Πλέον, τα αυτοκίνητά μας θα τα χαίρεται το γκαράζ τους πιο πολύ από εμάς! Και αν αυξηθεί και το μπρεντ (που τώρα είναι σε μια φυσιολογική τιμή γύρω στα 70 δολλάρια το βαρέλι) να δούμε που θα φτάσει το λίτρο!
Καταστροφικό μέτρο που εμμέσως πλην σαφώς, φορολογεί τη χρήση του αυτοκινήτου και όχι μόνο την κατοχή του όπως συμβαίνει με τα τέλη κυκλοφορίας. Εδώ όμως δεν υπάρχουν διακρίσεις σε πλούσιο και φτωχό, αφού είτε έχεις cayenne, είτε 1400αράκι 15ετίας, η τιμή της βενζίνης (άρα και οι εισπράξεις του κράτους) θα είναι ίδια. Όλοι λοιπόν πληρώνουμε τα ίδια απέναντι στο κράτος, χωρίς να είμαστε ίσοι οικονομικά. Πολύ σκληρό μέτρο, που θα μπορούσε να ήταν πολύ δικαιότερο, αν πληρώναμε μεν με τη χρήση τα τέλη κυκλοφορίας (και όχι το λίτρο της βενζίνης), αλλά συνυπολογίζοντας και την τιμή και την παλαιότητα του αυτοκινήτου, τις εκπομπές ρύπων, την ιπποδύναμη αλλά και το είδος της χρήσης του (δεν μπορεί οι επαγγελματίες να εξισώνονται με όσους κάνουν βόλτες στα μπουζούκια!). Κάτι τέτοιο όμως θα απαιτούσε πολύ περισσότερη οργάνωση και δουλειά και η χώρα μας δε φημίζεται για κανένα από τα δύο, οπότε η εύκολη-ανισότιμη λύση, είναι αυτή που έχουμε σήμερα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong