Εχω την τυχη να εχω εμπειρια (συνοδηγου) σε ενα 996 carrera4 και μετα απο αυτο σε ενα 996 turbo.Για την εμπειρια Paladin δε θα πω....
Αυτο που εχω καταλαβει απο αυτα τα υπεροχα αυτοκινητα ειναι οτι με εναν οδηγο με καλα χερια μπορουν να κανουν παπαδες.
Και να γινω πιο συγκεκριμενος.Ο οδηγος των δυο Porsche που ανεφερα πριν ειναι ενας 50αρης με αγωνιστηκες περγαμινες και φοβερη αισθηση του τι σημαινει προσφυρση.
Ολα αυτα μαζι μας κανουν ενα συνολο οδηγου-αυτοκινητου που ισορροπει μεταξυ grip και drift οποτε αυτο ζητηθει.
Καλα ως εδω?Το θεμα ειναι οτι ολα αυτα γινονται,η τουλαχιστον φαινονται να γινονται,με "ευκολια!
Απ οτι μου λεει και ο ευτυχης ιδιοκτητης αμα ξεπερασεις το οτι λυσσας με 150 χιλιαρικα στο δρομο τα πραγματα ειναι ευκολα.
Και τελος μπορεις να κανεις μια χαλαρη βολτουλα χωρις να σε κουραζει περισσοτερο απο ενα σπορ αυτοκινητο.
Ειναι πραγματικα αδιανοητο πως ενα αυτοκινητο με ολα τα μηχανικα μαζεμενα πισω απο τον πισω αξονα του ισορροπει με τετοια ευκολια.Η προσφυρση που εχει οταν πας με "γραμμες" ειναι κατι που δεν εχω ξανανιωσει ποτε
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)