη απο το φορουμ εχουν αγορασει προιοντα χωρις το παραμικρο προβλημα. 
Δεν εχω στειλει ποτε π.μ σε μελη του φορουμ για αγορα η διαφημηση, εκτος μια φορα οταν καποιο μελος δεν εβρισκε καποιο προιον στην Ελλαδα και ετυχε να το εχω.
Θεωρω οτι η επιθεση και τα σχολια του χρηστη ειιναι απαραδεκτα εις βαρος μου, και δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το οφελος η συμφερον για καποια τετοιου ειδους δυσφημιση/ καταγγελια, ειδικα μετα την παροδο 5 -6 μηνων απο την αγορα των φαναριων.
Θα ηθελα την αμεση παρεμβαση σας και επισης χαρακτηρισμοι οπως λαμογια κλπ δεν συναδουν ουτε τον χαρακτηρα, το επαγγελμα και την παιδεια μου. 
Ο κυριος Thanos E46 Coupe θα μπορουσε να μιλησει μαζι μου, πραγμα που δεν το εκανε, δεν μπορω να εξηγησω την κινηση του και τον σκοπο των πραξεων του για αυτη την συκοφαντεια.
Επιφυλασομαι παντος νομιμου δικαιωματος μου για τις ψευδες ανυποστατες και χωρις λογω συκοφαντιες σε βαρος μου εναντια στο μελος/πελατη.
και σε καμια περιπτωση δεν κατεφερομαι σε βαρος του φορουμ το οποιο ειναι και το μοναδικο που επισκεπτομαι 
ΥΓ Πελατες μου ειναι πολλοι επωνυμοι μηχανικοι της BMW οπως Βουδουρης, Τσοκος, auto synthessis, BMWTanis στις Σερρες και πολλοι αλλοι εντος και εκτος νομου Αττικης.
Σας ευχαριστω για για το χρονο σας και εμπιστευομαι την κριση σας.