Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Prophet Of Noise Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά το v4 είναι αλλού. Στις αλλαγές δεν χάνει σχεδόν καθόλου boost, είναι τρομακτικό να πατάς το γκάζι μετά από αλλαγή και να χεις ΤΟΣΟ ροπή. Και το καλύτερο είναι ότι οι χάρτες πλέον λειτουργούν με χαμηλότερο maximum boost.

Δυστυχώς δεν βρήκα χρόνο να δοκιμάσω το αμάξι με το ψυγείο λαδιού για να παρατηρήσω θερμοκρασίες. Τρέχω όλη μέρα.
Περιμένουμε να μάθουμε για το ψυγείο γιατί θα είναι το επόμενο μπάξιμο. Όσο αφορά τους V4 θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω μόλις επιστρέψω Ελλάδα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο ρε Στράτο, πρώτον για την τόλμη σου να επέμβεις σε ένα τόσο τέλειο εργοστασιακά αυτοκίνητο, και δεύτερο την όποια βελτίωση κάνεις την γνωρίζεις, την μελετάς και πράττεις ανάλογα.
Συγχαρητήρια και για το τέλειο επεξηγηματικό άρθρο σου.
Να σαι γερός να το πατάς, να το ξεζουμίζεις σε κάθε ευκαιρία που σου δίνεται.
Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν έχω να πώ τίποτα

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aceman1925 Εμφάνιση μηνυμάτων
χρονος, γνωση και μερακι.
Μπραβο!

Ειμαι πολυ περιεγος να δω που θα φτασει............
Δεν θα φτάσει πολύ παραπάνω. Και να έφτανε, δεν μπορώ να διαχειρηστώ αυτή τη δύναμή. Είναι ακόμα και τώρα υπερβολικό για μένα. Θα δείς και απο κοντά πως είναι

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Chris Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπραβο Στρατο για το χρονο μερακι και χρημα που διαθετεις...Τελειο το εργαλειο


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπραβο Στρατο για το αμαξι και για την αναλυτική περιγραφη
Πολύ καλό, δυνατο και κυριος αξιοπιστο το αμαξι με σχετικά λιγα χρηματα τρομαζει αντιπάλους με καθαρα κοντραδικο χαρακτηρα ή και αμαξια με πιο πολλα αλογα.
Κατα την γνωμη μου πρεπει τωρα να σχοληθεις το ιδιο σοβαρα με τις αναρτησεις και γεννικα με το στησιμο του αυτοκινητου οπως επισης και με το θεμα μηχανικου διαφορικου.


Εδω ειμαστε Σταθη...
Αν και πολύ θα ηθελα να δω μια συγκριση στον δρομο μεταξυ του Στρατου και του Λουρμπα με το Ε92 , γιατι εμεις με τα ατμοσφαιρικα 46αρια ειμαστε πλεον 1-2 κολωνες πισω απο αυτους τους κινητηρες. Λες και σταματησε η τεχνολογια για μας...
Σε ευχαριστώ πολύ Χριστόφορε. Έκανα μια σκέψη να το κατέβαζα εδώ αλλά είναι πολύ επικύνδηνο με το τιμόνι απο την άλλη. Όσο αφορά τα Μ, αυτά μπορεί να μην παίρνουν άλογα έτσι εύκολα (κάτσε να έρθει η F10) αλλά έχουν την δικιά τους χάρη