Σελίδα 32 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 2230313233 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 311 έως 320 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

  1. #311
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι βρε 313,29 είναι Νm Ροπής
    301 τροχους τωρα το προσεξα καλα.πολυ καλα.

  2. The Following User Says Thank You to saulm3 For This Useful Post:

    Specialized (09-12-11)

  3. #312
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    διαβάστε αν δεν βαριέστε, το συγκεκριμένο θρεντ, σχετικά με ευρωπαικούς / αμερικάνικους / csl καταλύτες...θα διαβάσετε τρελά πράγματα σε κάποια ποστ, όπως για καταλύτες για 300 cpi κτλ κτλ...υπάρχουν επίσεις πολές φωτογραφίες μέσα στο θρεντ με τις κυψέλες και των τριών εκδόσεων, και μάλιστα στην τελευταία σελίδα, υπάρχει στο ίδιο ποστ φωτογραφία ευρωπαικού καταλύτη, εναντίον csl καταλύτη. το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι πως οι καταλύτες του csl είναι ίδιοι με του απλού Μ3, απλά αλλάζει το βάρος απο τα τοιχώματα...
    επίσεις σε κανένα επίσημο έγγραφο σχετικά με το csl δεν αναφέρεται κάποια διαφορά στις κυψέλες, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για πιο ελαφρυά χταπόδια, ελαφρύτερους καταλύτες, και πιο άδειο - ελαφρύτερο τελικό...λογικά δεν θα ανέφεραν ότι και οι καταλύτες έχουν λιγότερα cpi???

    https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=333717

    διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα...προς το παρόν εγώ ευχαριστιέμαι το καινούριο μου εξατμισάκι, που κονόμησα σε κατάσταση καινουργί απο τον καλό μου φίλο νικόλα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 27-01-12 στις 18:49
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (27-01-12), pilot (28-01-12), Specialized (27-01-12)

  5. #313
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Περίμενα τηλέφωνο ρε για εντυπώσεις... Ρασπάρει καθόλου?? :-)

  6. #314
    Εγγραφή
    12-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    46
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαβάστε αν δεν βαριέστε, το συγκεκριμένο θρεντ, σχετικά με ευρωπαικούς / αμερικάνικους / csl καταλύτες...θα διαβάσετε τρελά πράγματα σε κάποια ποστ, όπως για καταλύτες για 300 cpi κτλ κτλ...υπάρχουν επίσεις πολές φωτογραφίες μέσα στο θρεντ με τις κυψέλες και των τριών εκδόσεων, και μάλιστα στην τελευταία σελίδα, υπάρχει στο ίδιο ποστ φωτογραφία ευρωπαικού καταλύτη, εναντίον csl καταλύτη. το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι πως οι καταλύτες του csl είναι ίδιοι με του απλού Μ3, απλά αλλάζει το βάρος απο τα τοιχώματα...
    επίσεις σε κανένα επίσημο έγγραφο σχετικά με το csl δεν αναφέρεται κάποια διαφορά στις κυψέλες, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για πιο ελαφρυά χταπόδια, ελαφρύτερους καταλύτες, και πιο άδειο - ελαφρύτερο τελικό...λογικά δεν θα ανέφεραν ότι και οι καταλύτες έχουν λιγότερα cpi???

    https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=333717

    διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα...προς το παρόν εγώ ευχαριστιέμαι το καινούριο μου εξατμισάκι, που κονόμησα σε κατάσταση καινουργί απο τον καλό μου φίλο νικόλα...
    εγω το εγραψα και ποιο πανω οτι το μ3 ε46 δεν παιρνει τιποτα απο ποιο ελευθερους καταλυτες η και ακομα χωρις καταλυτες,γι αυτο και η μαμα bmw στο csl δεν τους αλλαξε αν και το csl βγαζει 17 ιππους παραπανω.
    εγω το δικο μου το δοκιμασα και με 200 cpsi καταλυτες αλλα και χωρις καταλυτες,το αποτελεσμα ηταν οτι δεν πηρα τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα σε κοντρα με σταθερο αυτοκινητο φιλου μου.το μονο που παρατηρισα ηταν οτι εχασε την ροπατη αισθηση του και ετσι ξανα εβαλα τους μαμα..ευτυχως οι καταλυτες και οι ελευθεροι σωληνες ηταν δανικοι και πληρωσα μονο 20ε στον εξατμισα για το ανεβα-κατεβα....

  7. #315
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και η ιδέα μου, αλλα απο χθες μου φαίνεται ότι το αμάξι παει καλύτερα. Ίσως το μεσαίο να κάνει λίγη δουλειά. Στα ψηλά πάντως ξουρίζει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #316
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω το εγραψα και ποιο πανω οτι το μ3 ε46 δεν παιρνει τιποτα απο ποιο ελευθερους καταλυτες η και ακομα χωρις καταλυτες,γι αυτο και η μαμα bmw στο csl δεν τους αλλαξε αν και το csl βγαζει 17 ιππους παραπανω.
    εγω το δικο μου το δοκιμασα και με 200 cpsi καταλυτες αλλα και χωρις καταλυτες,το αποτελεσμα ηταν οτι δεν πηρα τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα σε κοντρα με σταθερο αυτοκινητο φιλου μου.το μονο που παρατηρισα ηταν οτι εχασε την ροπατη αισθηση του και ετσι ξανα εβαλα τους μαμα..ευτυχως οι καταλυτες και οι ελευθεροι σωληνες ηταν δανικοι και πληρωσα μονο 20ε στον εξατμισα για το ανεβα-κατεβα....
    Εμένα Κώστα και σύμφωνα με το ίδιο δυναμόμετρο (https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=303) το σύνολο καταλύτες - εξάτμιση έγραψε +13 άλογα στον τροχό με έμφαση στις ψηλες στροφες. Δεν είναι νομίζω καθόλου άσχημα για μαμα κατα τ'αλλα.. Κι αυτό σύμφωνα με πραγματικό συγκριτικό μέτρησης οφείλεται κυρίως στους καταλύτες: (https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=302)

  9. #317
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απο οσα εχω δει ειναι οτι απο μονο του ενα μπαξιμο μπορει να μην δουλεψει!!
    αλλα θα δουλεψει με 2-3 μπαξιματα μαζι!!!
    εγω ειμαι υπερ της βελτιωσης του μ3 ε46!!

  10. #318
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και η ιδέα μου, αλλα απο χθες μου φαίνεται ότι το αμάξι παει καλύτερα. Ίσως το μεσαίο να κάνει λίγη δουλειά. Στα ψηλά πάντως ξουρίζει...
    Θωμά δεν είναι ιδέα σου. Δες την καμπύλη ροπής εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=302
    Αυτό αφορά ΜΟΝΟ την διαφορά του τελικού πόσο μάλλον εσύ που εβαλες και το μεσαίο..

  11. #319
    Εγγραφή
    12-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    46
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για μενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος και ενα αυτοκινητο ιδιο και σταθερο με τον ιδιο οδηγο για δοκιμες..καντε ετσι τα πειραματα σας για να βγαλεται τα καλυτερα συμπερασματα και αφηστε τα νουμερα των καθε τι δυναμομετρων..

  12. The Following User Says Thank You to kostasm3 For This Useful Post:

    m3e36 (03-02-12)

  13. #320
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σωστος ο κωστας αλλα αυτο δεν ισχυει παντα!!!

Σελίδα 32 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 2230313233 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP