Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: M5 F10- Dyno

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω θα γερασω παντως με τα 115 αλογα του φιλοτιμου 316 μου....και ειμαι και ευχαριστημενος!
    Μη τα συζητας αδερφε...

  2. The Following User Says Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    Lambros46 (22-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    129 άλογα απώλειες!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω θα γερασω παντως με τα 115 αλογα του φιλοτιμου 316 μου....και ειμαι και ευχαριστημενος!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    129 άλογα απώλειες!!
    δηλαδη ο Tsakirakos εχει συνολο 244 αλογα?

  5. #4
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη ο Tsakirakos εχει συνολο 244 αλογα?
    στο New Holland 8970 εχω τοσα.....

    στο αμαξι μαζι με απωλειες δε θελω να ξερω....διψηφιο χαλαρα....
    Μη τα συζητας αδερφε...

  6. The Following User Says Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    aristent (23-12-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο New Holland 8970 εχω τοσα.....

    στο αμαξι μαζι με απωλειες δε θελω να ξερω....διψηφιο χαλαρα....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #6
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο New Holland 8970 εχω τοσα.....

    στο αμαξι μαζι με απωλειες δε θελω να ξερω....διψηφιο χαλαρα....


    Τι F10 και F100??? εδω μιλαμε για ΤΟ ΟΧΗΜΑ!!!

  9. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    Tsakirakos (23-12-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη ο Tsakirakos εχει συνολο 244 αλογα?
    οι απώλειες είναι εξωπραγματικές
    το κάθε δυναμόμετρο βγάζει ότι του έρθει

    δηλαδή το F10 χρειάζεται έναν δίλιτρο κινητήρα απλώς για να αντισταθμίσει τις απώλειες; το 520 με το ζόρι ξεκινάει;
    οι απώλειες της μετάδοσης είναι σταθερό νούμερο κι όχι ποσοστό της ιπποδύναμης..

    για πραγματικές μετρήσεις, μόνο δυναμόμετρο πάγκου...τα υπόλοιπα μόνο για συγκρίσεις πριν/μετά

  11. The Following 3 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    alexm (23-12-11), aristent (23-12-11), Stathis (23-12-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι απώλειες είναι εξωπραγματικές
    το κάθε δυναμόμετρο βγάζει ότι του έρθει

    δηλαδή το F10 χρειάζεται έναν δίλιτρο κινητήρα απλώς για να αντισταθμίσει τις απώλειες; το 520 με το ζόρι ξεκινάει;
    οι απώλειες της μετάδοσης είναι σταθερό νούμερο κι όχι ποσοστό της ιπποδύναμης..

    για πραγματικές μετρήσεις, μόνο δυναμόμετρο πάγκου...τα υπόλοιπα μόνο για συγκρίσεις πριν/μετά
    εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα αυτο στο φορουμ μας οπως και σε αλλα.

    το πιο αξιοπιστο και αυστηρο δυναμομετρο που μετραει τροχο ειναι το μαχα.
    τελος.

    η δυναμη στον τροχο (που μας ενδιαφερει) ειναι 444.
    οχι κι ασχημα μιας και το προηγουμενο μοντελο ηταν κοντα στα 400.
    το ενα βεβαια στις 6000 σ.α.λ. και το αλλο στις 8000.
    μαλλον μεγαλη η διαφορα (προς το χειροτερο).

    ειναι και το τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.
    σε all round χρηση βολευει να εχεις χαμηλοστροφο μοτερ που αρπαζει απο χαμηλα.
    για σπορ αναζητησεις και φουντωματα, ενας παλιος Μ κινητηρας αρχιζει εκει που τελειωνουν οι καινουργιοι.
    ολα αυτα σαν αισθηση ανεξαρτητα απο δευτερολεπτα και νουμερα.

    σειρα εχουν τα ντηζελ Μ που μπορει να βγαζουν και 500 και 600 στις 4200...
    θα ειναι σπορ μοτερ αυτα, ή μεταμορφωμενοι ελκυστήρες?

    Ιδωμεν...

  13. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    pilot (23-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP