^ συμφωνώ απόλυτα Πάνο!
^ συμφωνώ απόλυτα Πάνο!
Οταν ακουει καποιος για autoban εχω την εντυπωση οτι θα περιμενε να δει τουλαχιστον 3!!!! λωριδες + 1!!! βοηθητικη....ομως αυτο δεν συμβαινει και τελικα δεν ξερω εαν η επιλογη τους αυτη τελικα ειναι καλυτερη, αφου θεωρητικα και ουσιαστικα ειναι απο τους πιο ασφαλεις δρομους και μαλιστα με ελευθερο οριο ταχυτητας σε αρκετα τμηματα(δεν ειναι παντου...)
...πιθανον να ειναι αρκετα φαρδια η καθε λωριδα με αρκετα περιθωρια διωρθωσης, αφου φιλος που πατησε τα 330χιλ., λεει οτι ο δρομος "στενευει"απιστευτα σε τετοια ταχυτητα.
Οσο για την //Μ5?....και δη G-Power?.... τα γνωστα:![]()
![]()
προσέξατε ότι ο τύπος ακόμα και με 300 στο κοντέρ, όταν βρίσκει κενή τη δεξιά λωρίδα, πίανει δεξιά ? Αυτό σημαίνει κουλτούρα ευρωπαίου οδηγού, πάντα θα υπάρχει κάποιος ταχύτερος !![]()
120ie87 (22-01-12), A8hnaios (23-01-12), aristent (22-01-12), gant (22-01-12), Vassilis ///M (22-01-12)
Νομιζω οτι απλα κρατιεται στη μεση του δρομου Πανο για να εχει περισσοτερο χωρο απο αριστερα ......αν προσεξεις το κεντρο του αυτοκινητου κινειται πανω στη διαχωριστικη.
Βεβαια το πιο εντυπωσιακο ειναι οτι εχει ελαφρια ομιχλη στην περιοχη και παρολα αυτα δεν πτοειται.......σε πιθανη καραμπολα θα τρωγαμε κανενα G κομπρεσσορα στο κεφαλι στην Πλατεια Συνταγματος.