Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Audi A1

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε παίδες 4 μέτρα και "μικρό"? που πάμε?

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά, μην το συγκρίνετε με την 1, γιατί είναι άλλη κατηγορία. Αυτό είναι supermini, ενώ η bmw μικρομεσαίο. Καμία σχέση δηλαδή. Το αυτοκίνητο αυτό είναι ανταγωνιστής του μινι, της μίτο και της μπροστοκίνητης μικρής bmw που λένε ότι θα βγει.

    Πάντως, εξωτερικά δε μου λέει τίποτα και είναι σαν ένα premium polo, όπως συμβαίνει με Α3-golf. Μέσα, καλό είναι αν και θεωρώ λάθος πίσω να μη χωράνε 3 άτομα (αφού υπάρχουν θήκες στη μέση). Καλοί και οι κινητήρες, αλλά για ένα premium supermini, πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι το στυλ και η έμπνευση και το Α1 δεν έχει τίποτα από τα δύο. Δεν πιστεύω ότι το ξεχωριστό mini θα απειληθεί ούτε στο ελάχιστο (παρά την ακριβή τιμή), αλλά ούτε και η μίτο που και πιο ιδιαίτερη είναι εξωτερικά αλλά και καλύτερη τιμή θα έχει λογικά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  3. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά, μην το συγκρίνετε με την 1, γιατί είναι άλλη κατηγορία. Αυτό είναι supermini, ενώ η bmw μικρομεσαίο. Καμία σχέση δηλαδή. Το αυτοκίνητο αυτό είναι ανταγωνιστής του μινι, της μίτο και της μπροστοκίνητης μικρής bmw που λένε ότι θα βγει.

    Πάντως, εξωτερικά δε μου λέει τίποτα και είναι σαν ένα premium polo, όπως συμβαίνει με Α3-golf. Μέσα, καλό είναι αν και θεωρώ λάθος πίσω να μη χωράνε 3 άτομα (αφού υπάρχουν θήκες στη μέση). Καλοί και οι κινητήρες, αλλά για ένα premium supermini, πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι το στυλ και η έμπνευση και το Α1 δεν έχει τίποτα από τα δύο. Δεν πιστεύω ότι το ξεχωριστό mini θα απειληθεί ούτε στο ελάχιστο (παρά την ακριβή τιμή), αλλά ούτε και η μίτο που και πιο ιδιαίτερη είναι εξωτερικά αλλά και καλύτερη τιμή θα έχει λογικά.
    παντως εσωτερικα κλασεις ανωτερο απο το ψευτοpremiunm 1 series με τα χειροτερα υλικα.......

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η τιμή εκκίνησης για τη Γερμανία είναι 16.000 ευρώ! Και όλα αυτά με τον detuned 1.2 tsi που αποδίδει μόλις 86 άτια (τώρα είδα ότι δεν είναι ο κλασσικός με τα 105 και παίρνω πίσω τα όσα είπα προηγουμένως για καλούς κινητήρες)! Κατά τη γνώμη μου, η τιμή αυτή είναι υπερβολική, αφού στη χώρα μας θα έχει σίγουρα και ένα καπελάκι προς τα πάνω (όπως όλες οι premium εταιρείες) και πραγματικά χάνει πολύ σε value for money. Το στυλάτο και κορυφαίο mini, στην έκδοση one με παρόμοιες επιδόσεις (ατμοσφαιρικός με 95 άλογα), κοστίζει 18.500 ευρώ, ενώ η mito με τα 120 άλογα κοστίζει 17.000! Ποιος ο λόγος να προτιμήσει κανείς το άχρωμο και άοσμο A1? Μόνο για την ποιότητα εσωτερικού? Και δεν παίρνεις το πόλο (που μου αρέσει και περισσότερο), να το ντύσεις όλο δέρμα και αλκαντάρα και να έχει πραγματικά κορυφαία ποιότητα? Πάλι λιγότερα λεφτά θα δώσεις και θα έχεις και καμιά 20αριά άλογα παραπάνω. Μένει να δούμε και το μπροστοκίνητο supermini που θα κυκλοφορήσει η εταιρεία μας, αλλά και το DS της citroen και τότε θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την αγορά των premium μικρών. Πάντως, το Α1 με την τιμή που έχει και την ανέπνευστη εμφάνιση, το βλέπω ουραγό.

    Φίλε patsimini, ο άσσος κυκλοφόρησε το 2004 και δε μπορεί να συγκρίνεται με ένα αυτοκίνητο του 2010. Επίσης, τα μετά fl μοντέλα έχουν αρκετά καλή ποιότητα που απέχει πολύ, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, από το να χαρακτηριστεί ψευτοpremium. Τα υλικά είναι αρκετά ποιοτικά, όπως και η συναρμογή. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι το Α1 δε μπορεί να δικαιολογήσει την ακριβή του τιμή μόνο με το ποιοτικό του εσωτερικό, αφού ούτε το μίνι, ούτε η μίτο πάσχουν ιδιαίτερα στον τομέα αυτό και επίσης και τα δύο αυτά μοντέλα είναι πολύ πιο στυλάτα, ξεχωριστά και λογικά και οδηγοκεντρικά (λέω λογικά αφού δεν έχουμε δοκιμές ακόμα του Α1, αν και θα μου φανεί κατόρθωμα να φτάσει το άψογο μίνι κυρίως, αλλά και την αρκετά καλή μίτο), πράγματα πολύ πιο ουσιώδη από τις μικροδιαφορές στο εσωτερικό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 10-02-10 στις 18:30
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #5
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ψευτοpremium μονο ως προς το εσωτερικο και μονο.......μινι εχω...ναι της μπε εμ βε ειναι...πανακριβο ειναι αλλα ποιοτητα τελεια δεν εχει.....

  6. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    ............ Και δεν παίρνεις το πόλο (που μου αρέσει και περισσότερο), να το ντύσεις όλο δέρμα και αλκαντάρα και να έχει πραγματικά κορυφαία ποιότητα? Πάλι λιγότερα λεφτά θα δώσεις και θα έχεις και καμιά 20αριά άλογα παραπάνω.

    ............... φανεί κατόρθωμα να φτάσει το άψογο μίνι κυρίως, αλλά και την αρκετά καλή μίτο), πράγματα πολύ πιο ουσιώδη από τις μικροδιαφορές στο εσωτερικό.
    Κοίτα εδώ εκφράζεις προσωπική άποψη και το ξέρεις ότι αυτός που θέλει audi, audi θα πάρει και όχι vw. Άσε που για μένα το νέο polo αδιάφορο μ αφήνει. Από μπροστά ένα κάτι σαν νέο golf, από πίσω ....δυο γενιές πίσω....εντελώς άτολμο. Βέβαια στη vw ποτέ δεν φημίζονταν για τη φοβερή σχεδίαση, αλλά έχουν κάνει βήματα προόδου με το απίστευτο passat cc, το φοβερά αρμονικό tiguan, αλλά και το eos παλαιότερα. Δηλαδή, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο σε ένα τόσο mainstream μοντέλο.

    Όσο για το Mini μπορεί να δείχνει ποιοτικό, να έχει καταπληκτικά οδηγικά χαρακτηριστικά, από τη καλύτερη ποιότητα ΒΑΦΗΣ ακόμα και από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα (την επόμενη φορά που θα βρεθήτε δίπλα σε ένα καθαρό, προσέξτε "βάθος" στο χρώμα!!!) και να είναι πολύ βελτιωμένο από τη πρώτη γενιά, όμως επειδή έχω οδηγήσει αρκετά (λόγω και της συνεργασίας μας με Motion & Style) τα αυτοκίνητα μέσα είναι απλά κουδουνίστρες. Πρόσφατα είχα ένα με 7.5 χλδς χλμ και θα ορκιζόσουν ότι είχε πάνω από 100...

  7. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    bmwcompactjohn (12-08-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP