Οταν πρωτοεγινε η μετατροπη, αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι ο λεβιες μου ειχε ενα "θεμα".. Υστερουσε λιγο σε αισθηση.. σε σχεση με το σαμσαν του Ν42 που ειχα συνηθισει..
Ψαχνοντας, διαβαζω στο φανατικς και βρισκω οτι καποια 5αρια σασμαν που φορεθηκαν σε 6κυλιδρα BMW, ειχαν αυτο το θεμα.. Τωρα κατα βαση αυτα που φορουσαν ZF σασμαν.. αλλα βλεπω να παραπονιουνται και ιδιοκτητες με Getrag..
Ειτε οτι ηταν δυσκολο να βαλουν 5η.. ειτε οτι εβαζαν νεκρα και ο λεβιες ΔΕΝ επεστρεφε στη νεκρα, αλλα εμενε μεταξυ 5ης + 4ης..
Η λυση ειναι (ειχε βγαλει και οδηγια η BMW, καποια αλλαχτηκαν μεσω ανακλησης, καποια αλλα οχι..)
Το θεμα λιγο διορθωνεται με αλλαγη βαλβολινων στο σασμαν, αλλα δεν εξαλειφεται.. (εγω εβαλα Redline MTL και οντως ειναι πολυ καλυτερο.. αλλα επειδη ειμαι λιγο τελειομανης, θελω να γινει η δουλεια οπως πρεπει)
Αυτη η επισκευη, απαιτει να κατεβει το σασμαν.. ΔΕΝ γινεται με την καμια να γινουν οι αλλαγες στα ελατηρια (και ολα τα υπολοιπα που πρεπει να αλλαχθουν) ΧΩΡΙΣ να κατεβει το σασμαν..
Ενα πολυ καλο DIY εδω https://webspace.ringling.edu/~dplas...hift_pins.html
Εδω και το θεμα μου απο το φανατικς https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=891589
Αυτο που φταιει βασικα ειναι το Νο6+7 https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ounting_parts/
Εδω μια φωτο.. Ειναι το "bushing"..
repair kit https://bmwfans.info/parts/catalog/23117542726/
Ειχε κανεις εδω τετοιο θεμα..??