Σελίδα 7 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 141

Θέμα: [E46] Αυτονομία N42B20

  1. #61
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ώπα κάτσε και ξαναδές αυτό που έγραψες.

    Η στοιχειομετρική αναλογία, δλδ αυτή που υποδεικνύει η χημεία, καύσης της βενζίνης (του οκτανίου ακριβέστερα, αλλά μην πάμε εκεί) είναι 14,7 προς 1. Αυτή ήταν αυτή είναι και αυτή θα είναι στον αιώνα τον άπαντα.

    Για να κρατήσεις λοιπόν την ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ αν αλλάξεις το ένα μέρος (τον αέρα πχ) ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξεις αντίστοιχα και το άλλο μέρος.

    Αν πας σε αναλογία 20:1 (20 μέρη αέρα 1 μέρος βενζίνη) είσαι υπέρ φτωχός με ότι αυτό συνεπάγεται αν αναφλεγεί το παραπάνω μείγμα.



    Μήπως αυτό που δείχνει το dyno είναι το AFR (Αir Fuel Ratio = Λόγος Αέρα Προς Καύσιμο), δλδ μάζα αέρα ΠΡΟΣ μάζα καυσίμου;

    Αυτό το μην μείνεις πολύ ώρα με το γκάζι αφημένο για να μην δουλεύει φτωχό είναι επιπέδου του στυλ όταν πας για αλλαγή λαδιών και πιάνει ο μηχανικός το λάδι που τρέχει και σου λέει αν άργησες να το αλλάξεις ή όχι. Δλδ ΓΤΠΚ, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω (αν ισχύει) είναι ότι επειδή δεν υπάρχει κίνηση αέριου (άρα και μεταφοράς θερμότητας) στους κυλίνδρους τούρμπο κτλ κτλ ίσως τοπικά υπάρχει κάποια δεξαμενή θερμότητας η οποία με τη σειρά της οδηγήσει σε τοπική υπερθέρμανση με άσχημα αποτελέσματα.




    Συγνώμη που σου χαλάσαμε το νήμα.

    Μπορεί να γίνει ένα split όταν οι διαχειριστές έχουν το χρόνο.

    Της FIAT το σύστημα πάντως είναι ολόκληρες γενιές μπροστά και σε σύλληψη και σε εφαρμογή, για τον απλό λόγο ότι καταργεί ΕΝΤΕΛΩΣ τον ΕΝΤΕΛΩΣ πανάχρηστο εν έτει 2011 εκκεντροφόρο μαζί με τα μειονεκτήματά του.

    Καλή η προσπάθεια της BMW αλλά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από οικονομία, το ορόσημο σε θέμα φιλοσοφίας είναι το σύστηματάκι της FIAT.
    Εχεις δικιο,λαθος διατυπωσης δικο μου,απλως οταν δυναμομετρουμε θεωρουμε 3 σημεια οροσημο:το ρελαντι,το ''πατα'' και το ''ασε''.Ετσι οπως τα λες μαλλον AFR ειναι αυτο το 20:1 και μεχρι στιγμης πιστευα οτι αναφλεγεται αυτο το μειγμα,εξ'ου και ο κινδυνος του μοτερ απο αυξημενες θερμοκρασιες....Τωρα που θα παω για προγραμματισμο το δικο μου,θα το προσεξω,να δω τι παιζει ακριβως
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #62
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    το κυριοτερο κυριε ΑΘΑ δεν μας ειπατε.Σε ΠΟΣΗ ωρα το κανατε........
    to rekor mou apo exodo agio syla mexri titana einai 37 lepta me xronometro
    live free and drive hard

  3. The Following User Says Thank You to atha For This Useful Post:

    gyiama (29-12-11)

  4. #63
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    @Μιχάλη, επίσης άλλο ένα θέμα για το οποίο βλέπεις το 20:1 είναι ότι μπορεί να είναι τα όρια του οργάνου.

    Για να δεις αυτό που σου λέω βάλτο σε ένα διαγνωστικό και πήγαινε να δεις στα μπεκ (τα milisecond ψεκασμού) πάτα σανίδα και άστο, εκεί πρέπει να δεις, μέχρι οι στροφές να πέσουν στον κόφτη, 0ms.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (29-12-11)

  6. #64
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον χτες ρωτησα τοσο τον προγραμματιστη μου,οσο και 2 μηχανικους και μου'παν οτι οντως εχεις δικιο Λευτερη,δεν ψεκαζουν τα μπεκ οταν αφηνεις γκαζι(αν και ο ενας επιμενει οτι υπαρχει σπινθηρας ομως). Ωστοσο οντως δημιουργουνται εστιες αυξημενης θερμοκρασιας λογω της υπαρξης οξυγονου και της συμπιεσης του,οποτε γι'αυτο καλο ειναι να μην μενουμε πολλη ωρα με αφημενο γκαζι μετα απο καταπονηση του μοτεριου μας,αφου η βενζινη το ψυχει εντος...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. #65
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο atha Εμφάνιση μηνυμάτων
    to rekor mou apo exodo agio syla mexri titana einai 37 lepta me xronometro
    μπορουσες και καλυτερα... απο δυτικη εξοδο Ξανθης μεχρι ΤΙΤΑΝ 46' με τετρακινητο 500 ιππων σαν συνοδηγος...
    Μη τα συζητας αδερφε...

  8. #66
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορουσες και καλυτερα... απο δυτικη εξοδο Ξανθης μεχρι ΤΙΤΑΝ 46' με τετρακινητο 500 ιππων σαν συνοδηγος...

    Πωπωωω η εφορία σας κυνηγούσε???

  9. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Tsakirakos (21-01-12)

  10. #67
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ο Χαρος καθοταν πισω καθισμα και περιμενε να κανουμε μ@λ@κι@ αλλα μας την χαρισε...
    Μη τα συζητας αδερφε...

  11. #68
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι εντελως πλασματικη αυτη η ενδειξη των 1000+ χλμ για το μοτερ σου φιλε μου και θα σου πω γιατι.Εσυ μηδενισες τον χιλιομετρητη και μετα απο 117χλμ σου'βγαζε αλλα 951.Ομως μπορει αυτα τα 117 να ειχανε πχ,πολυ κατηφορα με αφηματα γκαζιου,ή πολυ χαμηλες ταχυτητες με 5η και ρολλαριστα και γενικως συνθηκες που θα ηταν αδυνατον να βρεις μεσα στα επομενα 951 χλμ!Στην Ελλαδα τουλαχιστον!Με την ιδια λογικη,βαλε βενζινη,κατεβα ενα βουνο 20-30 χλμ και δες τι θα σου δειχνει το OBC!Απιστευτα νουμερα αφου με αφημενο το γκαζι θα παιζεις στο πιο φτωχο μειγμα,20:1!Ουτε diesel να'σουνα!!Οποτε μην ενθουσιαζεσαι,η σωστη μετρηση ειναι μια και στην ειπε ο φιλος πιο πανω που πηγε στο Ναυπλιο.Γεμιζεις,μηδενιζει ς,κανεις χλμ,ξαναμηδενιζεις και υπολογιζεις.Ολα τ'αλλα ειναι φιλολογικη κουβεντα,μηδενικου ενδιαφεροντος....
    ΣΩΣΤΟΣ...

  12. #69
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    316 ti με τον valvetronic 3 ατομα φουλ πορτπαγκαζ!

  13. #70
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα 3/4 του ρεζερβουαρ και εχει ακομα 800χλμ???? δλδ ενα φουλαρισμα 1000 χλμ??? λιγο χλωμο!!!

Σελίδα 7 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP