Παρ'ολο που γκρινιαζω για την "βαβουρα" που κανουν οι race eisenmann, νομιζω οτι αυτες δινουν αυτον τον ξεχωριστο σπορ χαρακτηρα στην //Μ5.
..απο τις αγγελιες που εβαλες, αυτη που αφησα στο quote εχει την καλυτερη προσφορα(399euro δεξια και αριστερα),αφου λεει οτι ειναι απο 2008μοντ. με μολις 8000χιλ. με το μονο θεμα οτι ειναι απο την Touring M5(station wagon),ομως αυτο δεν αποτελει προβλημα αφου ετσι και αλλιως θα πρεπει να κανει καποιες προσαρμογες ο εξατμισας.
...οσο γι'αυτη την δουλεια:https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2131 δεν ειναι δυσκολη, αλλα θελει μερακλη και γνωστη μαστορα να την κανει σωστα,καθως και αρκετα πραγματακια που ειναι λεπτομεριες και δεν φαινονται με την πρωτη ματια αλλα απαραιτητα πρεπει να γινουν,πχ.το καλωδιο της μπαταριας,η μονωση πανω απο το δεξι καζανακι,βασεις/στηριγματα για τα νεα καζανακια,απαραιτητα //Μ5 προφυλακτηρας κλπ. και οπως λεει και ο "Αποστολος":
...σιγουρα σε μεταχειρισμενα ειναι εντελως διαφορετικες οι τιμες(ο "Αποστολος"μιλαει για καινουργια ανταλακτικα),καθως και οι προσφορες σε εργασια εχουν γινει αρκετα χαμηλες....αντε να δουμε κανενα νεο προτζεκτ!!!....Ενδεικτικά να σας αναφέρω κάποιες τιμές για να προλάβω τις τυχόν ερωτήσεις σας. Ο θετικός πόλος της μπαταρίας στοίχισε 213¤, κάπου στα 90¤ ήταν ο δευτερεύον, 1450¤ το πάτωμα του Μ5 μαζί με όλα τα παρελκόμενά του (πλαστικό κουτί, κάτι αφρολέξ με ειδικές θήκες που τοποθετούνται διάφορα module κλπ) καθώς και η φιλική εργασία του όλου εγχειρήματος της τάξεως των 800¤. Άλλος για πάτωμα?![]()