Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 25 από 25

Θέμα: [Z3] hard top

  1. #21
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν σου ειπε οτι δεν εφαρμοζει καλα? εγω εχω κλεισει το ασημι αλλα θα μου το φερει στον μηχανικο μου πρωτα για δοκιμη .....(δεν χρειαζεται να αναφερεις κατι για μενα εννοειτε)
    καλα προφανως και δεν θα σε αναφερω..μου πε οτι κανει αυτος κατι λαθος και δεν υπαρχει κανενα προβλημμα τελικως..!

  2. #22
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο την δική μου εμπειρία στο Ζ3 μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι το hardtop κάνει δουλειά και εξηγώ:

    1. Βελτιώνει την ακαμψία του Ζ3, το "δένει" περισσότερο (σε συνδιασμό με θολόμπαρες μπρος-πίσω θα νομίζεις οτι πρόκειται για άλλο αμάξι)
    2. Μειώνει αισθητά (σε σχέση με την κουκούλα) τον θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα
    3. Βελτιώνει την αεροδυναμική (το καταλαβαίνεις στα πολλά χιλιόμετρα)
    4. Βελτιώνει την στεγανοποίηση της καμπίνας
    5. Αυξάνει τα περιθώρια προστασίας των επιβατών (σε σχέση με την υφασμάτινη οροφή
    6. Προστατευει την κουκούλα απο την έκθεσή της στα όποια καιρικά φαινόμενα
    7. Βελτιώνει την ακουστική (απόδοση ηχοσυστήματος) στο εσωτερικό
    8. Βελτιώνει την συνολική αισθητική του κλειστού Ζ3 (αν και αυτό είναι υποκειμενικό)

    Απ΄την άλλη προσθέτει βάρος (ευτυχώς τουλάχιστον, προς τα πίσω) και χρειάζεται χώρο αποθήκευσης όταν δεν είναι πάνω στο Ζ3.

    [/B]
    επειδη ειναι και στα δικα μου μελλοντικα σχεδια ενα χαρντ τοπ, αναρωτιεμαι
    πως θα επιδρα τελικα στην καταναλωση ...? αφου απο την μια μεν προσθετει βαρος αλλα απο την αλλη βελτιωνει την αεροδυναμικη ...

    θορυβους (οχι αεροδυναμικους) παρουσιαζουν καθολου ? εννοω κοπανηματα σε οχι καλη ασφαλτο ...

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη ειναι και στα δικα μου μελλοντικα σχεδια ενα χαρντ τοπ, αναρωτιεμαι
    πως θα επιδρα τελικα στην καταναλωση ...? αφου απο την μια μεν προσθετει βαρος αλλα απο την αλλη βελτιωνει την αεροδυναμικη ...

    θορυβους (οχι αεροδυναμικους) παρουσιαζουν καθολου ? εννοω κοπανηματα σε οχι καλη ασφαλτο ...
    Η αλήθεια είναι οτι στο δικό μου Ζ3, στον βωμό των αποδόσεων-επιδόσεων, δεν έχω κοιτάξει το θέμα της κατανάλωσης. Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
    Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.

    Αν έχει τοποθετηθεί και ρεγουλαριστεί σωστά, δεν έχεις θορύβους ούτε τριξήματα, εκτός και αν έχουν ξεραθεί τα λάστιχα, ιδιαίτερα εκεί που εφάπτεται το hardtop με το πίσω πλαίσιο, οπότε θα έχεις ενοχλητικούς θορύβους.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (02-12-11), NikoZ3 (03-12-11)

  5. #24
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
    Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.
    Λογω της συνεχους χρησης στην εθνικη οι λογοι που με κανουν να στραφω προς χαρντ τοπ ειναι πρωτον η μειωση (θεωρητικα) της καταναλωσης λογω αεροδυναμικης και
    δευτερον φυσικα η περισσοτερη ησυχια μετα τα 160-170 χλμ/ω.

    Οπως τα περιγραφεις τα εχω φανταστει κι εγω και ευχομαι η αεροδυναμικη να βοηθησει οντως και στην πραξη.

  6. #25
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για την συντηρηση στα λαστιχακια του hard top, Καλυτερα γλυκερινη ή βαζελινη και οχι Γρασσο επειδη το γρασσο εχει πετρελαιο και τρωει το λαστιχο δεν το συντηρη. Εκτος και αν ειναι το διαφανο γρασσο ειδικο για ελαστικες επιφανειες (δηλαδη σαν βαζελινη).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 02-01-12 στις 01:36

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP