εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα αυτο στο φορουμ μας οπως και σε αλλα.
το πιο αξιοπιστο και αυστηρο δυναμομετρο που μετραει τροχο ειναι το μαχα.
τελος.
η δυναμη στον τροχο (που μας ενδιαφερει) ειναι 444.
οχι κι ασχημα μιας και το προηγουμενο μοντελο ηταν κοντα στα 400.
το ενα βεβαια στις 6000 σ.α.λ. και το αλλο στις 8000.
μαλλον μεγαλη η διαφορα (προς το χειροτερο).
ειναι και το τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.
σε all round χρηση βολευει να εχεις χαμηλοστροφο μοτερ που αρπαζει απο χαμηλα.
για σπορ αναζητησεις και φουντωματα, ενας παλιος Μ κινητηρας αρχιζει εκει που τελειωνουν οι καινουργιοι.
ολα αυτα σαν αισθηση ανεξαρτητα απο δευτερολεπτα και νουμερα.
σειρα εχουν τα ντηζελ Μ που μπορει να βγαζουν και 500 και 600 στις 4200...
θα ειναι σπορ μοτερ αυτα, ή μεταμορφωμενοι ελκυστήρες?
Ιδωμεν...








 
					
					
 
							
								 
							
								 
 
		 Αρχικό μήνυμα απο stefm5
 Αρχικό μήνυμα απο stefm5
					
 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση