
Αρχικό μήνυμα απο
Stathis
θεωρητικα ναι σωστη ειναι η σκεψη σου.
δεν ξερουμε ομως αν πληρωνει παλι τελος ταξινομησης.
επισης ειναι και το τεκμηριο, θα το εχεις παλι ολοκληρο αν υποθεσουμε οτι το ειχες μειωμενο.
χρειαζεται να εχουμε ολα τα δεδομενα ωστε να υπολογισουμε αν αξιζει η κινηση.
αν σκεφτουμε ομως οτι μονο τα εξοδα του πηγαινε ελα συν το γερμανικο μπριφ ειναι αρκετα, θα θες αρκετα χρονια να αποσβεσεις το κοστος.
Αν δεν πληρωνει παλι ταξινιμηση, συμφερει. Οι ρυποι ειναι 152. Τα τελη θα βγαινουν κοντα στα 300. Δηλαδη 360 λιγοτερα με τα σημερινα δεδομενα. Οσο για το τεκμηριο, αν και δεν εχω προβλημα, απλα χανω δυο χρονια που θα ξαναμετρησουν απο την αρχη. Το αυτοκινητο δεν θα φυγει ποτε (αν γινεται), μονο τα χαρτια του θα ταξιδεψουν. Για το μπριφ δεν εχω ιδεα κοστος κλπ.

Αρχικό μήνυμα απο
Samaro
Ο υπολογισμός των τελών βάσει ρύπων, νομίζω γίνεται μόνο στα αυτοκίνητα με κινητήρα euro 4 η 5 !
Είναι το δικό σου ;;
Ναι, ειναι euro 4.
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος