Συμπέρασμα μέχρι τώρα:
Το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί εντελώς σε ένα μικρό κτήνος. Η 2η ταχύτητα δεν βρίσκει πουθενά πρόσφυση ακόμα και στο καλό οδόστρωμα τη Αττικής Οδού. Η απόδοση δεν μειώνεται ποτέ και ακόμα και με τον χάρτη με το εργοστασιακό πρόγραμμα μη αίσθηση είναι εντελώς διαφορετική. Δεν υπάρχει υστέρηση πουθενά και ο κινητήρας δεν κρεμάει ακόμα και στις υψηλές στροφές.
Το intercooler κάνει απίστευτη δουλειά και υπάρχει μείωση της θερμοκρασίας κατά 20-22 βαθμούς σε σχέση με το εργοστασιακό.
Πλέον στέκομαι επάξια ακόμα και σε πραγματικά τερατάκια όπως το C63 AMG του φίλου του Merlin όπου με κατατροπώνει μετά τα 210 km/h. Να σημειώσουμε ότι το C63 φοράει και πρόγραμμα με απόδοση κοντά στα 550 bhp.
Τα νούμερα είναι παραπάνω από ικανοποιητικά. Στο δυναμόμετρο του Power έδειξε 416.2 bhp και 58.6 kgm ροπής (τεύχος Φεβρουαρίου, στήλη dynofighters). Ακολουθεί και το διάγραμμα της δυναμομέτρησης:
Παράπονο δεν έχω ως στιγμής κανένα. Σύντομα ακολουθεί και η τοποθέτηση ψυγείου λαδιού για να μην έχουμε προβλήματα το καλοκαίρι.