Σελίδα 21 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 111920212223 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 201 έως 210 από 287

Θέμα: Νέα της Αγοράς

  1. #201
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λέγεται ότι ενδέχεται να αποσύρουν το μέτρο του τεκμηρίου διαβίωσης για αυτοκίνητα και σκάφη! Φυσικά μην το δέσετε σίγουρο αυτό που λέω αλλά τα έσοδα που χάνουν από αυτές τις βλακείες είναι τεράστιες
    Διάβαζα ότι 3900 σκάφη παροπλίστηκαν το 2011...
    ΚΑΛΑ να πάθουν και να μάθουν ότι η πολιτική "πονάει δόντι - βγάλε δόντι" σαφώς και δεν είναι αποδοτική...
    Βασικότερο πρόβλημα για τον περισσότερο κόσμο είναι οι έκτακτες εισφορές και τα υπέρογκα τέλη, όχι τα τεκμήρια.

    Αν δεν μειώσουν τα τέλη και δεν αποσύρουν τις εισφορές, τότε τα τεκμήρια από μόνα τους δεν λένε τίποτα για την πλειοψηφία.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    BILL007 (31-01-12), Kostas_1 (26-01-12), Samaro (02-02-12)

  3. #202
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Λενε και τα τεκμηρια, για τουλαχιστον μερικες εκατονταδες χιλιαδες ελ. Επαγγελματιες που δηλωνουν κατω απο τα ορια της αξιοπρεπους διαβιωσης!
    Αλλα εχουνε πολυτελες αυτοκινητο.
    Η φτωχια θελει καλοπεραση! Χαχαχαχα

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Z4 DCT (26-01-12), zaharias (14-02-12)

  5. #203
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λενε και τα τεκμηρια, για τουλαχιστον μερικες εκατονταδες χιλιαδες ελ. Επαγγελματιες που δηλωνουν κατω απο τα ορια της αξιοπρεπους διαβιωσης!
    Αλλα εχουνε πολυτελες αυτοκινητο.
    Η φτωχια θελει καλοπεραση! Χαχαχαχα
    Τα τεκμηρια δεν πιανουν μονο τους ελ.επαγγελματιες...Πιανουν κυριως αυτους που εμειναν ανεργοι ,οποτε 0 εισοδημα -καταθεση πινακιδων εστω κ λιγων κυβικων ,αλλα κ ολους εκεινους τους μισθωτους που το εισοδημα τους μειωθηκε απο λιγο ως πολυ απ τις περικοπες και ειχαν εδω κ 3 χρονια απο 1.8 και πανω...Μην ξεχνατε πως τα τεκμηρια ειναι αθροιστικα πλεον κ με ενα οικογενειακο σπιτι κ ισως ενα δευτερο αυτοκινητο πανε ψηλα....
    Τους εχοντες κ κατεχοντες αυτα δεν τους αγγιζουν γιατι αυτοι εχουν τροπο να τα παρουσιαζουν αλλα κ να τα χαιρονται....κοροιδευοντας πρωτα το κρατος κ κατ επεκταση εμας τους υπολοιπους....

  6. The Following 6 Users Say Thank You to Z-man For This Useful Post:

    BILL007 (31-01-12), gnx (31-01-12), oldcarskickass (07-04-12), Samaro (02-02-12), sierra (29-02-12), zaharias (14-02-12)

  7. #204
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ λέω ότι άρχισαν οι προεκλογικές πίπες του στυλ λεφτά υπάρχουν, μπλα μπλα μπλα. να μας πούνε οι άνεργοι τι θα γίνουν, η αγορά πως θα ξανακινηθεί, τι θα κάνουν με τα κανάλια και τους δημοσιογραφίσκους που τρείς την ώρα σπέρνουν πανικό, και ας αφήδουν τις πίπες που λένε κάθε φορά που ετοιμάζονται για στήσιμο οι κάλπες.
    χεστήκαμε πατόκορφα για τα 2 - 3 χιλιάρικα ετησίως που μας έβαλαν καπέλο. την ζωή μας πίσω θέλουμε, και τα υπόλοιπα έρχονται.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (14-02-12), Leonidas_E39 (14-02-12), Samaro (02-02-12), zaharias (14-02-12)

  9. #205
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταργείται ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ ?

    Έτοιμη είναι η διάταξη για την κατάργηση του φόρου πολυτελείας που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα υψηλής εργοστασιακής αξίας, μετά τις σχετικές «οχλήσεις» από την Κομισιόν και τις απογοητευτικές εισπράξεις του δημοσίου.

    Την κατάργηση του φόρου προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου λέγοντας στη Bουλή:

    «Προς αποφυγή έναρξης διαδικασίας παράβασης κατά της Ελλάδας, έχει γίνει επεξεργασία σχεδίου διάταξης για την κατάργηση της επιβολής του φόρου πολυτελείας στα επιβατικά αυτοκίνητα».

    Σε μία αγορά υπό κάθετη πτώση, η επιβολή του συγκεκριμένου φόρου στα αυτοκίνητα έδωσε τη χαριστική βολή, την ώρα όπου το δημόσιο εισέπραξε ψίχουλα από τον νέο φόρο.

    Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, ο φόρος πολυτελείας απέδωσε μόλις 22,9 εκατ. ευρώ το 2010 και 7,8 εκατ. ευρώ το 2011.

    Ο φόρος επιβλήθηκε το 2010 σε αυτοκίνητα μεγάλης εργοστασιακής αξίας -από 20.000 ευρώ και πάνω για τα καινούρια και από 16.000 ευρώ και πάνω για τα μεταχειρισμένα-, με συντελεστές που κυμαίνονταν από 10% έως και 40%.

    Από το 2010 με φόρο πολυτελείας 10% επιβαρύνεται σειρά προϊόντων, από κοσμήματα, μεταξωτά χαλιά, δέρματα ερπετών και γουναρικά, μέχρι θαλαμηγοί, σκάφη αναψυχής και αθλητισμού. Φόρος πολυτελείας 20% επιβλήθηκε σε αεροπλάνα, υδροπλάνα και ελικόπτερα ιδιωτικής χρήσης. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο έχει προτείνει την κατάργηση του φόρου με εξαίρεση τα αυτοκίνητα και το θέμα θα εξεταστεί συνολικά στον διάλογο για την αναμόρφωση του φορολογικού.

    Ο Π. Οικονόμου, άλλωστε, προανήγγειλε αλλαγές και στη φορολογία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Κατ' εφαρμογήν της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, έχει γίνει επεξεργασία σχεδίου διάταξης για την τροποποίηση του τρόπου διαμόρφωσης της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων.

    Συγκεκριμένα, για τον υπολογισμό των υπολλειμματικών αξιών των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα χρησιμοποιηθούν οι έντυποι οδηγοί αξιών της Eurotax και αυτό σημαίνει -σύμφωνα με γνώστες της αγοράς αυτοκινήτου- ευνοϊκότερη φορολόγηση για τα μεταχειρισμένα

    https://www.protothema.gr/car-and-sp...le/?aid=174536

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Stathis (02-02-12), zaharias (14-02-12)

  11. #206
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πέφτουν οι τιμές σε μεταχειρισμένα και καινούρια Ι.Χ.


    Pιζική ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτου προωθούν οι αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Oικονομικών, βάσει των οποίων αλλάζει ο τρόπος διαμόρφωσης της φορολογητέας αξίας για τα μεταχειρισμένα επιβατικά I.X., καταργείται ο Φόρος Πολυτελείας, ενώ παράλληλα καταργούνται τα προνόμια των αυτοκινήτων που τα κατέχουν ανάπηροι, επιβεβαιώνοντας πλήρως το δημοσίευμα της «HτΣ» στις 27/8/2011. H αρχή έγινε το καλοκαίρι, όταν η Eυρωπαϊκή Eπιτροπή Aνταγωνισμού, ύστερα από έντονες πιέσεις προς τα στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης, έλαβε σαφείς επιβεβαιώσεις πως θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των Tελών Tαξινόμησης στα αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα θα καταργηθεί και ο Φόρος Πολυτελείας. H αρχή, λοιπόν, αναμένεται να γίνει από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη έφθασε η ώρα να συμμορφωθούμε με την απόφαση του δικαστηρίου της E.E. (υπόθεση C-74/06). Mάλιστα, ο υπολογισμός των υπολειμματικών αξιών των μεταχειρισμένων I.X. θα γίνεται μέσω των έντυπων οδηγών αξιών της Eurotax και όχι βάσει των απομειώσεων του ελληνικού τελωνείου.


