Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: κλωτσαει κατω απο τις 2000 στροφες!

  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή κλωτσαει κατω απο τις 2000 στροφες!

    ε30 μ10. Κατω απο τις 2000 στροφες εχει αρχισει και κλωτσαει κ ειναι πολυ σπαστικο...ενω πρωτα μπορουσα και ταξιδευα κοντα στις στροφες τωρα κατω απο τις 2 δ μπορω.τι παιζει να ειναι;αυτο το παρουσιασε μετα απο αλλαγη μπουζι επειδη εσβηνε παρολο που ηταν καινουρια.τι παιζει να ειναι;

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτα συνηθως οφειλονται ειτε σε ρευμα, ειτε σε καυσιμο.

    Οποτε βαλτα στη σειρα και τσεκαρε. πχ αντλια βενζινης εισαι οκ?, ακομη και τα μπουζοκαλωδια κοιτα

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (28-12-11), Panos 316T (28-12-11), Ptboul (29-12-11), super duper (29-12-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και εγω πισετυω ότι καπου εκει πρεπει να το ψαξεις το προβλημα σε αντλία κτλ

  5. #4
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι πολλαπλασιαστές σου είναι εντάξει;

  6. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    Kostas_1 (29-12-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να σημειωσω οτι δ ρεταρει αλλα κλωτσαει δ ξερω πως αλλιως να το περιγραψω...το θεμα ειναι γιατι το κανει μεχρι τις 2 περιπου και οχι σε ολο το φασμα.αυτο το καταλαβαινεις μονο εν κινησει οχι σε νεκρα!ειναι πως πας να ανεβεις μια ανηφορα με 4η και εχουν πεσει πολυ χαμηλα οι στροφες και αρχιζει να "τσιναει' καπως ετσι

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το δισκο πλατό σου το έχεις αλλάξει?

    Εμένα πριν παραδώσει ο δίσκος κάποτε (έσπασε σε 3 κομμάτια!) το έκανε αυτό...



  9. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Kostas_1 (29-12-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δημήτρη καρμπυρατέρ δεν είναι;

    Το καρμπυρατέρ το έχεις κάνει καθόλου συντήρηση;

    Η βάση του καρμπυρατέρ είναι οκ; (είναι ένα μεγάλο πλαστικό μεταξύ του καρμπ και της πολλαπλής.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (29-12-11), Kostas_1 (29-12-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ναι καρμπ ειναι...δισκος πλατο ειναι παλια αλλα δ πατιναρει...δ θα επρεπε να το κανει κ σε ολο το φασμα στροφων;το καρμπυρατερ περισσοτερο το εχουν χαλασει τα μαστορια παρα το εχουν συντηρησει

  13. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πατιναρισμα ειναι πιο εντονο στις χαμηλες στροφες. Μη σου πω οτι στην ουσια εκει φαινεται

  14. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To oποίο μπορεί να μεταφραστεί και σαν κλώτσημα τέρμα γκάζι,δεν τραβάει αρχή και μετά παίρνει απότομα... Eμένα έτσι έκανε τότε...



  15. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Kostas_1 (29-12-11)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP