Η εργασια ειναι η ιδια Κωνσταντινε σχεδον,ειτε βαλεις 318 ειτε 325-328...Η διαφορα στο κοστος ειναι η διαφορα τιμης των τροπετων κι επισης η μετατροπη σε 6κυλινδρο προυποθετει μερικα ανταλλακτικα ακομη που δεν θα σου χρεωσει ομως παραπανω εργασια ενας μηχανικος.Χοντρικα να υπολογιζεις εργασια+αναλωσιμα 1000-1500Ε+κοστος αγορας τροπετου για να'σαι μεσα στους υπολογισμους σου.Ειναι σπανια η περιπτωση ενα τροπετο να'ναι τοσο αψογο που να μη χρειαζεται τιποτα αλλαγη....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....