..........
..........
BILL007 (29-12-11), GiannisRob (29-12-11), Nick bmwlover (30-12-11), nikos valvetronic (29-12-11), Panos 316T (29-12-11), Ptboul (29-12-11), Stathis (02-01-12), stefm5 (29-12-11), VanVIC (30-12-11)
Και για οσους δεν πρόλαβαν το ΜΙΝΙ Cooper S Cabrio μου στο φόντο...![]()
Υπέρχει περίπτωση να το ξαναβρείς απο εκεί που το έδωσες ;
Θα το ξαναγόραζα και θα το φύλούσα στο garage για τον Δημήτρη για όταν μεγαλώσει.
Βέβαια θα μπορούσες να μου πείς το ίδιο για το 46άρι αλλά νομίζω ότι "εκείνο" το 34άρι είναι πιο σπάνιο, ήταν και κάποια ειδική έκδοση νομίζω (καλά θυμάμαι; με 6άρι κιβώτιο; )
Σκέψου το λίγο, ίσως το βρείς και σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.
Πουλιόταν πριν λίγο καιρό, όχι στην κατάσταση που το είχε ο Κώστας..
Για την ιστορία και πιστεύω ο Κώστας μου το επιτρέπει, το αμάξι του πουλήθηκε σε κάποιον που μένει κόντά μου ο οποίος το είχε μόνιμα στο δρόμο και στον ήλιο
Μετά ξαναπουλήθηκε σε κάποιον από Πειραιά
Το αμάξι έτσι όπως το είχε ο Κώστας δεν το είχε ΚΑΝΕΙΣ του
Οι ανεπρόκοποι, που δεν ξέρουν να εκτιμήσουν... τέλοσπάντων σταματάω...![]()
Detailing Madness
Εγώ το συνεχίζω κι ας ξέρω οτι τον "πονάω"...
Και εντελώς αντικειμενικά να το δείς, κανείς δεν θα μπορούσε να το έχει στην κατάσταση που το είχε ο Κώστας. Αν προσθέσουμε και τη μούρλα του Κώστα στο detailing τότε ήταν σίγουρο οτι το αμάξι δεν θα βρισκόταν σε τέτοια κατάσταση. Αυτό όμως το κάνει ακόμα πιο ευκολο να ξαναποκητθεί (απο οικονομικής άποψης εννοώ).
Ολα βρίσκονται στις μέρες μας.
Κωστή![]()
Monsta (29-12-11), Panos 316T (29-12-11)
VanVic !!!!!!
Όπως τα λέει ο stef είναι.
Ο τύπος που το αγόρασε από μένα το 2005 το πούλαγε πριν 1-2 χρόνια στα 10-12Κ αν θυμάμαι καλά. Πριν το πουλήσει, μου το είχε φέρει για ένα light detailing όπου κάποια σημαδάκια τα είχε αποκτήσει λόγω της παραμονής του στο δρόμο. Όχι όμως τίποτα ιδιαίτερο.
Σήμερα βέβαια αυτό το ποσό θα ήταν αστείο να το πληρώσει κάποιος, ακόμα κι αν ήταν στη κατάσταση που το διατηρούσα εγώ.
Όσο θυμάμαι το τι δουλειά είχε πέσει πάνω του από τον πρώην μηχανικό μου για να γίνει όπως το είχα, πραγματικά μου ρχεται να βάλω τα κλάματα. Ο 'm3est' τα ξέρει καλά. Αυτό το αμάξι έπρεπε να μείνει στα χέρια μου ώστε σήμερα να είναι πάλι το ίδιο σωστά διατηρημένο. Σε λίγο (2015) θα πλησίαζε την 20-ετία. Άλλα 10 χρόνια και θα μπορούσε να γίνει ιστορικό.
Χρήστο ναι, το αμάξι ήταν η Nurburgring έκδοση, με τον S38Β38 (340ps), 6-speed, με τα μεγάλα εργοστασιακά 4-πίστονα, την ηλεκτρονική ανάρτηση και τις 18άρες στη φωτό. Αυτές ήταν και οι βασικές διαφορές από το 'απλό' 3.8 M5.Όσο για το username που θυμάσαι, αυτό χρησιμοποιούσα στο 'άλλο' φόρουμ.
EDIT: Ποιο Μ3 46 με καβούκες και μπούρδες ? Αυτό το Μ5 μ έχει σημαδέψει !!!!!!!!!!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 29-12-11 στις 19:44
Panos 316T (29-12-11), Ptboul (30-12-11)
Monsta (29-12-11)