Specialized (09-12-11)
διαβάστε αν δεν βαριέστε, το συγκεκριμένο θρεντ, σχετικά με ευρωπαικούς / αμερικάνικους / csl καταλύτες...θα διαβάσετε τρελά πράγματα σε κάποια ποστ, όπως για καταλύτες για 300 cpi κτλ κτλ...υπάρχουν επίσεις πολές φωτογραφίες μέσα στο θρεντ με τις κυψέλες και των τριών εκδόσεων, και μάλιστα στην τελευταία σελίδα, υπάρχει στο ίδιο ποστ φωτογραφία ευρωπαικού καταλύτη, εναντίον csl καταλύτη. το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι πως οι καταλύτες του csl είναι ίδιοι με του απλού Μ3, απλά αλλάζει το βάρος απο τα τοιχώματα...
επίσεις σε κανένα επίσημο έγγραφο σχετικά με το csl δεν αναφέρεται κάποια διαφορά στις κυψέλες, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για πιο ελαφρυά χταπόδια, ελαφρύτερους καταλύτες, και πιο άδειο - ελαφρύτερο τελικό...λογικά δεν θα ανέφεραν ότι και οι καταλύτες έχουν λιγότερα cpi???
https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=333717
διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα...προς το παρόν εγώ ευχαριστιέμαι το καινούριο μου εξατμισάκι, που κονόμησα σε κατάσταση καινουργί απο τον καλό μου φίλο νικόλα...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 27-01-12 στις 18:49
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chief (27-01-12), pilot (28-01-12), Specialized (27-01-12)
Περίμενα τηλέφωνο ρε για εντυπώσεις... Ρασπάρει καθόλου?? :-)
εγω το εγραψα και ποιο πανω οτι το μ3 ε46 δεν παιρνει τιποτα απο ποιο ελευθερους καταλυτες η και ακομα χωρις καταλυτες,γι αυτο και η μαμα bmw στο csl δεν τους αλλαξε αν και το csl βγαζει 17 ιππους παραπανω.
εγω το δικο μου το δοκιμασα και με 200 cpsi καταλυτες αλλα και χωρις καταλυτες,το αποτελεσμα ηταν οτι δεν πηρα τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα σε κοντρα με σταθερο αυτοκινητο φιλου μου.το μονο που παρατηρισα ηταν οτι εχασε την ροπατη αισθηση του και ετσι ξανα εβαλα τους μαμα..ευτυχως οι καταλυτες και οι ελευθεροι σωληνες ηταν δανικοι και πληρωσα μονο 20ε στον εξατμισα για το ανεβα-κατεβα....
Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και η ιδέα μου, αλλα απο χθες μου φαίνεται ότι το αμάξι παει καλύτερα. Ίσως το μεσαίο να κάνει λίγη δουλειά. Στα ψηλά πάντως ξουρίζει...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Εμένα Κώστα και σύμφωνα με το ίδιο δυναμόμετρο (https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=303) το σύνολο καταλύτες - εξάτμιση έγραψε +13 άλογα στον τροχό με έμφαση στις ψηλες στροφες. Δεν είναι νομίζω καθόλου άσχημα για μαμα κατα τ'αλλα.. Κι αυτό σύμφωνα με πραγματικό συγκριτικό μέτρησης οφείλεται κυρίως στους καταλύτες: (https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=302)
απο οσα εχω δει ειναι οτι απο μονο του ενα μπαξιμο μπορει να μην δουλεψει!!
αλλα θα δουλεψει με 2-3 μπαξιματα μαζι!!!
εγω ειμαι υπερ της βελτιωσης του μ3 ε46!!
Θωμά δεν είναι ιδέα σου. Δες την καμπύλη ροπής εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=302
Αυτό αφορά ΜΟΝΟ την διαφορά του τελικού πόσο μάλλον εσύ που εβαλες και το μεσαίο..
για μενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος και ενα αυτοκινητο ιδιο και σταθερο με τον ιδιο οδηγο για δοκιμες..καντε ετσι τα πειραματα σας για να βγαλεται τα καλυτερα συμπερασματα και αφηστε τα νουμερα των καθε τι δυναμομετρων..
m3e36 (03-02-12)
σωστος ο κωστας αλλα αυτο δεν ισχυει παντα!!!