Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 25

Θέμα: Ψυγειο A/C

  1. #11
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δημητρη , κατι δεν κολλαει φιλε,
    παντος ανεξαρτητα, ξερ και εγω για ενα μαζαζι πειραια και καποθ φρατζη Περιοχη ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ
    θα ρωτησω και οτι μαθω θα στειλω πμ.

  2. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    Dimitra Gk (28-01-12)

  3. #12
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitra Gk Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμια......απλα οταν την εκαψε το αφησαν να δουλεψει χωρις το θερμοστατη κ τραβηξε μεσα μπολικο σκουπιδι κ βουλωσαν ολα.το κολαρο δεν εχει προβλημα.....οταν ανοιγω το καπο κ το πιανω ειναι κανονικα ζεστο.δλδ ανεβαζει θερμοκρασια απο εξω.....μες το ψυγειο του a/c εγινε η δουλεια......
    Αλλο ψυγειο νερου , αλλο ψυγειο A/C

    Κοιτα το ψυγειο του A/C εχει να κανει αποκλειστικά με το κλιματιστικό.
    Το κύκλωμα του κλιματισμού αποτελείται από το συμπιεστή, ο οποίος συμπιέζει το ψυκτικό μέσο (Freon R-134a), που βρίσκεται σε αέρια κατάσταση και στους 65 βαθμούς Κελσίου, ωθώντας το προς το ψυγείο του συστήματος, όπου υγροποιείται και αφαιρείται η θερμοκρασία του, φτάνοντας τους -15 βαθμούς. Αυτη ειναι η δουλεια του και τιποτα αλλο.

    Ο θερμοστατης αυτο που κανει ειναι να διακοπτει - ανοιγει την κυκλοφορια του νερου που ειναι υπεύθυνο για την ψυξη του κινητηρα, οταν η θερμοκρασια αυτου αυξομειωνεται. Αυτο γινεται για να παραμεινει σταθερη η θερμοκρασια σε συγκεκριμένη τιμη. Αλλα οχηματα θελουν 80 βαθμους αλλα 90 κτλ. Η ψυξη του νερου γινεται απο το ψυγειο του νερου, οχι του A/C.

    Ο ιδιος ο θερμοστατης δεν μπορει να συγκρατησει μικρα σωματιδια καθως το νερο περναει ανετα απο μεσα και η τρυπα που εχει ειναι μεγαλη. Αρα η αφαιρεση του ηταν ανουσια.

    Αρα λοιπον απο το θεμα της φλατζας εαν περασε κατι (μαλλον λαδι, τι αλλο??) η εστω κοματια απο την παλια φλαντζα, σκουρια κτλ, θα βουλωνε το ψυγειο νερου. Ο καθαρισμος του ειναι αυτος που υπεδειξα πιο πανω

    Εαν παλι βουλωσε οντως το ψυγειο του A/C τοτε αυτο δεν οφειλεται στο καψιμο της φλαντζας. Αν καποιος στο ειπε αυτο θελει να σου παρει εξτρα χρηματα....

    Φιλικα παντα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη graphe36 : 28-01-12 στις 17:41
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    bakalos (09-02-12), Dimitra Gk (28-01-12)

  5. #13
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο super duper Εμφάνιση μηνυμάτων
    δημητρη , κατι δεν κολλαει φιλε,
    παντος ανεξαρτητα, ξερ και εγω για ενα μαζαζι πειραια και καποθ φρατζη Περιοχη ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ
    θα ρωτησω και οτι μαθω θα στειλω πμ.
    ΔημητρΑΑΑΑΑΑΑΑ με λενε!!!!!!!

  6. #14
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο graphe36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλο ψυγειο νερου , αλλο ψυγειο A/C

    Κοιτα το ψυγειο του A/C εχει να κανει αποκλειστικά με το κλιματιστικό.
    Το κύκλωμα του κλιματισμού αποτελείται από το συμπιεστή, ο οποίος συμπιέζει το ψυκτικό μέσο (Freon R-134a), που βρίσκεται σε αέρια κατάσταση και στους 65 βαθμούς Κελσίου, ωθώντας το προς το ψυγείο του συστήματος, όπου υγροποιείται και αφαιρείται η θερμοκρασία του, φτάνοντας τους -15 βαθμούς. Αυτη ειναι η δουλεια του και τιποτα αλλο.

    Ο θερμοστατης αυτο που κανει ειναι να διακοπτει - ανοιγει την κυκλοφορια του νερου που ειναι υπεύθυνο για την ψυξη του κινητηρα, οταν η θερμοκρασια αυτου αυξομειωνεται. Αυτο γινεται για να παραμεινει σταθερη η θερμοκρασια σε συγκεκριμένη τιμη. Αλλα οχηματα θελουν 80 βαθμους αλλα 90 κτλ. Η ψυξη του νερου γινεται απο το ψυγειο του νερου, οχι του A/C.

    Ο ιδιος ο θερμοστατης δεν μπορει να συγκρατησει μικρα σωματιδια καθως το νερο περναει ανετα απο μεσα και η τρυπα που εχει ειναι μεγαλη. Αρα η αφαιρεση του ηταν ανουσια.

    Αρα λοιπον απο το θεμα της φλατζας εαν περασε κατι (μαλλον λαδι, τι αλλο??) η εστω κοματια απο την παλια φλαντζα, σκουρια κτλ, θα βουλωνε το ψυγειο νερου. Ο καθαρισμος του ειναι αυτος που υπεδειξα πιο πανω

    Εαν παλι βουλωσε οντως το ψυγειο του A/C τοτε αυτο δεν οφειλεται στο καψιμο της φλαντζας. Αν καποιος στο ειπε αυτο θελει να σου παρει εξτρα χρηματα....

    Φιλικα παντα.
    ωραια......αυτα μου ειπαν.......το θεμα ειναι πως το a/c πεταει παγακια.....ενω το κολαρο ειναι ζεστο....κ μου ειπαν πως αυτο φταιει....κ επειδη δεν ξερω ρωτησα......ειπαν πως φταιει το ψυγειο του a/c λογω αυτων που προανεφερα.....εσυ τι λες πως ειναι δλδ κ πιανει πολικες θερμοκρασιες μετα την επισκευη,ενω ηταν μια χαρα????

  7. #15
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασικα τα εχεις μπερδεψει.... Παλι δεν εχουν σχεση τα κολαρα του ψυγειου νερου..με το κλιματιστικο.

    Για να ξεκαθαρισουμε. Απαντα μου λιγο σε αυτα...
    1. Το κλιματιστικο λειτουργει κανονικα? Εαν οχι τι ακριβως σου κανει?
    2. Το αμαξι εχει κανονικη θερμοκρασια (στο οργανο)?
    3. Ο θερμοστατης ειναι πανω τωρα η οχι?
    4. Το νερο κανει κυκλο κανονικα? Το ενα κολαρο θα ειναι καυτο το αλλο κατω θα ειναι κρυο. Ανοίγοντας το καπακι του ψυγειου η μπουκαλιου θα πρεπει να βλεπεις ροη.

    Ας ξεκινήσουμε με αυτα.

    Εαν εχεις καποιο θεμα μετα την επισκευη ειναι λογικο. Ο μαστορας ελυσε - εδεσε πολλα πραγματα. Δεν ειναι απιθανο να προξενησε αυτος την βλαβη.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  8. #16
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο graphe36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικα τα εχεις μπερδεψει.... Παλι δεν εχουν σχεση τα κολαρα του ψυγειου νερου..με το κλιματιστικο.

    Για να ξεκαθαρισουμε. Απαντα μου λιγο σε αυτα...
    1. Το κλιματιστικο λειτουργει κανονικα? Εαν οχι τι ακριβως σου κανει?
    2. Το αμαξι εχει κανονικη θερμοκρασια (στο οργανο)?
    3. Ο θερμοστατης ειναι πανω τωρα η οχι?
    4. Το νερο κανει κυκλο κανονικα? Το ενα κολαρο θα ειναι καυτο το αλλο κατω θα ειναι κρυο. Ανοίγοντας το καπακι του ψυγειου η μπουκαλιου θα πρεπει να βλεπεις ροη.

    Ας ξεκινήσουμε με αυτα.

    Εαν εχεις καποιο θεμα μετα την επισκευη ειναι λογικο. Ο μαστορας ελυσε - εδεσε πολλα πραγματα. Δεν ειναι απιθανο να προξενησε αυτος την βλαβη.
    1.οχι.ενω ειναι στο ζεστο βγαζει κρυο κ στον απλο αερα κ στο a/c
    2.η θερμοκρασια μετα την αλλαγη της φλαντζας εννοειται ειναι σταθερη.δεν εχω προβλημα.(αλλα ειχε ξεχασει να βαλει το θερμοστατη οταν το εφτιαξε κ ηταν παντα κατω η θερμοκρασια.κ παλι το a/c εβγαζε κρυο.οταν του το ξαναπηγα το εκανε κ ανεβηκε ο δικτης της θερμοκρασιας,αλλα ο αερας παλι παγος κ μου ειπε πως δε φταιει ο θερμοστατης αλλα το ψυγειο του a/c,αν κ δεν καταλαβα γιατι)
    3.ειναι.εδω κ μια βδομαδα.
    4.το ξερω αυτο.....κ τα δυο οκ ειναι!!!!απλα με μπερδεψαν ΟΛΑ αυτα που μου ειπε......κ ειπα να σας ρωτησω......

