Downpipes:
Οι βελτιώσεις ως στιγμής έχουν ολοκληρωθεί με την εγκατάσταση downpipes χωρίς καταλύτες. Πρόκειται για τους σωλήνες που ξεκινούν από τις τουρμπίνες και καταλήγουν στους κυρίως καταλήτες.
Η αντικατάσταση τους και η αφαίρεση των καταλυτών δεν επιβαρύνει καθόλου το περιβάλλον και το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά βγάζοντας οριακά κάρτα καυσαερίων.
Η αφαίρεση των καταλυτών έχει σημαντικά πλεονεκτήματα. Αρχικά βελτιστοποιείται η απόκριση λόγω μειωμένου backperssure που αναπτύσσεται μετά τις φτερωτές των τουρμπινών. Έτσι, επιτυγχάνεται καλύτερο και γρηγορότερο στροφάρισμα με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα η πίεση υπερπλήρωσης. Επίσης η απουσία των καταλυτών δίνει το πλεονέκτημα να μην μπουκώνει το αυτοκίνητο στον μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων στις πολλές στροφές. Τέλος, τα θερμικά φορτία απάγονται καλύτερα και αποτελεσματικότερα επειδή οι καταλύτες δεν υπάρχουν και δεν λειτουργούν σαν αποθήκες θερμότητας.
Τα downpipes είναι επικαλυμμένα με κεραμική επίστρωση που τα βοηθά να απάγεται καλύτερα η θερμοκρασία και τα προστατεύει από την επιφανειακή οξείδωση. Το υλικό τους είναι ανοξείδωτο ατσάλι 304 και οι συγκολλήσεις έχουν γίνει με TIG. Η διάμετρος τους ξεκινά με 3 ίντσες και καταλήγουν σε 2.5 ίντσες που είναι η διάμετρος της υπόλοιπης εξάτμισης. Η στένωση που δημιουργείται επιτυγχάνει μείωση του εμβαδού ροής και έτσι τα καυσαέρια επιταχύνονται προς την έξοδο τους.
Τέλος, ο ήχος που βγαίνει είναι απίστευτος. Η χροιά έχει πιο μπάσο τόνο ενώ γίνεται εντελώς μεταλλική και ξερή όσο οι στροφές ανεβαίνουν.
Πρόβλημα με τους αισθητήρες λ δεν υπάρχει αφού γίνεται η απαραίτητη ρλυθμιση από τον εγκέφαλο για να μην ανάβει CEL.
Ακολουθούν περισσότερες φωτογραφίες πιο κάτω. Η διαφορά σε σχέση με τα εργοστασιακά είναι αισθητή:
![]()