οπως ειπανε τα παιδια απο πανω.
και αν επιμενεις να παρεις τετοιο κιτ απο ΕΒΑΥ,
καλυτερα να βρεις επωνυμα πραματα μεμονομενα να βρεις
τιμες να δεις ποσο βγαινουν.
οχι τετοιο ετοιμο κινεζο-κιτ.
οπως ειπανε τα παιδια απο πανω.
και αν επιμενεις να παρεις τετοιο κιτ απο ΕΒΑΥ,
καλυτερα να βρεις επωνυμα πραματα μεμονομενα να βρεις
τιμες να δεις ποσο βγαινουν.
οχι τετοιο ετοιμο κινεζο-κιτ.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
φιλε ανισε..
εχεις ενα καλο αμαξι που κοστιζει λεφτα..με το να παρεις ενα τετοιο κιτακι ρισκαρεις οχι μονο το κιτ αλλα και πολλα αλλα μερη του μοτερ σου..εδω οι πιο πολλοι περνουν επωνυμα πραγματα και ακομα και αυτα δεν αντεχουν ποσο μαλλον κατι τετοιο που ειναι και σε τιμη τσαμπα..το τουρμπισμα δεν ειναι κατι απλο...θελει γνωση για να γινει σωστο και να διαρκεσει..ειναι δυνατον να υπαρχει universal κιτ????και πες οτι κανει..θα αποδωσει στο μεγιστο???μακαρι να ηταν τοσο απλα τα πραγματα...δεν μπορει ολοι να λενε οτι για ενα (αξιοπιστο) τουρμπισμα θες στο νερο τουλαχιστον 5χιλιαρικα και το ebay να σου λεει 700 ευρω!
BILL007 (27-01-12), Panos 316T (25-01-12), Vasilis (25-01-12)
Εγω στην θεση σου ,σε αντιθεση με τα αλλα παιδια ,θα τα αγοραζα εφοσον θα ημουν σε θεση να τα τοποθετησω μονος μου οποτε να εχω πραγματικο κερδος και οχι να μου φανε τα λεφτα οι μηχανικοι με τις δικαιολογιες δεν κανει το ενα και το αλλο επειδη ειναι κινεζικα... ή να σου δωσω τα δικα μου επωνυμα με αναλογο κοστος για να αντεξουν.Οσο αναφορα τις κινεζικες τουρμπινες που πολυς λογος γινεται για την αξιοπιστια τους εχει αναρωτηθει κανεις αν οι θνητες μικρες γνησιες garrett 25αρες, κο3, κο4 αν φτιαχνονται στην κινα ή καπου αλλου ?? Το να συγκρινουμε, οσο αναφορα την αξιοπιστια και αποδοση ,μια billet 6262 των 1500ευρω με ενα κινεζικο καρουλακι τ3,τ4 των 300 ευρω ειναι τουλαχιστον αστειο !!!! γιατι θα πρεπει να το συγκρινουμε μονο με μια αντιστοιχης τιμης παλια garrett (απο την οποια προεκυψε ο κινεζικος κλωνος) που ΚΑΙ αυτη απο αξιοπιστια και αποδοση ειναι για πεταμα.
alexk (25-01-12), anisos (25-01-12), BILL007 (27-01-12), ghost-rider (25-01-12), NIKOS Z3 (25-01-12), Panos 316T (25-01-12), z3outofmind (30-01-12)
οι 25άρες θροσάτες ειδικά ήταν αθάνατες αχαχαχα
και να οι καπνίλες από πίσω και δώσε 500αρικο για το αξονάκι και και...
Ζώη βάζεις μια προυπόθεση που ελάχιστοι την πληρούν και αυτή είναι η προσωπική ενασχόληση τους.
Πραγματικά με αυτά που βίωσα και βιώνω πλέον στο θέμα του τούρμπο πρέπει να γνωρίζεις μερικά πράγματα και να "πιάνουν" τα χέρια σου ώστε να μην ταλαιπωρήσαι με μηχανικούς και τα "πήγαινε -έλα".
Όπως και να το κάνουμε μια μετατροπή από n/a πάντα υποβόσκει προβληματάκια ή παιδικές ασθένειες .
Στο μεταξύ δεν έχω δει κάποιον να τοποθετεί τέτοιο κιτ για να δούμε και τις εντυπώσεις του.
Προσωπικά θεωρώ πιο αξιόλογο απο αυτό να βρείς κάποια κομμάτια επώνυμα μτχ για μείωση του κόστους και αξιοπιστία και αγορά κάποιων άλλων ,από εξωτερικό.
τέλος αυτά τα κιτ θεωρώ πως είναι μόνο για ψευτοτούρμπισμα και αν μπεις στην πρίζα για κάτι παραπάνω πάει στράφη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panos 316T : 25-01-12 στις 13:11 Αιτία: τον παίζω
τούρμπο και πράσινα άλογα
Πανο ουτε για το ψευτοτουρμπισμα που εννοεις εσυ δεν κανουν αυτα αυτα τα κιτ!!!Ρε παιδια μην μπερδευομαστε...Καποια κομματια τους ισως να μπορουν να χρησιμοποιηθουν καπου(σε ορισμενα αμαξια),με η χωρις πατεντα δεν αντιλεγω,ουτε εγω ουτε κανεις,κ το ποιος θα την κανει αυτη τη δουλεια ειναι αλλο θεμα,αλλα ποια ειναι αυτα???Σας ξαναρωταω"Τι σημαινει UNIVERSAL TURBO KIT"???
Με αυτη την ονομασια που εχει δοθει στο εν λογω κιτ(κ οχι μονο),υποτιθεται οτι μπορει να μπει ολοκληρο το κιτ,σε ολα τα μοτερ,για αναβαθμιση σε stage 2,ε αυτο απλα δεν γινεται!!!
Κ για οποιον δεν το καταλαβαινει,θα του πω οτι οσοι απο τους προηγουμενους αναφερθηκαν στα επωνυμα προιοντα ως καλυτερη λυση,θα διεκρινυσω οτι προτιμουν αυτα καθοτι εχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες,ειναι για συγκεκριμενα μοτερ κ αμαξια,κ οχι no name-universal γενικα σε ολα!!!
Ναι,αλλα θα πουν μερικοι οτι ειναι τσαμπα τα παραπανω λεφτα στα επωνυμα κ οτι θα προτιμουσαν κατι universal με λιγοτερα λεφτα που με προσωπικη ερευνα,γνωση,εργασια,πατεν α κ.λ.π θα εκανε την ιδια δουλεια με το επωνυμο,το οποιο θα μπορουσε να αποκαλειται αργοτερα χειροποιητο,πραγμα το οποιο αλλοτε τιμολογειται φθηνα κ αλλοτε πανακριβα...
Εδω να σας πω λοιπον,οτι εγω,ο υπερμαχος των επωνυμων προιοντων για καποιους συμφωνα με τα γραφομενα μου,στο αμαξι μου,με ατμοσφαιρικο μοτερ 1.6 κυβικων εκατοστων εχω χειροποιητο μεσαιο κ τελικο καζανακι εξατμισης,τα οποια κανουν μια χαρα δουλεια,μην ξεχνατε ομως οτι ειναι απλα 2 καζανακια στην εξαγωγη των καυσαεριων που εχουν δευτερευουσα σημασια συγκριτικα με ενα turbo kit...
Ι donut understeer...