  9. #17
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα ξεκαθαρισε το πραγμα.

    Το γεγονος οτι δεν ειχε βαλει τον θερμοστατη δικαιολογει οτι δεν δουλευε το καλοριφερ καθως το αμαξι δεν ζεστάνει το νερο επαρκως. Η ζεστη παραγεται απο το ζεστο νερο οχι απο το A/C, το οποιο παραγει μονο ψυξη.

    Σιγουρεψου οτι ο θερμοστατης λειτουργει. Η ροη θα ειναι κομενη οταν το αμαξι ειναι κρυο και οταν ζεσταθει θα αρχιζει.

    Εαν λοιπον ο δεικτης στο οργανο του αυτοκινητου βρισκεται στην μεση και ο αερας παραμενει κρυος τοτε ισως βουλωσε το τριτο ψυγειο (και τελευταιο) που εχει το αυτοκινητο που ονομαζεται ψυγειο καλοριφερ. αυτο πρεπει να αφαιρεθει και να γινει η πατεντα με το λαστιχο που ειπα. Τα περισσοτερα καθαριζουν ετσι και δουλευουν απροβληματιστα. ακομα και η αγορα νεου δεν ειναι ακριβη. Απλα ελπιζω να μην απαιτειται η αφαιρεση του ταμπλο για να βγει.

    Περαν του θεματος της θερμανσης το αυτοκινητο δεν κινδυνευει απο αυτο.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    bakalos (09-02-12), Kostas_1 (28-01-12)

  11. #18
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο graphe36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα ξεκαθαρισε το πραγμα.

    Το γεγονος οτι δεν ειχε βαλει τον θερμοστατη δικαιολογει οτι δεν δουλευε το καλοριφερ καθως το αμαξι δεν ζεστάνει το νερο επαρκως. Η ζεστη παραγεται απο το ζεστο νερο οχι απο το A/C, το οποιο παραγει μονο ψυξη.

    Σιγουρεψου οτι ο θερμοστατης λειτουργει. Η ροη θα ειναι κομενη οταν το αμαξι ειναι κρυο και οταν ζεσταθει θα αρχιζει.

    Εαν λοιπον ο δεικτης στο οργανο του αυτοκινητου βρισκεται στην μεση και ο αερας παραμενει κρυος τοτε ισως βουλωσε το τριτο ψυγειο (και τελευταιο) που εχει το αυτοκινητο που ονομαζεται ψυγειο καλοριφερ. αυτο πρεπει να αφαιρεθει και να γινει η πατεντα με το λαστιχο που ειπα. Τα περισσοτερα καθαριζουν ετσι και δουλευουν απροβληματιστα. ακομα και η αγορα νεου δεν ειναι ακριβη. Απλα ελπιζω να μην απαιτειται η αφαιρεση του ταμπλο για να βγει.

    Περαν του θεματος της θερμανσης το αυτοκινητο δεν κινδυνευει απο αυτο.
    καλα αυτο εννοειται!!!αφου εχει νορμαλ θερμοκρασια......αυτο με το ψυγειο του καλοριφερ το σκεφτηκα κ εγω αλλα οταν του το ειπα μου ειπε πως δεν εχει καμια σχεση κ πως πρεπει να αφαιρεθει το ταμπλο κ ειναι μεγαλη διαδικασια κ δεν υπαρχει λεει λογος να βγει γιατι θα αλλαξει απλα (μην πω τιποτε....απλα 300 ¤!!!ελεος....) το ψυγειο του a/c!!!!οποτε λες η καθαρισμα η αν εγινε αυτο αλλαγη????

  12. #19
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η θερμοκρασια του ζεστου αερα ειναι αποκλειστική ευθυνη του ψυγείου του καλοριφέρ. Περναει το ζεστο νερο απο μεσα του και ο αερας αναμεσα απο τα fins. Ετσι φτανει ζεστος σε εμας.

    Στο ψυγειο του A/C περναει μονο ψυκτικο υγρο R-134 (φρεον) και τιποτα αλλο.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    bakalos (09-02-12), Kostas_1 (28-01-12)

  14. #20
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο graphe36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η θερμοκρασια του ζεστου αερα ειναι αποκλειστική ευθυνη του ψυγείου του καλοριφέρ. Περναει το ζεστο νερο απο μεσα του και ο αερας αναμεσα απο τα fins. Ετσι φτανει ζεστος σε εμας.

    οποτε θελει ενα καλο καθαρισμα αυτο......


    Στο ψυγειο του A/C περναει μονο ψυκτικο υγρο R-134 (φρεον) και τιποτα αλλο.
    παραφλου?????εννοεις?????

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP