Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: M5 F10- Dyno

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι απώλειες είναι εξωπραγματικές
    το κάθε δυναμόμετρο βγάζει ότι του έρθει

    δηλαδή το F10 χρειάζεται έναν δίλιτρο κινητήρα απλώς για να αντισταθμίσει τις απώλειες; το 520 με το ζόρι ξεκινάει;
    οι απώλειες της μετάδοσης είναι σταθερό νούμερο κι όχι ποσοστό της ιπποδύναμης..

    για πραγματικές μετρήσεις, μόνο δυναμόμετρο πάγκου...τα υπόλοιπα μόνο για συγκρίσεις πριν/μετά
    εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα αυτο στο φορουμ μας οπως και σε αλλα.

    το πιο αξιοπιστο και αυστηρο δυναμομετρο που μετραει τροχο ειναι το μαχα.
    τελος.

    η δυναμη στον τροχο (που μας ενδιαφερει) ειναι 444.
    οχι κι ασχημα μιας και το προηγουμενο μοντελο ηταν κοντα στα 400.
    το ενα βεβαια στις 6000 σ.α.λ. και το αλλο στις 8000.
    μαλλον μεγαλη η διαφορα (προς το χειροτερο).

    ειναι και το τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.
    σε all round χρηση βολευει να εχεις χαμηλοστροφο μοτερ που αρπαζει απο χαμηλα.
    για σπορ αναζητησεις και φουντωματα, ενας παλιος Μ κινητηρας αρχιζει εκει που τελειωνουν οι καινουργιοι.
    ολα αυτα σαν αισθηση ανεξαρτητα απο δευτερολεπτα και νουμερα.

    σειρα εχουν τα ντηζελ Μ που μπορει να βγαζουν και 500 και 600 στις 4200...
    θα ειναι σπορ μοτερ αυτα, ή μεταμορφωμενοι ελκυστήρες?

    Ιδωμεν...

  2. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    pilot (23-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP