
Αρχικό μήνυμα απο
oldcarskickass
Ώπα κάτσε και ξαναδές αυτό που έγραψες.
Η στοιχειομετρική αναλογία, δλδ αυτή που υποδεικνύει η χημεία, καύσης της βενζίνης (του οκτανίου ακριβέστερα, αλλά μην πάμε εκεί) είναι 14,7 προς 1. Αυτή ήταν αυτή είναι και αυτή θα είναι στον αιώνα τον άπαντα.
Για να κρατήσεις λοιπόν την ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ αν αλλάξεις το ένα μέρος (τον αέρα πχ) ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξεις αντίστοιχα και το άλλο μέρος.
Αν πας σε αναλογία 20:1 (20 μέρη αέρα 1 μέρος βενζίνη) είσαι υπέρ φτωχός με ότι αυτό συνεπάγεται αν αναφλεγεί το παραπάνω μείγμα.
Μήπως αυτό που δείχνει το dyno είναι το AFR (Αir Fuel Ratio = Λόγος Αέρα Προς Καύσιμο), δλδ μάζα αέρα ΠΡΟΣ μάζα καυσίμου;
Αυτό το μην μείνεις πολύ ώρα με το γκάζι αφημένο για να μην δουλεύει φτωχό είναι επιπέδου του στυλ όταν πας για αλλαγή λαδιών και πιάνει ο μηχανικός το λάδι που τρέχει και σου λέει αν άργησες να το αλλάξεις ή όχι. Δλδ ΓΤΠΚ, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω (αν ισχύει) είναι ότι επειδή δεν υπάρχει κίνηση αέριου (άρα και μεταφοράς θερμότητας) στους κυλίνδρους τούρμπο κτλ κτλ ίσως τοπικά υπάρχει κάποια δεξαμενή θερμότητας η οποία με τη σειρά της οδηγήσει σε τοπική υπερθέρμανση με άσχημα αποτελέσματα.
Συγνώμη που σου χαλάσαμε το νήμα.
Μπορεί να γίνει ένα split όταν οι διαχειριστές έχουν το χρόνο.
Της FIAT το σύστημα πάντως είναι ολόκληρες γενιές μπροστά και σε σύλληψη και σε εφαρμογή, για τον απλό λόγο ότι καταργεί ΕΝΤΕΛΩΣ τον ΕΝΤΕΛΩΣ πανάχρηστο εν έτει 2011 εκκεντροφόρο μαζί με τα μειονεκτήματά του.
Καλή η προσπάθεια της BMW αλλά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από οικονομία, το ορόσημο σε θέμα φιλοσοφίας είναι το σύστηματάκι της FIAT.
Εχεις δικιο,λαθος διατυπωσης δικο μου,απλως οταν δυναμομετρουμε θεωρουμε 3 σημεια οροσημο:το ρελαντι,το ''πατα'' και το ''ασε''.Ετσι οπως τα λες μαλλον AFR ειναι αυτο το 20:1 και μεχρι στιγμης πιστευα οτι αναφλεγεται αυτο το μειγμα,εξ'ου και ο κινδυνος του μοτερ απο αυξημενες θερμοκρασιες....Τωρα που θα παω για προγραμματισμο το δικο μου,θα το προσεξω,να δω τι παιζει ακριβως
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....