υπαρχει και αλλο κοινο εκτος απο αυτο που λετε.
μη νομιζετε οτι ολος ο κοσμος μεγαλωσε εχοντας αφισα 917 gulf και 911 martini πανω απο το κρεβατι του.
αν ειμαι αγοραστης π.χ. ενος suv 5 χιλιαδων κυβικων, τι να κανω, να αγνοησω το καγιεν επειδη ειναι -κατα τους επαϊοντες- το μιασμα της φιρμας, ή να το βαλω κι αυτο στις υποψηφιες επιλογες μου και να επιλεξω το καλυτερο που μπορω?
δεν ξερω αν ειναι χειροτερο απο τα αντιστοιχα mercedes & bmw, δεν τα εχω οδηγησει, αλλα ο τυπος δεν εγραψε ποτε οτι ειναι κακο αυτοκινητο.
μπορει να μην αρεσει εμφανισιακα σε πολλους (ουτε σ΄εμενα), αλλα αυτο σιγουρα δεν ενοχλει οσους το επιλεγουν.
που δεν μπορει να ειναι ολοι επιδειξιες...
καποιος απο αυτους μπορει και να το εψαξε κιολας και να επελεξε οτι καλυτερο (συμφωνα με τις αναγκες του) θα μπορουσε να παρει σε αυτην την κατηγορια.
επισης ειναι και κατι αλλο, απ' οσο εχω παρατηρησει τα καγιεν εχουν συνηθως πιο καλες τιμες ως μεταχειρισμενα απο τα ανταγωνιστικα τους μοντελα.
τι να κανει λοιπον κι εδω ο υποψηφιος αγοραστης suv β' χερι, να μην επιλεξει ενα πιο καλο και οικονομικο αυτοκινητο απο καποιο αλλο, μονο για το φοβο να μην χαρακτηριστει κομπλεξικος επιδειξιομανης?
αυτο που θελω να πω ειναι
οτι καλο θα ηταν το αυτοκινητο αυτο (οπως και το παναμερα) να μην ειχε βγει καθολου καθως αλλοιωνει το ιματζ της φιρμας.
απο τη στιγμη που βγηκε ομως ο υποψηφιος αγοραστης θα το συμπεριλαβει στις επιλογες του και προφανως θα το επιλεξει (αν και) εφοσον προσφερει περισσοτερα ασχετα με το τι γνωμη θα εχουν οι θαμωνες ενος φορουμ οι οποιοι κατα 99% εκφραζουν ακαδημαϊκη -και μονο- αποψη...
τα παραπανω ισχυουν και για το παναμερα για να ειμαι και ον-τοπικ...
