εγω θα γερασω παντως με τα 115 αλογα του φιλοτιμου 316 μου....και ειμαι και ευχαριστημενος!
εγω θα γερασω παντως με τα 115 αλογα του φιλοτιμου 316 μου....και ειμαι και ευχαριστημενος!
Μη τα συζητας αδερφε...
Lambros46 (22-12-11)
129 άλογα απώλειες!!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
aristent (23-12-11)
Tsakirakos (23-12-11)
οι απώλειες είναι εξωπραγματικές
το κάθε δυναμόμετρο βγάζει ότι του έρθει
δηλαδή το F10 χρειάζεται έναν δίλιτρο κινητήρα απλώς για να αντισταθμίσει τις απώλειες; το 520 με το ζόρι ξεκινάει;
οι απώλειες της μετάδοσης είναι σταθερό νούμερο κι όχι ποσοστό της ιπποδύναμης..
για πραγματικές μετρήσεις, μόνο δυναμόμετρο πάγκου...τα υπόλοιπα μόνο για συγκρίσεις πριν/μετά
εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα αυτο στο φορουμ μας οπως και σε αλλα.
το πιο αξιοπιστο και αυστηρο δυναμομετρο που μετραει τροχο ειναι το μαχα.
τελος.
η δυναμη στον τροχο (που μας ενδιαφερει) ειναι 444.
οχι κι ασχημα μιας και το προηγουμενο μοντελο ηταν κοντα στα 400.
το ενα βεβαια στις 6000 σ.α.λ. και το αλλο στις 8000.
μαλλον μεγαλη η διαφορα (προς το χειροτερο).
ειναι και το τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.
σε all round χρηση βολευει να εχεις χαμηλοστροφο μοτερ που αρπαζει απο χαμηλα.
για σπορ αναζητησεις και φουντωματα, ενας παλιος Μ κινητηρας αρχιζει εκει που τελειωνουν οι καινουργιοι.
ολα αυτα σαν αισθηση ανεξαρτητα απο δευτερολεπτα και νουμερα.
σειρα εχουν τα ντηζελ Μ που μπορει να βγαζουν και 500 και 600 στις 4200...
θα ειναι σπορ μοτερ αυτα, ή μεταμορφωμενοι ελκυστήρες?
Ιδωμεν...
pilot (23-12-11)