Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: Δεν παμε καθολου καλα...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση είχα από εξουσιοδοτημένο συνεργείο Honda, το καλοκαίρι που μας πέρασε. (σε ένα μηχανάκι που έκανα ανακατασκευή)

    Ο τύπος μου είπε ξεκάθαρα: Φίλε τα θέλεις σίγουρα; Γιατί είναι δύο μέρες δουλειά.

    Του είπα: Σας καταλαβαίνω, και σας λέω ότι θα τα πάρω όλα 100%, απλά θα ήθελα να κάνετε ότι καλύτερο μπορείτε.

    Για του λόγου το αληθές, είχα κατεβάσει σχεδιαγράμματα (όπως στο realoem της bmw), είχα φτιάξει λίστα στο excel με όλους τους κωδικούς έναν προς έναν, και τον ''ενοχλούσα'' κάθε 2-3 μέρες.

    Τέλος, πέρασα αυτοπροσώπως και μίλησα με τον ιδιοκτήτη του συνεργείου, ώστε να καταλάβει ότι τα θέλω τα ανταλλακτικά κ ότι δεν είμαι κανα πιτσιρίκι που κάνει χαβαλέ.

    Παρ'όλα αυτά, όσο πήρε εσένα Ζαχαρία πήρε κ εμένα. Ίσως θεώρησε ότι τα 2.500 ¤ που θα του κατέβαλα μετρητοίς, δεν άξιζαν τον κόπο να ασχοληθεί κάποιες ώρες μαζί μου.

    Δε πειράζει, βρήκα άλλη πορτοκαλιά κ μέσα σε 2 εβδομάδες τα είχα όλα κ μάλιστα μονταρισμένα επάνω στο μηχανάκι.

    So simple.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-12), Konstantinos E60 (17-01-12), nikos1400 (16-01-12), Panos 316T (16-01-12), S8N (16-01-12), Samaro (16-01-12), zaharias (16-01-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αχαχαχαχαχα ο τύπος είναι για σεμινάριο. Σκέτος ηγέτης λέμε.

    Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα του 2012. Κάποιοι ακόμα δε γνωρίζουν ούτε τα στοιχειώδη περί 'εξυπηρέτησης πελατών'.

    Αν καθόμουν να χρεώσω και να μετρήσω όλες τις προσφορές που έχω δώσει, τα μισάωρα+ που χαλάω για πλάκα με πελάτες εξηγώντας τους λεπτομέρειες και όλες τις τσαμπέ μικροδουλειές ακόμα και σε άγνωστους, θα είχα γίνει πλούσιος.

    Καλώς ή κακώς (εγώ το βλέπω πάντα από τη θετική του πλευρά), αυτό είναι μέρος της δουλειάς του κάθε επαγγελματία. Από κει και πέρα είναι στο χέρι του αν θα κερδίσει τον πελάτη με τον τρόπο που θα του μιλήσει / εξηγήσει πως ή πόσο έχουν τα πράγματα / εργασία. Είναι δε αμέτρητες οι περιπτώσεις που έχω κερδίσει πελάτες ενώ η προσφορά μου ήταν σταθερά ακριβότερη από άλλους, μόνο και μόνο επειδή γνωρίζω πως πρέπει να χειριστώ τη κατάσταση. Αυτοί οι πελάτες με τη σειρά τους μένουν πάντα πιστοί στο κατάστημα.









    Φφφστ που σαι Ζακ, θυμάσαι που μ είχες ρωτήσει ρε φίλε για κάτι εργασίες στ αμάξι σου που θελες ?? Δε σου απάντησα ρε συ, διότι θα μου παιρνε πολυυυύ χρόνο να σου γράφω και επιπλέον, ντράπηκα να σου ζητήσω να βάλεις 10e στο λογαριασμό μου.

  4. The Following 11 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    5555 (16-01-12), aristent (16-01-12), BILL007 (16-01-12), bmwcompactjohn (16-01-12), imolarot (16-01-12), katsaraios (16-01-12), Konstantinos E60 (17-01-12), Panos 316T (16-01-12), S8N (16-01-12), Vasilis (16-01-12), zaharias (16-01-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι αλλο θ'ακουσουμε ρε!!!! 20 ευρ για,,,,,τιμες
    ΥΣ.
    Δεεεν ,,,,,,,,,,πιστευω να ασχολησε αλλο μ'αυτο το μ___κα!!!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP