Σελίδα 8 από 21 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 205

Θέμα: Μ3 με πόσο;

  1. #71
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.816
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Αceman①⑨②⑤™ Εμφάνιση μηνυμάτων
    καινουρια κολπα μπας και μπει κανενας στο μαγαζι.......
    Αυτες τις μ@λ@κιες κανουν.. και μολις παει ο πελατης.. φευγει..
    Τα ιδια κανουν ορισμενοι με το ΦΠΑ.. Βλεπεις την τιμη.. Και σου λεει.. +τοσο ΦΠΑ.. Κατσε ρε φιλε.. Δλδ, ειναι τοσο δυσκολο να γραψεις οτι ΤΕΛΙΚΗ τιμη ειναι τοσο..??

    Παντως ΔΕΝ συμφερει το συγκεκριμενο αν βγαινει 14,5.. Με λιγα παραπανω, βρισκεις facelift..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zaharias : 27-01-12 στις 18:04
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. #72
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με λιγη υπομονη και ψαξιμο βρισκεις το αμαι που θελει ο καθενας

  3. #73
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.329
    Thanked
    7380
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως ΔΕΝ συμφερει το συγκεκριμενο αν βγαινει 14,5.. Με λιγα παραπανω, βρισκεις facelift..
    με καλυψε ο φιλος ζαχαριας...με την παραπανω ατακα..

  4. #74
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έλα ρε μάγκες χαλαρώστε λίγο...14.5 χιλιάρικα για Μ3 Ε46 καθαρό???μην λέμε και ότι θέλουμε.
    φοβερά καλή τιμή αν μιλάμε για αμάξι που δεν θέλει επισκευές. μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια. και στο κάτω κάτω αν δεν κυκλοφορεί τ'αμάξι, γιατί να πληρώσει σήματα ο ιδιοκτήτης???επειδή μπορεί να το πουλήσει???
    η τιμή του ΑΝ το αμάξι είναι καθαρό, είναι πάααααααααααααααααααρα πολύ καλή.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (30-01-12), nik200 (30-01-12)

  6. #75
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.329
    Thanked
    7380
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έλα ρε μάγκες χαλαρώστε λίγο...14.5 χιλιάρικα για Μ3 Ε46 καθαρό???μην λέμε και ότι θέλουμε.
    φοβερά καλή τιμή αν μιλάμε για αμάξι που δεν θέλει επισκευές. μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια. και στο κάτω κάτω αν δεν κυκλοφορεί τ'αμάξι, γιατί να πληρώσει σήματα ο ιδιοκτήτης???επειδή μπορεί να το πουλήσει???
    η τιμή του ΑΝ το αμάξι είναι καθαρό, είναι πάααααααααααααααααααρα πολύ καλή.
    βρε η τιμη ειναι πολυ καλη..εμεις την π@υστια λεμε...και στο κατω κατω αν βρει με 17χιλ πχ..ενα καλο facelift δεν αξιζει τον κοπο να δωσει τα λιγα παραπανω λεφτα?αυτο λεμε μονο..

  7. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    zaharias (30-01-12)

  8. #76
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως ΔΕΝ συμφερει το συγκεκριμενο αν βγαινει 14,5.. Με λιγα παραπανω, βρισκεις facelift..

    Δεν είναι απαραίτητα απόλυτο αυτό Ζακ. Και θα εξηγήσω:


    Ειδικά στο παλιό πλέον σκαρί του Ε46, το f/l δεν ήταν και τίποτα το σπουδαίο. Εμφανισιακά τουλάχιστον. Ένα μεγαλύτερο 'χερούλι' στο πορτ-μπαγκάζ και πίσω led φώτα, δε νομίζω να έκαναν το f/l πιο 'ποθητό'.

    Στα σημερινά f/l bmw και όχι μόνο, οι διαφορές είναι πολύ πιο σημαντικές, ενώ σε άλλες μάρκες για να βάλεις f/l φώτα πρέπει ν αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο (καπώ, μπρος & πίσω φτερά, πορτ μπαγκάζ).

    Κατά τη γνώμη μου αυτό που πρέπει να κοιτάξει ο κάθε υποψήφιος αγοραστής Ε46 Μ3, είναι η συντήρηση / service που έχει γίνει στο αυτοκίνητο, το σημαντικό recall, τα ανταλλακτικά και τι από τα περιφερειακά χρήζει αλλαγής. Και όχι αν έχει πίσω led φώτα, ή νάβι.

    Όπως πολύ σωστά είπαν και άλλα παιδιά πιο πριν, ένα αμάξι 340 αλόγων στα 15 χιλιάρικα μπορεί φαντάζει σούπερ ευκαιρία, μπορεί όμως και να κρύβει πολλά κουσούρια που με τη πρώτη μιζιά δε φαίνονται. Δυο-τρία εύκολα εντοπίσιμα πραγματάκια σε Μ3 είναι για πλάκα 2-3 χιλιάρικα και μιλάμε μόνο για λάστιχα, αμορτισέρ, φρένα. Που να πιάσεις όλα τα υπόλοιπα.

    Αναρωτηθείτε λοιπόν και ερευνήστε καλά.

  9. The Following 6 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    bill_m3 (30-01-12), EVERGET (30-01-12), nik200 (30-01-12), nikos1400 (30-01-12), Thomelef (30-01-12), zaharias (30-01-12)

  10. #77
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιστευω πως ενα f/l μοντελο περα απο τις αισθητικες αλλαγες που εχει ,ειναι βελτιωμενο κ στα μηχανολογικα-ηλ/κα μερη του.Τα προβληματα που βγαζουν τα πρωτα μοντελα σε καθε νεα σειρα η εταιρεια τα λαμβανει υποψιν κ προσπαθει με το f/l να τα εξαλιψει...(βλεπε μεταλα στα πρωτα Μ3 ) .
    Σιγουρα για ενα μεταχειρισμενο αυτο που μετραει παρα πολυ ειναι κ η σωστη συντηρηση αλλα κ η χρηση του αυτοκινητου .Βεβαια ολοι θελουμε να αγορασουμε περισσοτερα καλουδια (ζαντες ,navi ,δερματα ,κ.α) με λιγοτερα χρηματα ,αλλα αυτο δεν πρεπει να ειναι το κυριοτερο κριτηριο επιλογης.
    Τελος το συμπερασμα ειναι πως η φτηνια τρωει τον παρα κ αυτο σημαινει οτι οταν κατι ειναι πολυ φθηνοτερο απ το μεσο ορο της αγορας σιγουρα κατι κρυβει...

  11. The Following User Says Thank You to Z-man For This Useful Post:

    alexk (30-01-12)

  12. #78
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί που σκοτώνουν το Μ3 τους αυτήν την περίοδο και να είναι άψογα συντηρημένο. Και η συντήρηση σε ένα τέτοιο αμάξι είναι το Α και το Ω, εάν δεν δουλεύουν όλα ρολόι και δεν είναι όλα του τα αναλώσιμα σε καινουργή κατάσταση απλά το Μ3 δεν πάει σαν Μ3...και είναι κρίμα να πληρώνεις σήμερα τα παρανοικά χαράτσια προκειμένου να έχεις Μ3 και το αμάξι να μην σε ικανοποιεί στο βαθμό που ορίζουν οι προδιαγραφές του.

    Όποιος θέλει Μ3 πρέπει να έχει πέρα από το ευτελές ποσό των 15,000 προυπολογίσει και άλλα 10,000 σαν κεφάλαιο συντηρήσεων ή αβαριών. Εκτός κι αν το θέμα είναι να λέει απλά πως πήρε Μ3...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 30-01-12 στις 10:31
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (30-01-12), Dimzan (30-01-12), nik200 (30-01-12), nikos1400 (30-01-12), Thomelef (30-01-12), zaharias (30-01-12)

  14. #79
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.816
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    βρε η τιμη ειναι πολυ καλη..εμεις την π@υστια λεμε...και στο κατω κατω αν βρει με 17χιλ πχ..ενα καλο facelift δεν αξιζει τον κοπο να δωσει τα λιγα παραπανω λεφτα?αυτο λεμε μονο..
    Αυτο εννουσα Θωμα..



    Συμφωνω με το Monsta.. (οτι ειναι πολυ βασικο σε ενα μεταχειρο η συντηρηση, ποσο μαλλον σε ενα ///Μ)

    Απλα να σας πω, πως το σκεφτομαι ΕΓΩ..

    Αν επαιρνα Μ3 αυτη τη στιγμη, μαλλον θα επαιρνα του Monsta.. Με κλειστα τα ματια..

    Αν για τον Χ,Ψ.. λογο δεν ηθελα του Κωστα.. τα ΠΡΩΤΑ Μ3 που θα κοιτουσα, θα ηταν τα facelift.. Αμα ο αλλος δινει κοντα 15 ενα του 2001 και ο αλλος πουλαει του 2003 16, δεν θα κοιτουσατε το πιο καινουργιο..?? (εγω τουλαχιστον ετσι θα εκανα..)

    Μπορει να ειναι οντως μικρες οι διαφορες στα facelift, αλλα οπως και να το κανουμε, τα LED πισω κανουν το 46αρι να φαινεται πιο "φρεσκο"..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  15. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (30-01-12), Monsta (30-01-12), nik200 (30-01-12), Vassilis ///M (30-01-12)

  16. #80
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αν για τον Χ,Ψ.. λογο δεν ηθελα του Κωστα.. τα ΠΡΩΤΑ Μ3 που θα κοιτουσα, θα ηταν τα facelift.. Αμα ο αλλος δινει κοντα 15 ενα του 2001 και ο αλλος πουλαει του 2003 16, δεν θα κοιτουσατε το πιο καινουργιο..?? (εγω τουλαχιστον ετσι θα εκανα..)

    Μπορει να ειναι οντως μικρες οι διαφορες στα facelift, αλλα οπως και να το κανουμε, τα LED πισω κανουν το 46αρι να φαινεται πιο "φρεσκο"..

    Τα led μπαίνουν με ελάχιστο κόστος και σε 5'.

    Θα σου δώσω άλλο ένα παράδειγμα. Το 46 Μ3 του Lunatic ήταν προ f/l, αλλά αν έβλεπες εκείνο και μερικά 'καθημερινής χρήσης' f/l, θα κατέληγες στου Γιάννη χωρίς δεύτερη σκέψη. Επίσης τα χλμ είναι ένας σημαντικός παράγοντας, όπου ένα του 03 μπορεί να χει 80Κ και του 05 120Κ. Αν μπορεί να εξακριβωθεί και αυτό σε μία αγορά, είναι αυτονόητο πως θα πας στο αμάξι με τα λιγότερα χλμ.

    Θέλω να πω πως παίζουν ρόλο κι άλλοι παράγοντες μέχρι τη τελική επιλογή.

    Εγώ τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι και αυτό θα κανα. Χωρίς να σημαίνει ότι και ο υπόλοιπος κόσμος το θεωρεί σωστό ή θα κανε το ίδιο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 30-01-12 στις 13:05

  17. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    zaharias (30-01-12)

Σελίδα 8 από 21 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP