
Αρχικό μήνυμα απο
z3 2.2
απλα τελειο ποστ.
μπραβο ρε Σπυρο
να προσθεσω οτι το "τιμονι" του Zed βολευει παρα πολυ για το λογο που το χρειαζεται ο φιλος μας.
σαν μετατροπη δεν εχω ιδεα αν και πως γινεται αλλα πιστευω οτι αξιζει.
το πρωτο πραμα που μου κανει κακη εντυπωση με το 36αρι του πεθερου μου ειναι το "τιμονι".
παρολο που το αυτοκινητο ειναι στημενο απο σεταπ αναρτησης μου δινει την αισθηση οτι βαριεται λιγο στο τιμονι.
και λογικο το βρισκω αν αναλογιστει κανεις το στυλ του αυτοκινητου.
βεβαια με μια οδοντωση σα του zed πιστευω θα γινει πιο νευρικο στα πολλα.
Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τις στροφες του τιμονιου αλλα με την γωνια καστερ που εχει.Στο Ε36 ρυθμιζεται μεχρι 3.5-3.70 μοιρες κι απο κει και πανω με μια καλη coilover ξεπερνας και τις 4.50 μοιρες.Και να βαλει μια κοντυτερη κρεμαγιερα,παλι ετσι θα ''βαριεται''....Προσωπικα θεωρω την τοποθετηση κρεμαγιερας απο Ζ3,ανουσια γιατι το κερδος ειναι μικρο και αμελητεο.Να βαλεις μια κρεμαγιερα με 2-2.5 στροφες,εκει το καταλαβαινω.Με μια μικρη κινηση των χεριων θα διαγραφεις τοξα που πριν χρειαζονταν πριν ολοκληρη στροφη στο τιμονι.Σιγουρα βολευει πολυ αμα ανεβοκατεβαινεις βουνα και πιστες διχως αυριο...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....