Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 71

Θέμα: Επιτελους την πηρα!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #23
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.740
    Thanked
    17922
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο xxxvagos Εμφάνιση μηνυμάτων
    pilot ειμαι 23 και οδηγαω μηχανακια απο τα 11...τα εχω φαει τα χοντα με το κουταλακι, το πρωτο μου μηχανακι ηταν το σουπρα και ο κολλητος μου ειχε το κρυπτον..το δικο μου ετριζε σπαγαν πλαστικα και οταν ψαρωνα θυμαμαι οτι ο κινητηρας εμοιαζε με κομπρεσερ..το κρυπτον δε πιο γρηγορο πιο δεμενο και το εχει ακομα το παλικαρι..

    καλος η κακως η yamaha ηταν παντου μπροστα σε ολες τις κατηγοριες crypton,z,tdm,r1,fzx,fz1,v-max οσα μοντελα θες!!! (και v-max ειχα με σπασμενη 3η)

    η χοντα και η σουζουκι δε εχει να δειξει τπτ περα απο 2-3 μοντελα

    τωρα περι ελαστικων που λες και παλι δε μου λεει τπτ(εννοω οτι δε θα κατσω να δω πιο την εχει μεγαλυτερη καβαλαω και ντουμανι!!)...την τεχνολογια δε την γουσταρω, το μηχανακι το φρεναρω εγω οχι το abs, και το σπινιαρω εγω οχι το traction ctrl...δεν αμφιβαλω για τις γνωσεις σου αλλα εγω και 100 μετρα να κανω με ενα μηχανακι το καταλαβαινω..

    τωρα τρεχω στα ντραγκστερ μονος μου (ολα και κατασκευη) σε μικρη κατηγορια διοτι δεν υπαρχει μαμαλο για πολλα πολλα, καποια αλλη στιγμη ισως δωσω κανα λινκ να με καμαρωσετε, δε το κανω τωρα γιατι θα φανει εσκεμενο..αυτα

    ειλικρινα φιλικα
    Καταρχάς καλό είναι να δηλώσω ότι ΔΕΝ έχω εμπάθεια με ΚΑΜΙΑ μάρκα, ούτε στα αυτοκίνητα ούτε στις μηχανές.. ούτε μετοχές έχω ούτε με ταΐζουν!

    Τώρα από τα παραπάνω λεγόμενα σου φίλε μου, μάλλον δεν έχεις και πολύ ιδέα..το ''εγώ φρενάρω και σπινιάρω κλπ κλπ'' τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές..Αν εσύ μπορείς να φρενάρεις καλύτερα από ένα σύστημα το οποίο δεν έχει καμιά σχέση με ότι ήξερες και που δεν το έχεις δοκιμάσει ποτέ, ειδικά σε συνθήκες πανικού η ολισθηρού οδοστρώματος, τότε χαραμίζεσε εδώ!
    Το οτι τρέχεις στα ντράγκστερ δεν μου λέει απολύτως τίποτε.. γενικά δεν είμαι και πολύ τις ευθείας.. επίσης αυτό που καταλαβαίνεις κάθε μηχανάκι στα 100 μέτρα το αφήνω ασχολίαστο.

    Όσο για την χόντα..τι να πω.. μάλλον δεν έχεις ακούσει ποτέ για 6κύλινδρα διαμάντια,για οβάλ πιστόνια,για 6κύλινδρα δίχρονα 125 με κόφτη στις 22000 στρ/λεπτό, για την απίστευτη τεχνολογία κατεργασίας μετάλλων του κραταιού HRC.. εξάλλου οι εκατοντάδες νίκες και τα δεκάδες παγκόσμια πρωταθλήματα σε κάθε μορφή αγώνων αλλά λένε!! Αλλά κάτσε, ξέρω ξέρω, ''οι αγώνες είναι άλλο πράμα και δεν μετράνε''..το έχω ακούσει και αυτό!
    Όσο για την ιπποδύναμη,ναι, τα χόντα υστερούσαν σε απόλυτα νούμερα γιατί έτσι ήταν η νοοτροπία της εταιρίας, η μήπως πιστεύετε πως δεν μπορούσε να βγάλει δυνατό μοτέρ? Στην πίστα όμως και σε στροφοδιαδρομές δεν υστερούσαν πουθενά, θυμάμαι το 2007 στην πίστα στο Αιγίνιο με το 600RR μου έκανα απανωτά 15 γύρους και τα φρένα δεν κατάλαβαν τίποτε(νορμάλ φρένα έτσι? ούτε σωληνάκια ούτε τίποτε) και ο κολλητός με το 636 κάθε 3 γύρους σταματούσε για να κρυώσουν! Εξάλλου το τελευταίο CBR σε νορμάλ μορφή είναι το δυνατότερο είτε σας αρέσει είτε όχι!
    Όσον αφορά βλάβες κλπ.. άμα αρχίσω να γράφω θα γράψω 10 σελίδες για το καθένα,για όλες τις μάρκες! Και εγώ ξέρω χόντα cub και ''ταυράκια'' που είναι μεγαλύτερα σε ηλικία από μένα και δουλεύουν ακόμα!

    Τέλος πάντων..ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει.. πάντα όρθιοι και αγρατζούνιστοι.. αρκετή φαιά ουσία ξόδεψα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    PANOS-E60 (25-01-12), Stathis (25-01-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP