Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: Sticky 5th gear (BMW 6cyl) Ο λεβιες δεν επιστρεφει στη νεκρα. ZF S5D 320Z 5αρι σασμαν

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σκεφτηκα κι εγω ρε φιλε..

    Ρωτησα και 2-3 τιμες για 46αρι Μ3 6αρι.. και λεω ασε..

    Κοιτα, εχω σκοπο να κατεβασω κεντρικο για να αλλαξω μεσαια τριβη, flex disc κτλ, να αλλαξω συνεμπλοκ διαφορικου.. οποτε ειπα να τα κανω ολα μαζι μια και καλη..
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα

  2. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. #3
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    zaharias το σασμαν του e46 m3 ταιριαζει στα μοτερ m54 αλλα ο δισκος πρεπει να ειναι απο τριλιτρο 330 διοτι εχει αλλο καρέ!!!!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    zaharias το σασμαν του e46 m3 ταιριαζει στα μοτερ m54 αλλα ο δισκος πρεπει να ειναι απο τριλιτρο 330 διοτι εχει αλλο καρέ!!!!!!
    Δεν ξερω, για να ειμαι ειλικρινης.. Αλλα νομιζω οτι θελει ΚΑΙ δισκο-πλατω απο Μ3..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. #5
    Εγγραφή
    07-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    266
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω, για να ειμαι ειλικρινης.. Αλλα νομιζω οτι θελει ΚΑΙ δισκο-πλατω απο Μ3..
    ναι zaharias θελει και δισκο πλατο m3 αλλαζει το καρε στον δισκο.........

  7. #6
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω, για να ειμαι ειλικρινης.. Αλλα νομιζω οτι θελει ΚΑΙ δισκο-πλατω απο Μ3..
    zaharias αποψή μου ειναι να βαλεις σασμαν 6αρι απο 330 και ενα πακετο δισκο -πλατο γνησιο (240mm) με μικρότερο κόστος απο του e46 m3 και όσων αφορά την αντοχη σε ροπή εχει πολύ μικρη σημασια......το λεω γιατι το εχω δοκιμάσει στο αμάξι μου!

  8. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    zaharias αποψή μου ειναι να βαλεις σασμαν 6αρι απο 330 και ενα πακετο δισκο -πλατο γνησιο (240mm) με μικρότερο κόστος απο του e46 m3 και όσων αφορά την αντοχη σε ροπή εχει πολύ μικρη σημασια......το λεω γιατι το εχω δοκιμάσει στο αμάξι μου!
    Προς το παρον ειμαι μια χαρα με το 5αρι και το κοντο διαφορικο.. (εδω που μενω τουλαχιστον)
    Θα επισκευασω το σασμαν μου για τωρα.. και αν ειναι για 6αρι παραπισω, προτιμω να μπαξω ενα Μ3 ολοκληρο να τελειωνουμε..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  9. #8
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Χθες εγινε επιτελους η επισκευη.. καμια σχεση με πριν το σασμαν..
    Δεν ειναι ευκολο DIY.. εγω πηγα μεχρι ενα σημειο.. μετα πηγα συνεργειο και το αποτελειωσαν..
    Δυστυχως χωρις τα special tools της BMW δεν γινεται δουλεια..
    Εγω απλα ειχα μηχανικο με ορεξη.. φτιαξαμε ενα σε τορνο, σχεδον ιδιο.. και εγινε η δουλεια..
    Ειναι "λεπτο" το θεμα και θελει υπομονη..
    Θα ανεβασω φωτο με τη πρωτη ευκαιρια..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. The Following 12 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    A8hnaios (01-11-12), aristent (31-10-12), BILL007 (01-11-12), bill_m3 (01-11-12), gant (04-11-12), GiannisRob (31-10-12), katsaraios (31-10-12), Kostas_1 (31-10-12), nikos1400 (01-11-12), Panos 316T (31-10-12), Vassilis ///M (31-10-12), ziaba (02-11-12)

  11. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    37kgm ροπή το 6άρι του 330
    42kgm ροπή του Μ3 Ε36/46

  12. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    zaharias (20-12-11)

  13. #10
    Εγγραφή
    06-10-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    86
    Thanked
    112
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα
    Ειναι τσεκαρισμένο οτι ταιριάζει από όλα αυτά?Χωρίς καμιά μετατροπή ή πατέντα?
    Ρωτάω γιατί είμαι και γω ένας ακόμα παθών με e46 330ci.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP