Front mount intercooler:
Οι αυξημένες απαιτήσεις πλέον κρίνουν αναγκαία την αντικατάσταση του εργοστασιακού intercooler με ένα άλλο aftermarket που να είναι αποδοτικότερο.
Κατά την συμπίεση οποιουδήποτε αερίου σε μικρότερο όγκο καταφέρνουμε να αυξήσουμε είε την πίεση του είτε την θερμοκρασία του αλλά συνήθως γίνονται και τα δύο. Όλα αυτά βάση της καταστατικής εξίσωσης P*V = n*R*T όπου P= Πίεση, V = όγκος, n = ο αριθμός των moles (πάρτε το σαν την μάζα του αερίου), R = παγκόσμια σταθερά για τα ιδανικά αέρια και Τ= η θερμοκρασία του αερίου σε βαθμούς Kelvin.
Όταν ένας υπερσυμπιεστής αυξάνει την πίεση του αέρα σε σταθερό όγκο (όπου είναι οι σωληνώσεις της εισαγωγής) τότε υποχρεωτικά αυξάνεται η θερμοκρασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της πυκνότητας και συνεπώς της περιεκτικότητας σε ωφέλιμο οξυγόνο προς καύση. Ευνοείται η προανάφλεξη και συνεπώς γίνεται και κακή καύση.
Εδώ παίζει ρόλο το intercooler που είναι εναλλάκτης αέρα-αέρα. Χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό αέρα για να αποβάλει την θερμότητα του συμπιεσμένου που κυκλοφορεί μέσα από αυτόν.
Τα πλεονεκτήματα του είναι πολλά. Κυρίως όμως διατηρεί την επαναληψιμότητα ανάμεσα στα πατήματα ενώ δεν πέφτει καθόλου η απόδοση όταν ξεπερνιούνται οι 4000 rpm. Η μάζα του είναι σχεδόν τριπλάσια από αυτή του εργοστασιακού λόγω του μεγαλύτερου πυρήνα και των κυψελών ψύξης που διαθέτει έναντι του εργοστασιακού.
Αντιμετωπίστηκε σημαντικό πρόβλημα κατά την τοποθέτηση του. Το ένα το κολάρο σιλικόνης δεν ταίριαζε με τις εργοστασιακές σωληνώσεις αφού αφού έχει γίνει κάποια αλλαγή στων σωλήνα του charge pipe μετά τον Ιούνιο του 2009. Έτσι έπρεπε να φτιαχτεί ένας καινούριος σωλήνας από ανοξείδωτο ατσάλι και όλα λειτούργησαν έτσι όπως θα έπρεπε.
Ακολουθούν φωτογραφίες με τις διαφορές του καινούριου έναντι του παλιού:
Εδώ φαίνεται ο καινούριος σωλήνας που κατασκευάστηκε. Αργότερα κόπηκε και από τις δύο μεριές για τέλεια εφαρμογή. Επίσης διακρίνεται το εργοστασιακό πλαστικό κομμάτι που κανονικά θα έπρεπε να είναι πιο κοντό ώστε να εφαρμόζει πάνω του το σιλικονούχο κολάρο σε σχήμα Γ:
![]()
















Απάντηση με παράθεση