    Eδώ ξεκινάνε τα προβλήματα, καθώς ο έντυπος οδηγός της Eurotax ανανεώνεται κάθε δίμηνο και αν συνυπολογίσει κανείς και το χρόνο εκτύπωσή του τότε ο πραγματικός χρόνος ανανέωσης του έντυπου οδηγού ξεπερνά του δυόμισι μήνες! Aποτέλεσμα και μόνο αυτής της καθυστέρησης είναι οι τιμές του έντυπου οδηγού να είναι πολύ υψηλότερες από εκείνες που πραγματικά ισχύουν στην αγορά. Eπίσης, ο έντυπος οδηγός της Eurotax δεν προσμετρά τα διανυθέντα χιλιόμετρα κάποιου μοντέλου όπως επίσης και τον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα οι υπολειμματικές αξίες των αυτοκινήτων να είναι κυριολεκτικά εκτός τόπου και χρόνου


    Παράλληλα, η εκτίμηση από την Eurotax για την απομείωση των τιμών βγαίνει σε δύο τιμοκαταλόγους, εκ των οποίων ο ένας αφορά στη χονδρική και ο άλλος στη λιανική, και δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιος από τους δύο θα χρησιμοποιηθεί...

    Tέλος, να επισημάνουμε πως τόσο ο έντυπος όσο και ο online οδηγός της Eurotax απομειώνει τις αξίες των αυτοκινήτων, περιλαμβανομένου του Tέλους Tαξινόμησης αλλά και του ΦΠA, ενώ για να υπολογιστεί σωστά η υπολειμματική αξία κάποιου εισαγόμενου μεταχειρισμένου I.X. πρέπει να αφαιρεθεί τόσο το Tέλος Tαξινόμησης όσο και ο ΦΠA, που είναι ήδη ενσωματωμένοι στην αξία τους. Aκόμη ένα τεράστιο ζήτημα για τον τρόπο υπολογισμού της υπολειμματικής αξίας μεταχειρισμένων I.X. έχει να κάνει με τα μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες από 2 λίτρα και άνω, καθώς η πραγματική αγοραία αξία στην Eλλάδα σήμερα είναι ελάχιστη και η τάση δείχνει να διατηρείται, και επομένως ακόμη και το πιο σύγχρονο σύστημα δεν μπορεί να υπολογίσει την απομείωση των συγκεκριμένων μοντέλων εξαιτίας της μηδενικής ζήτησης που έχουν στην αγορά.

    Σύμφωνα με το μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Eμπόρων Eισαγωγέων Aυτοκινήτων Eλλάδος Kωνσταντίνο Tουλίτση, ο οποίος έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες στην Eυρωπαϊκή Eπιτροπή Aνταγωνισμού πετυχαίνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα, μιλώντας στην «HτΣ», μεταξύ άλλων, δήλωσε: «H κυβέρνηση μετά τις πιέσεις που δέχθηκε από την Eπιτροπή Aνταγωνισμού της E.E. φαίνεται πως βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση για το θέμα φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων I.X. και τα επόμενα βήματά της θα πρέπει να είναι σε άμεση συνεννόηση με τους εμπόρους αυτοκινήτων, οι οποίοι είναι οι μόνοι που είμαι γνώστες του θέματος. Θεωρώ πως η πλέον σωστή και αξιόπιστη λύση είναι ένας συνδυασμός των online υπηρεσιών της Eurotax, που ανανεώνονται συνεχώς και βέβαια λαμβάνοντας υπόψη την ελληνική πραγματικότητα που επικρατεί στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου.

    Φόρος πολυτελείας
    H κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας σίγουρα θα μειώσει κατά τουλάχιστον 2.000 ευρώ έως και 30.000 ευρώ την τιμή των καινούριων I.X., ενώ στα μεταχειρισμένα οι τιμές θα μειωθούν κατά τουλάχιστον 1.600 έως και 20.000 ευρώ. Παράλληλα, υπάρχει και η πιθανότητα να διατεθούν στην αγορά έστω και με μηδενικό κόστος τα περίπου 2.200 καινούρια I.X. που «σαπίζουν» στα τελωνεία, ενώ θα ξεμπλοκάρουν και οι εκτελωνισμοί εισαγόμενων μεταχειρισμένων από άλλα κράτη-μέλη.

    O οδηγός της Eurotax

    O οδηγός αξιών της Eurotax αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για όλα τα κράτη-μέλη της E.E. καθώς ο έμπορος ή ιδιώτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει την αξία χονδρικής αλλά και λιανικής σε όλα τα κράτη-μέλη μέσω μιας συνδρομής. Mάλιστα, σύμφωνα με εμπόρους που είναι συνδρομητές του Eurotax, το σύστημα έχει ελάχιστες αποκλίσεις από τις πραγματικές αξίες των αυτοκινήτων και επιτέλους τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα I.X. θα καταβάλλουν το φόρο που πρέπει και όχι όποιο φόρο επιθυμεί ο εκάστοτε τελωνειακός υπάλληλος. Ωστόσο, επισημαίνουν πως οι υπολειμματικές αξίες των I.X. περιλαμβάνουν το Tέλος Tαξινόμησης και το ΦΠA, ενώ σχεδόν σε όλα τα υπόλοιπα κράτη-μέλη δεν υπάρχει Tέλος Tαξινόμησης αλλά μόνο ο ΦΠA, ο οποίος αφαιρείται πολύ εύκολα.

    Παράλληλα, θα σταματήσουν να προμηθεύονται χαμηλότερα τιμολόγια αγοράς οι Eλληνες έμποροι αυτοκινήτων από τους ξένους συναδέλφους τους, καθώς δεν θα έχει κανένα απολύτως ρόλο κατά τη διαδικασία εκτελωνισμού ενός μεταχειρισμένου I.X. Tο μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Eμπόρων Eισαγωγέων Aυτοκινήτων Eλλάδος Eυριπίδης Kωνσταντινίδης δήλωσε στην «HτΣ»: «Δυστυχώς η προηγούμενη κυβέρνηση δεν έκανε δεκτό κανένα αίτημα του κλάδου μας και δεν μας δέχθηκε κανένας υπουργός για να του εκθέσουμε να προβλήματα που έχουμε και είναι πάρα πολλά και μεγάλα, όπως χιλιάδες `λουκέτα' και χαμένες θέσεις εργασίας, κατασχέσεις κ.λπ. Aντίθετα έγιναν δεκτά με συνοπτικές διαδικασίες πολλά αιτήματα 10-20 μεγάλων εισαγωγέων που μονοπωλούν τον χώρο εδώ και δεκαετίες».

    Eισαγόμενο μεταχειρισμένο I.X. με το ισχύον καθεστώς

    Mercedes-Benz E200 K
    μοντέλο 2011 με κινητήρα 1,8 λίτρου με 15.000 χλμ.
    Φορολογητέα αξία 25.000 ευρώ
    Φόρος Πολυτελείας 40% πλέον ΦΠA 23% 12.300 ευρώ
    Tέλος Tαξινόμησης 7.500 ευρώ
    Σύνολο φόρων 19.800 ευρώ
    Eισαγόμενο μεταχειρισμένο I.X. με το νέο καθεστώς

    Mercedes-Benz E200 K
    μοντέλο 2011 με κινητήρα 1,8 λίτρου με 15.000 χλμ.
    Φορολογητέα αξία 17.000 ευρώ
    Φόρος Πολυτελείας 40% πλέον ΦΠA 23% 0 ευρώ
    Tέλος Tαξινόμησης 5.100 ευρώ
    Σύνολο φόρων 5.100 ευρώ
    Oφελος για τον καταναλωτή 14.700 ευρώ
    Eισαγόμενο μεταχειρισμένο I.X. με το ισχύον καθεστώς

    Audi A4 TQ
    μοντέλο 2011 με κινητήρα 2.0 λίτρου με 15.000 χλμ.
    Φορολογητέα αξία 21.000 ευρώ
    Φόρος Πολυτελείας 40% πλέον ΦΠA 23% 10.332 ευρώ
    Tέλος Tαξινόμησης 8.400 ευρώ
    Σύνολο φόρων 18.732 ευρώ
    Eισαγόμενο μεταχειρισμένο I.X. με το νέο καθεστώς

    Audi A4 TQ
    μοντέλο 2011 με κινητήρα 2.0 λίτρου με 15.000 χλμ.
    Φορολογητέα αξία 15.000 ευρώ
    Φόρος Πολυτελείας 40% πλέον ΦΠA 23% 0 ευρώ
    Tέλος Tαξινόμησης 6.000 ευρώ
    Σύνολο φόρων 6.000 ευρώ
    Oφελος καταναλωτή 12.732 ευρώ

    Πτώση 13,3% στις πωλήσεις νέων Ι.Χ. τον Ιανουάριο

    Tελικά, οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Iανουάριο μετά το θετικό πρόσημο που καταγράφηκε στο πρώτο δεκαπενθήμερο δεν άντεξαν την «πίεση» και ο πρώτος μήνας του 2012 ξεκίνησε με αρνητικό πρόσημο, το οποίο ανέρχεται σε -13,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011. Ωστόσο, στελέχη της αγοράς είχαν επισημάνει πως στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Iανουαρίου οι πωλήσεις ήταν «πλασματικές», καθώς ταξινομήθηκαν πολλά αυτοκίνητα που είχαν παραγγελθεί το Nοέμβριο αλλά και το Δεκέμβριο, και όπως φαίνεται επιβεβαιώθηκαν πλήρως από τις επιδόσεις της αγοράς στο δεύτερο δεκαπενθήμερο.

    Eιδικότερα στον πρώτο μήνα του 2012 οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων ανήλθαν σε 8.451 I.X., ενώ τον αντίστοιχο μήνα πέρσι οι πωλήσεις ανέρχονταν σε 9.747 οχήματα, καταγράφοντας η αγορά πτώση 13,3%. Ωστόσο, το άκρως εντυπωσιακό στοιχείο έχει να κάνει με τις πωλήσεις Iανουαρίου μεταξύ των ετών 2012 και 2010, όπου η αγορά καταγράφει πτώση 68,1%, καθώς δύο χρόνια πριν πουλήθηκαν 26.584 καινούργια αυτοκίνητα!

    Aν βέβαια συνυπολογίσει κανείς πως το Δεκέμβριο στην επιστολή που απέστειλε ο ΣEAA προς τον υπουργό Yποδομών κ. Bορίδη κάνει λόγο για δραματική μείωση πωλήσεων μέσα στην κρίση και ειδικότερα από 24 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους στα τέλη του 2012 πωλούνταν μόλις επτά I.X. ανά 1.000 κατοίκους, είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόκειται να γίνει μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Oι εταιρείες που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις ήταν η Opel με 1.374 πωλήσεις και ακολούθησαν η VW με 1.014, η Toyota με 631, η Hyundai με 514 και η Skoda με 491. Ωστόσο, μόνο οι δύο πρώτες κατάφεραν να «σπάσουν» το φράγμα των 1.000 I.X. και οι δύο επόμενες τις 500 πωλήσεις...

    Eν τω μεταξύ, συναγερμός έχει σημάνει σε όλες τις εισαγωγικές, που βλέπουν καθημερινά τις παραγγελίες από όλη την Eλλάδα να βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο 30ετίας και βέβαια η κατάσταση χειροτερεύει κάθε μέρα που περνά.

    Aγορά δύο ταχυτήτων
    H οικονομική κρίση έχει αλλάξει ριζικά τόσο τις επιθυμίες των καταναλωτών όσο και των επαγγελματιών του χώρου, ενώ δεν λείπουν και τα παράξενα που καταγράφονται καθημερινά. Eιδικά για τις πωλήσεις και τα καταστήματα εμπορίας καινούργιων ή μεταχειρισμένων οχημάτων τα δεδομένα είναι πλέον τα εξής, και περιλαμβάνουν τους πελάτες που αναζητούν μεταχειρισμένα I.X. έως 1.000 ευρώ και στη δεύτερη κατηγορία οι πελάτες που έχουν στην κατοχή τους κάποιο μοντέλο με κινητήρα από 2 λίτρα και άνω και επιθυμούν με κάθε τρόπο και βέβαια οικονομικό τίμημα να το ανταλλάξουν με κάποιο μικρότερο.

    Mάλιστα, στη δεύτερη περίπτωση εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως όλοι σχεδόν οι έμποροι που εκτιμούν ένα μεταχειρισμένο όχημα με κινητήρα 2 λίτρων και άνω σκανάρουν την άδεια κυκλοφορίας του και το βιβλίο service, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις το φωτογραφίζουν.

    O λόγος δεν είναι άλλος από την αποστολή των εν λόγω στοιχείων προς κάποιο συνεργάτη τους στο εξωτερικό (κυρίως Bέλγιο και Γερμανία), ώστε να τους κάνει μία προσφορά αγοράς για εξαγωγή. Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις οι τιμές αγοράς των ξένων είναι μόλις στο 7% της αξίας αγοράς των αυτοκινήτων, τα οποία λίγα χρόνια πριν είχαν αγοραστεί έναντι 35.000 ευρώ και άνω...

    Xιόνια και τζιπ χωρίς πινακίδες
    Tα χιόνια έφθασαν στο Λεκανοπέδιο και κάποιοι δεν έχασαν την ευκαιρία να κυκλοφορήσουν τα πολυτελή τετρακίνητα οχήματά τους, με μία σημαντική όμως διαφορά. H πλειονότητα των τετρακίνητων οχημάτων στα βόρεια προάστια κυκλοφόρησαν τις χιονισμένες ημέρες χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας καθώς οι ιδιοκτήτες τους εξαιτίας των υψηλών τελών και τεκμηρίων τις είχε καταθέσει στις εφορίες.

    Mάλιστα, η πλειονότητά τους ήταν παρκαρισμένα στην πλατεία της Παλαιάς και Nέας Πεντέλης, ενώ οι αστυνομικοί βρίσκονταν λίγα μέτρα πιο πάνω απαγορεύοντας τη διέλευση των οχημάτων προς τον Aγιο Πέτρο.

    Τον πρώτο μήνα του 2012 οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων ανήλθαν σε 8.451 I.X.
    Τον αντίστοιχο μήνα πέρσι οι πωλήσεις ανέρχονταν σε 9.747
    Μεταξύ των ετών 2012 και 2010 η αγορά καταγράφει πτώση 68,1%. Δυο χρόνια πριν πουλήθηκαν 26.584 καινούρια Ι.Χ.


    https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112813725
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following 6 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    atha (19-02-12), Eleni (29-02-12), sierra (14-02-12), Stathis (14-02-12), VanVIC (29-02-12), zaharias (14-02-12)

  13. #207
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking .................

    Ποιος το περιμενε?????

    Αρκετοι φανταζομαι μεσα σε αυτους και εγω......θα δουμε και χειροτερα λογικα και δυστυχως ή ευτυχως (για αυτους που αγοραζουνε) αναλογα οπως το βλεπει κανεις.

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2173166/
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    bill_m3 (29-02-12), Ptboul (29-02-12)

  15. #208
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή







    η κλασική μάντρα "βαρόμετρο" που βλέπω κάθε φορά που βγάζω βόλτα το σκύλο.

    πλεον μονο τερατα, σε τιμές "θανάτου".

    δυστυχώς, ο φόβος αλλά και τα οικονομικά μου, με αναγκάζουν να αλλάζω πεζοδρόμιο γιατι στεναχωριέμαι...

  16. The Following 5 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    aristent (03-03-12), gnx (03-03-12), Konstantinos E60 (03-03-12), Monsta (03-03-12), VanVIC (04-03-12)

  17. #209
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το SL amg φέρνει αναμνήσεις από 'άλλες' εποχές (όχι τόσο μακρινές). Και αυτή η λευκή W140 απλά μνάρα. Θα βγάλει κάποτε ιστορικές, που θα πάει, δε θα βγάλει ?

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    gnx (03-03-12), Konstantinos E60 (03-03-12)

  19. #210
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για 2 - 3 χρονάκια, απλά θα κανουμε πως δεν τα βλέπουμε...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  20. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Stamatis (04-03-12)

Σελίδα 21 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 111920212223 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP