αντι να στειλει το φιατ για αποσυρση να παρει κανα γερμανικο καθεται και πληρωνει συνεργεια..
ωρε που παει ο κοσμος..
αντι να στειλει το φιατ για αποσυρση να παρει κανα γερμανικο καθεται και πληρωνει συνεργεια..
ωρε που παει ο κοσμος..
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
βασικά αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας δεν απέδιδε καθόλου η σχεδόν καθόλου..
Ο όρος αυτός προέρχεται από την αεροπορία! Μάλιστα κάποτε κάποιος πιλότος είχε παρόμοιο πρόβλημα(στην Qantas νομίζω) και έγραψε παρατήρηση στο log book ''Engine No. 2 is missing'' και οι μηχανικοί απάντησαν, αστειευόμενοι φυσικά, ''Engine No.2 found on right wing after brief search''![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Πάντως οι εργασίες που έγιναν δεν είναι κ τις πλάκας, σχεδόν ολόκληρη ανακατασκευή έκανε ο άνθρωπος στο μοτέρ. Δεν πήγε κ για λάδια - φίλτρο - μπουζί.
Αν λάβω υπόψη ότι το μοτέρ στο καρμπόν φορμουΛίσο πάει 10Κ τότε είναι κάπως αποδεκτό το νούμερο.. ε?![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
ακομα και σε ρουμανικο ΛΕΙ
ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ.
S8N (22-12-11)
αμα μπορει να την εχει εκτος ελλαδος που να μην του πιανουν τον κ@λο για τετοιο αμαξι καλα κανει!να μπορουσα να εβγαζα κ εγω ξενες πινακιδες γιατι μας εχουν γδαρει εδω στην ελλαδα....γρρρρρρρρρ
RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!
S8N (22-12-11)