200 άλογα φίλε μου ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δυστυχώς..δεν είναι στραγάλια τα άλογα..![]()
200 άλογα φίλε μου ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δυστυχώς..δεν είναι στραγάλια τα άλογα..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Nick bmwlover (24-01-12), Stathis (25-01-12)
το ρ1 βγαζει 180-189 αλογα μαμα στις 12000-12500..(ελεος να μην ανεβει 15 αλογα τεσπα)... εμενα το κ8 με φιλτρο εξατμιση και εγκεφαλο ειχε 209 αλογα δυναμομετρημενο..
γιωργο φανταστικο το εργαλειο, εχω οδηγησει τα παντα απο 1000 ,και αντικειμενικα ειναι οτι καλυτερο το ρ1..το μονο θεμα του αν θυμαμαι καλα ειναι ο συμπλεκτης αν τον ζορισεις πολυ να τον προσεχεις..αλλα το μπροστινο συστημα και τα φρενα του δεν υπαρχουν!! προσεχε το και να προσεχεις
φτου φτου
Λες έχεις οδηγήσει όλα τα 1000ρια..πως? απλά τα άνοιξες στην ευθεία η τα έστριψες/έστυψες σε πίστα?? Γιατί εγώ έχω δοκιμάσει όλα τα ιαπωνικά 1000 στις Σέρρες και έχω άλλη άποψη! Ο καθένας τα αντιλαμβάνεται διαφορετικά βέβαια και θα ήθελα να ακούσω και την δική σου. Αν και ''αντικειμενικά'' όπως λες,αν δεν σε λένε Μπούστα η Κοντομάρο, τότε όλα τα σύγχρονα 1000ρια είναι το ίδιο!!
Όσον αφορά τα φρένα έχεις δοκιμάσει το C-ABS? μάλλον όχι..
Και εσύ Γιώργο δεν κατάλαβα γιατί ακριβώς ''στράβωσες''? Κατά αρχάς είπα ότι ωραίο το κουστούμι! Επίσης είπα ότι όσοι φίλοι μου έχουν R1/R6 φοράνε το ίδιο..που ακριβώς είναι το κακό σε αυτό???
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Stathis (25-01-12)