Σελίδα 8 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 116

Θέμα: MegaSquirt άγραφος εγκέφαλος!!

  1. #71
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΤΟ ΚΕΡΔΗΣΑ!!

    ΟΟΟΟΟΟ ναι!! Τέρμα οι μπαλοτιές!!!!

    Το πρόβλημα ήταν όντως εκεί που νόμιζα και μπόρεσα να το παρακάμψω, αν και στη αρχή το αποτέλεσμα των δοκιμών πήγαινε να με παραπλανήσει!! Εβγαλα τα μπουζάκια τα οποία ηταν κατράμι τα καθάρισα, άφησα τους θαλάμους ανοιχτούς για αρκετή ώρα να καθαρίσουν απο τις αναθυμιάσεις, έκανα κάποιες πατέντες στην καλωδίωση και δοκίμασα ξανά!

    Μετά απο τον χαμό που γινόταν πριν ήρθε η λιακάδα στον εσωτερικό κόσμο του κινητήρα! Δούλεψε στρωτά και ήρεμα, απροσδόκητα καλα θα έλεγα! Και σαν να μην έφτανε αυτό το αμάξι κράτησε και ρελαντί όταν άφησα το γκάζι!!! Εκει είναι που τρελάθηκα και δεν μπορούσα να το πιστέψω πως το μοτέρ ζει απο μόνο το χωρίς να πατάω γκάζι!!!!! Πραγματικά μου ήταν δύσκολο να πιστέψω πως το μοτερ είναι ζωντανό και δεν πατάω εγω το γκάζι!!! Η χαρά και ο ενθουσιασμός ήταν απερίγραπτος, μετά απο τόσους μήνες διάβασμα, μελέτη και σκληρές γκαντεμιές! Φυσικά αυτή είναι μόνο η αρχή και έχει ΠΑΡΑ πολύ δουλειά ακόμα για να τελειώσει το προντζεκτ, αλλά τώρα έχω κάτι που δουλεύει και εδώ αρχίζει το ωραίο μέρος του παιχνιδιού!!

    Η χαρά και ο ενθουσιασμός απερίγραπτός!!

    Τώρα αρχίζει το παιχνίδι με τους χάρτες και φυσικά ο τυφλός εργοστασιακός λαμδα δεν είναι αρκετός, ελπίζω αύριο κιόλας(σήμερα δλδ) να τελειώσω με την τοποθέτηση του wideband και το βράδυ να πάω για βολτούλα!!

  2. The Following 8 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (09-12-11), bill_m3 (13-12-11), Dimzan (12-12-11), Dr. Yamastura (12-12-11), GiannisRob (09-12-11), Kostas_1 (11-12-11), Panos 316T (09-12-11), Stunt Mike (10-12-11)

  3. #72
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μπραβο ρε ετσι 8ελει υπομονη πεισμα και ολα γινοντε!!!!!RESPECT!!!!!
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  4. #73
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπραβο που το εβαλες μπρος και απο μενα.
    Τωρα για συμβουλες απο μενα ,
    1) θα πρεπει να ρυθμισεις περισσοτερο κανοντας data logging και οχι βλεποντας καποιο wideband display ενω οδηγεις, αρα ο wideband controller θα πρεπει να συνδεεται με Pc για data logging ή ο MS να βλεπει wideband
    2) αν ρυθμισεις στο δρομο παρε ακουστικα και μικροφωνο για να ακουσεις τυχον πειρακια οταν πaiζεις με advance
    3) ασχετα αν θα παρει ή πηρε μπρος το αμαξι εχε το νου σου στη συνδεση των πολλαπλασιαστων για τυχον misfires στις ψηλες στροφες και προσεξε την τιμη dwell time για να μην τους καρβουνιασεις
    Τωρα αρχιζουν τα ωραια

  5. The Following 3 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (09-12-11), kloukakis (09-12-11), Panos 316T (09-12-11)

  6. #74
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

    Λοιπόν τα νέα απο το μέτωπο έχουν ως εξής:
    Ο Wideband εγκαταστήθηκε επιτυχώς και συνδέθηκε στο MS και το MS απ ευθείας με το Carpc, όπου κάνω και το dataloging! Τώρα τα βλέπω ΟΛΑ live και είναι αρκετά εντυπωσιακό τολμώ να πω!

    Καλά ο wideband όπως ήταν αναμενόμενο καμία σχέση με τον μαμα! Τώρα μπορώ να βλέπω με ακρίβεια το AFR το οποίο πριν έδειχνε τυχαίες τιμές. Όταν με το καλό προχωρήσω λίγο θα ανεβάσω και βιντεάκια.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπραβο που το εβαλες μπρος και απο μενα.
    Τωρα για συμβουλες απο μενα ,
    1) θα πρεπει να ρυθμισεις περισσοτερο κανοντας data logging και οχι βλεποντας καποιο wideband display ενω οδηγεις, αρα ο wideband controller θα πρεπει να συνδεεται με Pc για data logging ή ο MS να βλεπει wideband
    2) αν ρυθμισεις στο δρομο παρε ακουστικα και μικροφωνο για να ακουσεις τυχον πειρακια οταν πaiζεις με advance
    3) ασχετα αν θα παρει ή πηρε μπρος το αμαξι εχε το νου σου στη συνδεση των πολλαπλασιαστων για τυχον misfires στις ψηλες στροφες και προσεξε την τιμη dwell time για να μην τους καρβουνιασεις
    Τωρα αρχιζουν τα ωραια
    Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Συμφωνώ σε όλα!
    Το πρόβλημα μου τώρα είναι ότι έχω πολλά misfires με το που ασκήσω φορτίο και μάλλον οφείλετε πιστεύω στα μπουζια. Τα δικά μου τα βραχυκύκλωσα ήδη και έβαλα κάτι άλλα μεταχειρισμένα τα οποία είχαν και αυτά την ίδια τύχη. Δυστυχώς ο μόνος χάρτης που βρήκα για Μ42 ήταν απο τουρμπάτο με αποτέλεσμα να είμαι πολύ πλούσιος παντού. Το EGO correction λειτουργεί αλλά μάλλον μέχρι να γίνει περνάει αρκετό καύσιμο. Νομίζω ότι τα καυσαέρια μου είναι πολύ θερμά και φοβάμαι μην κάνω καμία ζημιά.

    Είναι δυνατόν να ανεβάζουν θερμοκρασία απο πολύ πλούσιο μείγμα? Εγώ νόμιζα ότι όσο πιο πλούσιο είναι το μείγμα, τόσο καλύτερα ψύχονται οι θάλαμοι, δεν ισχύει τελικά? Πάντως το AFR μου δεν πέφτει κάτω απο 10...

    ΥΓ έχω maximum Dwell Duration 5ms και maximum spark Duration 1ms. Καλά είναι?

  7. #75
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κωστα τα misfires ειναι πιας το αυγο και κουρευτο...
    Μπορει να οφειλεται σε πλουσιο ή και φτωχο μειγμα,
    μπορει λογω τροφοδοσιας
    μπορει ηλεκτρονικης,πολ/στης,μπουζ/διων,μπουζι
    αλλα δεν σε φοβαμαι εσενα πλεον, θα την βρεις την ακρη

    Και βεβαια μπραβο και respect και απο μενα Κωστα,
    με το καλο στις πιστες για να μπεις στο ματι μερικων 4+2 κυλινδρων ....χαχαχα
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (11-12-11), kloukakis (11-12-11)

  9. #76

    Προεπιλογή

    Κώστα όσο πιο πλούσιος είσαι τόσο πιο χαμηλή θερμοκρασία έχεις στα καυσαέρια. Αυτό είναι νόμος . Όταν μία καύση γίνεται με περισεια αντιδρωντων, η θερμοκρασία των προϊόντων πέφτει λόγω του ότι μέρος της θερμότητας που παράγεται αποροφάται απο την περισεια.

  10. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (11-12-11), kloukakis (11-12-11), oldcarskickass (24-12-11), Panos 316T (11-12-11)

  11. #77
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα όσο πιο πλούσιος είσαι τόσο πιο χαμηλή θερμοκρασία έχεις στα καυσαέρια. Αυτό είναι νόμος . Όταν μία καύση γίνεται με περισεια αντιδρωντων, η θερμοκρασία των προϊόντων πέφτει λόγω του ότι μέρος της θερμότητας που παράγεται αποροφάται απο την περισεια.
    Σπυρο κι εμενα μου το'πε ο Κωστης και του'πα το εξης:Γιατι οταν εχουμε πλουσιο μειγμα τοτε μερικες φορες παρατηρειται το φαινομενο να ''ψηνονται'' οι βαλβιδες εξαγωγης?
    Συμφωνω μαζι σας οτι εχουμε πιο χαμηλη θερμοκρασια στα καυσαερια αλλα μηπως το περισσειο μειγμα ανφλεγεται μερικες φορες την ωρα που βγαινει απ'το μοτερ?
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. #78

    Προεπιλογή

    Μιχάλη και αν βγει απο τις βαλβίδες η περισεια βενζίνης δεν θα καεί γιατί δεν υπάρχει οξυγόνο. Για αυτό βλέπουμε τις φλόγες πίσω. Αυτό που λες μάλλον οφείλεται σε λανθασμένο αβανς.

  13. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Stunt Mike (11-12-11)

  14. #79

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωστα τα misfires ειναι πιας το αυγο και κουρευτο...
    Μπορει να οφειλεται σε πλουσιο ή και φτωχο μειγμα,
    μπορει λογω τροφοδοσιας
    μπορει ηλεκτρονικης,πολ/στης,μπουζ/διων,μπουζι
    αλλα δεν σε φοβαμαι εσενα πλεον, θα την βρεις την ακρη

    Και βεβαια μπραβο και respect και απο μενα Κωστα,
    με το καλο στις πιστες για να μπεις στο ματι μερικων 4+2 κυλινδρων ....χαχαχα

    Έτσι ... Φρόντισε να είσαι σωστός από περιφερειακά . Μπουζι , μπεκ, μπουζοκαλωδια, αισθητήρες κλπ .
    Έχε υπόψιν σου ότι για δεδομένες συνθήκες (θερμοκρασίας - πίεσης) υπάρχουν άνω και κάτω όρια αναφλεξιμότητας και διάδοσης της φλόγας. Δηλαδή μπορείς να έχεις αφλογηστια και απο πολυ πλούσιο μίγμα ( που πιθανόν να έβαλες για ασφάλεια)

  15. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (11-12-11), kloukakis (11-12-11)

  16. #80
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    με το καλο στις πιστες για να μπεις στο ματι μερικων 4+2 κυλινδρων ....χαχαχα
    χαχαχαχα

    Το μείγμα μου όντως ήταν πλούσιο, άλλα δεν ήξερα ότι μπορούν να βραχυκυκλώσουν τα μπουζι. Τόσο εύκολα μπορεί να γίνει αυτό?

    Το ξέρω ότι αφλογιστίες γίνονται και λόγο πλούσιου μείγματος, αλλά μάλλον δεν γίνονται γι αυτό στην προκειμένη περίπτωση. Πλεον έχω φτιάξει ένα φάσμα μέχρι τις 2500 με αρκετά καλό μείγμα που δουλεύει πολύ κοντά στο 14.6 με μερικές διορθώσεις απο τον εγκέφαλο, αλλά εξακολουθώ να έχω αφλογιστίες μόλις πατήσω το γκάζι και ασκήσω φορτίο. Αυτό που πιστεύω πως έχει συμβεί είναι οτι απο το πολύ πλούσιο μείγμα κατέστρεψα τα μπουζι για δεύτερη φορά, αλλά μου κάνει εντύπωση να χαλάνε τόσο εύκολα...

    Βασικά το φαινόμενο γίνεται πολύ έντονο μόλις ζεστάνει το μοτερ, όπου το γκάζι πρέπει να το πατάω ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ μαλακά για να μην έχω αφλογιστίες. Θα ξαναλλάξω μπουζι αύριο και θα δώ. Σπαστικό ρε γμτ!


    Βασικά νομίζω ότι αυτό που λέει ο Μίκε συμφωνεί με αυτό που λες και εσύ Σπυρο. Αν η θερμότητα απορροφάτε απο τα προϊόντα, τότε και αυτά με τη σειρά τους μεταφέρουν τη θερμότητα στην εξαγωγή...

Σελίδα 8 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP