Λοιπον,κατ αρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας..
Φυσικα και απολαμβανω την οδηγικη συμπεριφορα του bmw μου, που χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο σε αφηνει να βγαζεις γουστα.Τοσο στα μεγαρα οσο και σε επαρχιακα στροφιλικια(ακομα και λιμανακια) το εχω καταευχαριστηθει.Ωστοσο,με εχει κουρασει το γεγονος οτι εχω αλλαξει εις διπλουν ολους τους πολλαπλασιαστες,μπεκ,μπουζ ι και ακομα βλεπω μπροστα μου κομπιασματα και το μαμημενο κιτρινο λαμπακι στο καντραν.Θεμα συντηρησης-τεκμηριου δεν υπαρχει,αλλα δεν μπορω να μην πω οτι δεν αισθανομαι και λιγο ******ς οντας κατοχος διλητρου,αν και για αυτο φυσικα δε φταει το αμαξι ή η bmw.
Σημερα οδηγησα το slk,με ολα τα καλουδια πανω(airscarf,brabus kit με φωτιζομενα spoilers κτλ),και κατεληξα οτι αυτο το αμαξι απλα δε κανει για μενα..Δεν πλησιαζει σε αισθηση ουτε το ε92,ουτε καν το προηγουμενο μου 4κυλινδρο ε46.Καλο χρυσο αλλα δε μου κανει.Η αισθηση που μου αφησε ειναι ιδια με ενα a-class(στο θεμα τιμονι-κιβωτιο)απλα εδω εχουμε το σουλουπι του roadster.
To esp βγαινει εντελως off μεσω του κρυφου μενου και με απαραιτητη προυποθεση να ειναι και το ΑΒS off,ωστοσο το εν λογω αμαξι δεν με εφτιαξε ποτε για να το σκισω..Ειναι οτι πρεπει για να πας στη δουλεια σου η το ταξιδι σου,ατσαλακωτος, και με στυλ αλλα ως εκει.
Το γκαζι του ειναι αρκετα ικανοποιητηικο,δε του λειπει η δυναμη,αλλα του λειπουν..
Πραγματικα δεν εχω αποφασισει τι θα κανω..Η καρδια λεει μοναχο αλλα η λογικη στουτγκαρδη..
Ιδωμεν
