Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επίσημα στοιχεία της BMW

    καταναλώσεις και ρύποι της 335 sedan
    Κατανάλωση καυσίμου
    Αστικός κύκλος (l/100 km) 13,2
    Kύκλος εκτός πόλης (l/100 km) 6,7
    Μικτός κύκλος (l/100 km)/Αυτονομία (km) 8,4/750
    Εκπομπές ρύπων CO2 (g/km) 218

    καταναλώσεις και ρύποι 320si
    Αστικός κύκλος (l/100 km) 12,8
    Kύκλος εκτός πόλης (l/100 km) 6,6
    Μικτός κύκλος (l/100 km) 8,9
    Εκπομπές ρύπων CO2 (g/km) 214

    κοιτάξτε τα νούμερα! Είναι το μόνο μοντέλο η 335 με την οποία πλησιάζει σε καταναλώσεις και ρύπους η si

    μια 335 λοιπόν μέσα σε μποτιλιάρισμα τι κατανάλωση έχει? (χωρίς start/stop)



    Αντίστοιχα τα νούμερα μιας 316 Ed
    Κατανάλωση καυσίμου
    Αστικός κύκλος (l/100 km) 7,7
    Kύκλος εκτός πόλης (l/100 km) 4,9

    την είχα την 316 και στην ίδια διαδρομή είχα κατανάλωση στην πόλη 9,7 αντί για 7,7!
    όσο για το 4,9 σε εθνική.... ούτε diesel δεν έχει τόσο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Cobalt : 13-12-11 στις 11:20

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και ένα τελευτάιο από περιοδικό που δοκίμασε την si όταν είχε πρωτοέρθει...

    Με αγωνιστικό DNA
    Eξελιγμένη, ώστε να αποτελέσει τη βάση της αγωνιστικής 320 του WTCC, η BMW 320Si μεταφέρει τη φιλοσοφία των αγώνων στο δρόμο.

    ΦΩTOΓPAΦIEΣ: NIKOΣ MAPKOMΠOTΣAPHΣ

    H BMW 320Si είναι μια ειδική έκδοση της σειράς 3, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με σκοπό να λειτουργήσει ως βάση για την έκδοση του δελτίου αναγνώρισης της αγωνιστικής 320, που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC. Η ιδιαιτερότητά της σε σχέση με τη γνωστή 320i έχει να κάνει με επιλεκτικές αλλαγές στον κινητήρα, στη μετάδοση και στην ανάρτηση, οι οποίες πρακτικά έχουν εφαρμοστεί ώστε να επιτρέψουν τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικής αγωνιστικής έκδοσης. Μεταμορφωμένος, λοιπόν, είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 2λιτρος κινητήρας της BMW, που, ειδικά για την περίσταση, συναρμολογείται στο τμήμα κατασκευής των κινητήρων της F1 και φέρει αλλαγές που προχωρούν μέχρι και τη μεταβολή της διαμέτρου και της διαδρομής των εμβόλων. Oι σημαντικότερες επεμβάσεις που έχουν γίνει αφορούν την αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής κι εξαγωγής, την αντικατάσταση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic με ένα συμβατικό σύστημα, για μεγαλύτερη ακρίβεια στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, την αύξηση της συμπίεσης (από 10.5:1 σε 11.0:1), τη χρήση ενισχυμένων μετάλλων αλλά και την κατασκευή της κυλινδροκεφαλής από ανθρακονήματα, για μείωση του συνολικού βάρους. Όλα τα παραπάνω έχουν δώσει στον κινητήρα έναν πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα (ο «κόφτης» επεμβαίνει πλέον στις 7.300 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρονικό γκάζι έχει αντικατασταθεί με μηχανική πεταλούδα με συρματόσχοινο) καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Μάλιστα, οι διαπιστώσεις μας στην πράξη δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την ορθότητα των προδιαγραφών που «μιλούν» για 173 ίππους/7.000 σ.α.λ. και ροπή 20,4 χλγμ./4.250 σ.α.λ. (έναντι 150 ίππων/6.200 σ.α.λ. και 20,4 χλγμ./3.600 σ.α.λ.). Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο οι τιμές της ισχύος που καταγράφηκαν στους τροχούς έφτασαν τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ., όταν οι αντίστοιχες τιμές από τη μέτρηση της 320i ήταν 137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ. Αντίστοιχα κολακευτική για την 320Si είναι, όμως, και η εικόνα της σε επίπεδο επιδόσεων. Eκεί αποδεικνύεται σημαντικά ταχύτερη από την απλή έκδοση, τόσο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. η 320Si, σε 10,1 δλ. η 320i) όσο -ακόμα περισσότερο- εν κινήσει, όπου οι διαφορές με την απλή 320i στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνούν το 1,0 δλ. Βέβαια, σε αυτό συμβάλλει και η πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης (4,10:1 από 3,38:1), η οποία συμπληρώνει ιδανικά το καλά κλιμακωμένο και εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο. Εκτός, όμως, από τις αναβαθμισμένες επιδόσεις, ο σπορ χαρακτήρας της 320Si αναδεικνύεται τόσο από την πιο σφικτή ανάρτηση M όσο και από επιμέρους στοιχεία, όπως είναι το ιδιαίτερα πληροφοριακό και ακριβές τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση, οι μεγάλοι τροχοί των 18 ιντσών και τα μεγαλύτερα κι εξαιρετικά σε απόδοση φρένα, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το γνωστό ευχάριστο και αποτελεσματικό οδηγικό προφίλ που χαρακτηρίζει τη σειρά 3. Σε συνδυασμό, λοιπόν, και με το αντίστοιχα προσανατολισμένο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού («όλα τα λεφτά» τα μπάκετ καθίσματα!), μπορούμε να πούμε ότι το ουσιαστικό μειονέκτημα της 320Si είναι η περιορισμένη της παραγωγή, που την καθιστά αυτόματα «θεωρητική αξία» για όσους δε βιαστούν να κάνουν δικό τους ένα από τα μόλις 2.600 αντίτυπα που θα παραχθούν._ 4Τ

    Στο δυναμόμετρο
    Οι επεμβάσεις στο 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα της BMW αποδεικνύονται και στην πράξη ιδιαίτερα εύστοχες. Στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο η απόδοση της 320 Si στους τροχούς έφτασε τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές είναι σαφώς ανώτερες από εκείνες της απλής 320 (137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ.), όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως ο βελτιωμένος κινητήρας της Si υπερέχει συνεχώς σε ισχύ και ροπή μετά τις 3.500 σ.α.λ., φανερώνοντας, έτσι, και τον πιο άγριο χαρακτήρα του.

    BMW 320 Si
    YΠEP
    EΠIΔOΣEIΣ/OΔIKH ΣYMΠEPIΦOPA
    KATA
    KATANAΛΩΣH


    ΚΟΣΤΟΣ
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.700 ευρώ

    ΤΕΧΝΙΚΑ

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Κυβισμός: 1.997 κ.εκ.
    Κύλινδροι: 4 σε σειρά
    Μέγ. Ισχύς: 160 ίπποι στις 7.200 σ.α.λ.*/173 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ.**
    Μέγ. Ροπή: 17,5 χλγμ στις 4.800 σ.α.λ.*/ 20,4 χλγμ στις 4.250 σ.α.λ.**

    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Κίνηση: στους πίσω τροχούς
    Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων

    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός: Γόνατα με δύο βραχίονες στήριξης, αντιστρεπτική ράβδος
    Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός: αεριζόμενοι δίσκοι
    Πίσω: δίσκοι

    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Τελ. ταχύτητα: 225 χλμ/ώρα**
    0-100 χλμ/ώρα (δλ): 8,6*/8,1**
    Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,5
    Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
    Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 5,9/7,6
    Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ.): 54,6
    Μέση κατανάλωση λίτρα/100 χλμ: 14,5

    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Μήκος (χλστ): 4.520
    Πλάτος (χλστ): 1.817
    Ύψος (χλστ): 1.421
    Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
    Βάρος (κιλά): 1.378*/1.350**

    *Τιμή 4Τ
    **Τιμή κατασκευαστή

  3. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (13-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP